47 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan over een weekje op vakantie met onze meid van dan 13 weken. Wij gaan naar Centerparcs, ze hebben de oei ik groei award gewonnen. Speciale kinderhuisjes en baby pakketten. :-) Wij gaan het ontdekken.

3 jaar geleden

Wij zijn weggeweest naar een roompot huisje. Heel chill! Moet wel zeggen dat hij voornamelijk heeft geslapen, hij was toen 8 weken. 😂

3 jaar geleden

Wij gaan in mei naar Landal naar een baby bungalow, daar hebben ze dan al bedje, badje, commode, box etc. Ben benieuwd! Ik hoop dat dan ook het zwembad open is dat we dat een keer kunnen proberen.

3 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Wij gaan in mei naar Landal naar een baby bungalow, daar hebben ze dan al b ...
Is trouwens Landel Lommerbergen maar je kan op de site als filter baby bungalow aanklikken

3 jaar geleden

Centerparks is goed en de huisjes zijn al uitgerust met baby spullen . Wij gaan in september kamperen met mn zusje en haar vriend, ben benieuwd hoe dat zal gaan 😀

3 jaar geleden

Landal heeft in een aantal parken speciale kinder/babyhuisjes. Wij zijn een paar weken terug een lang weekend naar het safari resort van de Beekse Bergen geweest, daar hebben ze ook speciale kinderbungalows. Maar ik moet zeggen dat wij een normaal huisje hadden en dat dat ook prima ging. Voor een commode met Aankleedkussen ga ik niet extra betalen 😂 Gelijk een handige hack: wij hadden een vierpersoons huisje en hebben in de tweede slaapkamer het matras van 1 vd 2 bedden op de andere gelegd. Aankleedkussen erop en je hebt een commode met daarnaast ruimte voor kleertjes ed. 😃 Centerparcs is leuker qua faciliteiten en entertainment maar als je daar geen gebruik van maakt is Landal minstens zo fijn. In Centerparcs moet je het maar net treffen dat je huisje niet uit het jaar 0 stamt. Landal heeft vaak nieuwere huisjes.

3 jaar geleden

Ik zou je niet vast pinnen of er een campingbedje of kinderstoel bij zit. In sommige campingbedjes leg je liever niet je kindje en sommige kinderstoelen zijn ook te vies om aan te raken. Met een baby kan je naar mijn idee overal naar toe 😊

3 jaar geleden

Wij zijn met Pasen naar een Landal park geweest. Ze was 8 weken. Gewoon normaal huisje geboekt en ledikant en box erbij aangevraagd. Bij aankomst stond alles klaar. Het was heel goed te doen. Slapen in ledikantje ging zo goed dat we dat thuis maar doorgezet hebben 🙈

3 jaar geleden

Nadat we begin oktober naar centerparcs zijn geweest en het echt vre-se-lijk hebben gehad omdat het een extreem goor en verrot huisje was (zijn zelfs 3 dagen eerder naar huis gegaan) boeken wij nooit meer cp. We hebben nu Roompot op het oog! Mijn advies is om even goed te kijken naar Zoover en andere reviews. Verder heb je voor een baby denk ik weinig nodig behalve een campingbedje maar die kan je zelf ook meenemen. Veel plezier!!

3 jaar geleden

Wij zijn afgelopen paasweekend naar Landal in Zeeland geweest. Een prachtig huisje en ledikant en box stonden keurig klaar! Center parcs ben ik voor de bevalling geweest. Was ook prima, maar wel een ouder huisje (lees: heeeeel oud). Ik denk dat je op deze leeftijd gewoon nog niet zoveel nodig hebt voor je mini. Dus in mijn ogen is 't nog vrij makkelijk.

3 jaar geleden

Wij gaan eind deze maand naar ameland toe😊 gewoon op een camping, voor de rest is er toch niks open qua zwembad of winkels e.d.😅

3 jaar geleden

Ik zou je niet vast pinnen of er een campingbedje of kinderstoel bij zit. I ...
Kijk of er een wasmachine is!! Wij moesten in oktober eerder naar huis want slaapzak en bedje waren vies 💩 We konden het nergens wassen. Ik ging er een beetje van uit dat dat kon op iedere center parcs.

3 jaar geleden

Onze baby is ook 7 weekjes, we hebben voor juni geboekt op centerparcs Port Zélande, voor mij is dit de eerste keer naar een vakantiepark dus ik heb goed reviews gelezen en forums welke huisje wel of niet gerenoveerd zijn etc. En welke locatie op het park goed is. (Je vind dit allemaal want er bestaat een heus centerparcs forum 😜) Het lijkt ons wel leuk vooral met het oog op de activiteiten welke mijn peuter zoon kan doen zoals zwemmen, kinderboerderij etc. Overigens komen opa en oma en tante ook mee. Ik denk dat reviews lezen over zulke parken en de huisjes wel echt helpt (normaal gaan we naar het buitenland en zorg ik ook altijd voor een goed verzorgde accommodatie dmv reviews lezen en goed zoeken). Nu nog bidden tot de weergoden en de Corona maatregel goden dan komt alles vast goed 😂

3 jaar geleden

Wij hebben bewust niet gekozen voor een landal, Roompot of center parcs huisje! We vonden toch best duur wat je er voor terug krijgt. En met een baby heb je wat minder nodig (qua vermaak/kinderstoel etc) Wij hebben een huisje geboekt via airbnb in de natuur. Co- sleeper kunnen we zelf meenemen. Voor de rest improviseren we! Qua campings kan ik camping Bakkum aanraden. Die heeft ook mooie huisjes en een topplek vlakbij het strand!

3 jaar geleden

Centerparcs is altijd aan te raden, ik ben ermee opgegroeid en kan niet wachten tot wij met de kleine er naartoe kunnen. Dit word wel pas eind van het jaar ivm corona. Zwemmen met een kleine in een tijdsblok is niet te doen.

3 jaar geleden

Centerparcs is btw bezig met een gigantische inhaalslag omtrent huisjes, je kan al op het centerparcs forum bekijken welke huisjes en parken al vernieuwd zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Centerparcs is altijd aan te raden, ik ben ermee opgegroeid en kan niet wac ...
Ik was toevallig vorig jaar ( precies de week dat ik ontdekte dat ik zwanger was 😅 ) naar zo een centerparks huisje , en vond het tijdslot zwemmen juist heel prettig want was ook niet heel druk, en met anderhalf uur heb je het met een baby echt wel gezien

3 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Centerparcs is altijd aan te raden, ik ben ermee opgegroeid en kan niet wac ...
Ik ben in november geweest. Ik vond het juist erg fijn! Lekker rustig met 30 man en je hoef geen ruzie te maken om de box of de zwembaden. En 1.5 uur is toch lang zat voor een kleintje

3 jaar geleden

Ik ben in november geweest. Ik vond het juist erg fijn! Lekker rustig met 3 ...
Vorigjaar oktober ook geweest en moet zeggen dat ik het tijdslot ook wel prima vond maar verder hebben we veel in het huisje gezeten naast het wandelen en fietsen. Ik zag veel ouders toen ook wel in de stress I.v.m het omkleden enzovoort. Nu durven we het ook niet aan ivm de zwembaden die gesloten zijn. We gaan het zien hoe het er aan het einde van het jaar voorstaat.

3 jaar geleden

Ow dat is wel vervelend inderdaad voor die ouders. Maar zwembad moet zeker open zijn, anders zonde van het geld. Wel lekker dat je nog eventjes er uit bent geweest met zijn tweetjes! Wij hebben onze zinnen gezet op een skivakantie dus wij hebben ook nog even 😊