12 Reacties

2 jaar geleden

Hier met 4 maanded gestart, groeit super door , heeft er geen last van gehad en slaapt redelijk door maar het is niet zeker of het daar door komt !

2 jaar geleden

Reactie op sannep97

Hier met 4 maanded gestart, groeit super door , heeft er geen last van geha ...
Oke! Doe jij ook gelijk 3 eetlepels zoals op de verpakking staan? En heb je er een papspeen voor?

2 jaar geleden

Reactie op meandbaby

Oke! Doe jij ook gelijk 3 eetlepels zoals op de verpakking staan? En heb je ...
Ik ben begonnen met 1 eetlepel en langzaam over naar 3 ! Wij gebruiken avent natural flessen dus we hebben gewoon deze speen 😄😄 Als hij 6 maanden oud is dan gaan we in de ochtend ook even granenpapje geven Ik maak zelf geen groente en fruit, ik koop momenteel de 6+ maanden potjes van Kruidvat en hij krijgt ong een half potje fruit en half potje groente per dag ! Gister een pitje kip met rijst geloof ik en die viel erg in de smaak 😄😄

2 jaar geleden

hier met 4 maand gestart, toen was de nachtvoeding er al af en ging de fles van 23:00 uur er ook zo af. onze dame krijgt nog 4 flessen overdag. wij gebruiken de difrax speen maat L voor de pap. Ik heb nog 1 pak staan als die op is gaan we over op fijne granen

2 jaar geleden

Waarom rijstebloem en niet gelijk de 6+ pap? Naar mijn weten mag je niet te veel rijst geven ivm arseen (of hoe je het ook schrijft). Dus rijstebloem flesje en rijst bij het avond eten zou ik nooit op 1 dag doen. Maar misschien dat de regels/adviezen veranderd zijn. Dit was 2 jaar geleden zo. Maar het verandert allemaal zo snel. Ik kan het niet meer bijhouden. Misschien even googelen?

2 jaar geleden

Waarom rijstebloem en niet gelijk de 6+ pap? Naar mijn weten mag je niet ...
Nee dat ga ik idd ook niet doen. Maar dmv rijst wil ik haar voorzichtig laten wennen aan koolhydraten. Granen vallen zwaarder op de maag. Daarna stap ik over :)

2 jaar geleden

Waarom rijstebloem en niet gelijk de 6+ pap? Naar mijn weten mag je niet ...
Heyyy ohh dat wist ik niet … hij heeft gister een potje waar blijkbaar rijst in zat en 2 schepjes rijstebloem in zn fles gehad …. 😞 dank je wel voor het melden

2 jaar geleden

Reactie op sannep97

Heyyy ohh dat wist ik niet … hij heeft gister een potje waar blijkbaar rijs ...
Kan gebeuren 😉 Hier ook wel eens gehad hoor. Rijstwafel en savonds rijst en hij leeft nog steeds. En de kinderen uit Azië overleven het ook allemaal 😜 maar voor mij wel iets om in mijn achterhoofd te houden. Maar zoals ik al eerder zei, dit advies kreeg ik 2 jaar geleden. Kan zomaar weer veranderd zijn.

2 jaar geleden

Kan gebeuren 😉 Hier ook wel eens gehad hoor. Rijstwafel en savonds rijst e ...
Adviezen veranderen heel vaak wel, ik zoek het nog extra op ! Alsnog bedankt want anders had ik het nooit bedacht om überhaupt op te zoeken 😄😄

2 jaar geleden

Ik wil vandaag ook starten, ik geef fulltime moedermelk en wil ook de rijstebloem bereiden met mijn moedefmelk. Maar welke verhoudingen neem ik aan? Op de verpakking hebben ze het over 200ml melk, maar ik zit zelf op 150ml voor de nacht.

2 jaar geleden

Ik wil vandaag ook starten, ik geef fulltime moedermelk en wil ook de rijst ...
Zag het staan ja. Op 200 2 a 3 eetlepels. Op 100 zou het dan 1 a 1,5 zijn. Dus... 2 max op 150?🤣

2 jaar geleden

Ik wil vandaag ook starten, ik geef fulltime moedermelk en wil ook de rijst ...
Heb je het al geprobeerd? Ik wil vandaag exact hetzelfde doen :)