47 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan naar Canada en Curaçao, althans, als corona het toelaat. Het is al opgeschoven vanaf vorig jaar, we zouden met 1 baby gaan en nu wordt het dus met een dreumes en een baby😊. Kan me voorstellen dat veel mensen er niet aan moeten denken, maar wij vinden het heerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op Joelle123

Wij gaan naar Canada en Curaçao, althans, als corona het toelaat. Het is al ...
Oh ik zou dat ook echt willen! Hoe doe je dat met tijdverschil en de vlucht? Gewoon niet druk om maken en gaan? Onwijs gaaf! Veel plezier!

3 jaar geleden

Reactie op Jojes1

Oh ik zou dat ook echt willen! Hoe doe je dat met tijdverschil en de vlucht ...
Haha ja dat is inderdaad de manier;). Wat we wel deden de vorige keer was zodra de vlucht vertrok zo abrupt mogelijk overschakelen naar het ritme van de plek waar je naartoe gaat. Hoe kleiner ze zijn, hoe makkelijker ze schakelen. Die kleintjes zitten vaak eerder weer in het ritme dan wijzelf haha. En als een nachtvlucht kan is dat echt ideaal!!

3 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Vorigjaar oktober ook geweest en moet zeggen dat ik het tijdslot ook wel pr ...
Wij zijn een midweekje centerparcs met ouders en nu 50% korting. Zwembaden zijn inderdaad dicht, zelfs de kinderboerderij dicht wel jammer. Hebben een vip appartementje met sauna en bubbelbad fijn voor ons, de kleine is 8 weken en slaapt voor namelijk. Wandelen elke dag lekker door het park en bestellen lekker eten en doen samen spelletjes. Even fijn uit je eigen huis en omgeving te zijn.

3 jaar geleden

Wij gingen met onze dochter (toen wel 7 maanden) gewoon lekker kamperen in Drenthe. Wonen zelf in Friesland en hebben zelf een grote familietent. We denken er nu over om zo’n safari glamping tent ergens te huren deze zomer, maar zijn er nog niet over uit waar 🙄 Moet ik zeggen, kamperen moet je wel liggen, anders is er niks aan met een beeb 😬

3 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Is trouwens Landel Lommerbergen maar je kan op de site als filter baby bung ...
Is heel leuk! Wel even eigen beddengoed meenemen kwamen wij achter. Het beddengoed dat zij erbij doen, past niet in het babybedje (campingbed) van daar. Wij kregen het bedrag van het beddengoed hierom ook terug. Zwembad is erg fijn vonden wij. Omgeving ook overigens 🙂

3 jaar geleden

Wij gaan volgende week een weekendje naar landal Aelderholt (Drenthe) met onze dochter die dan 10 weken is. Een babybungalow incl box, ledikant, commode.. was net zo duur als een gewone, dus ja waarom dan niet ☺️ We gaan weg, omdat de week daarna mijn verlof afgelopen is. Even weg voor de drukte hier begint. Wij wonen zelf op Ameland en het seizoen staat voor de deur! Ik vind het een aanrader om lekker naar de wadden te gaan. Er worden veel particuliere huisjes verhuurd. Kijk eens bij het VVV of Booking. (Rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder loont vaak qua kosten! Wij verhuren zelf ook een huisje ;-) Vaak is er wel een campingbedje beschikbaar. Lekker wandelen over het eiland of huur een (elektrische) bakfiets 😄

3 jaar geleden

Reactie op bdbn93

Wij gaan volgende week een weekendje naar landal Aelderholt (Drenthe) met o ...
Aelderholt, heel fijn park! Wij gaan er al jaren heen met de kids. Goede aanrader! 😊

3 jaar geleden

Reactie op Joelle123

Wij gaan naar Canada en Curaçao, althans, als corona het toelaat. Het is al ...
Wat gaaf!! gooi alle tips die je hebt over vliegen en alles haha!

3 jaar geleden

Center Parcs of Landal, daar kun je o.a. een bedje erbij nemen. Prima geregeld.

3 jaar geleden

Wij Zijn nu op Texel prima te doen met kinderwagen kun je zelfs op het strand en door de bossen.

3 jaar geleden

Wat gaaf!! gooi alle tips die je hebt over vliegen en alles haha!
Ha ja graag! Wij willen van de winter als het mogelijk is ri Azië of Amerika met de kleine die dan bijna 1 is.

3 jaar geleden

Wij hebben met de oudste nooit iets speciaal kindvriendelijks gehuurd. Met een baby kun je overal terecht en op speeltuintjes etc hoef je nog niet te letten;) Bedje en alle babyspullen mee vonden wij prima. wij gingen met onze baby naar Italië in 2018. Echt top!

2 jaar geleden

Heeft iemand tips over vliegen met een baby van 9-10 maanden Wij zouden mits het kan naar Tenerife willen Maar hoe te doen met fles voedingen en vaste voeding tzt kan hij waarschijnlijk wel met ons mee eten of verkopen ze daar ook potjes en nutrilon opvolg melk of gewoon een pak voeding mee nemen is wel genoeg voor een week En wat mee te nemen Bedankt

2 jaar geleden

Reactie op susanne1989

Heeft iemand tips over vliegen met een baby van 9-10 maanden Wij zouden mi ...
Wij hebben met onze oudste naar Spanje gevlogen toen ze 11 maanden was. Had 2 voorgekookte flessen water (tegenwoordig doen veel mensen gewoon kraanwater of bronwater) mee in de babytas en twee torentjes met voeding. (Dit voor de zekerheid, mocht je bagage kwijt raken oid) 2-3 fruit-/groentepotjes eten mee. Ze willen alles wel voor je opwarmen in het vliegtuig. Wij zijn bewust ‘s avonds gevlogen rond 19 uur, dan kon de laatste fles erin en dan ging ze slapen in mn armen. Kinderen tot 2 jaar zitten over het algemeen in het vliegtuig bij ouders op schoot. Zorg dat je de buggy of kinderwagen in de slurf afgeeft, dan krijg je ze vaak direct als je eruit komt weer terug. Ze gaan dan als laatste in de bagage mee en komen daar dan als eerste weer uit. KLM doet dit op Schiphol, Transavia in Barcelona vond het niet zo nodig, daar moesten we wachten bij de speciale bagageband ☹️ Had ik dat geweten, dan had ik de draagzak toen mee genomen ipv alleen de buggy… Ik had een extra grote koffer, met baby mocht ik totaal 30 kg mee, dus had een pak Nutrilon en een aantal kleine fruitpotjes mee in de grote bagage. Mijn ervaring is dat groente en fruitpotjes over het algemeen wel te koop zijn in Europese landen, maar die Nutrilon niet altijd overal voor handen is. Wij geven nu Kruidvat eigen merk dus dan zou ik sowieso een extra pak mee moeten nemen.

2 jaar geleden

Wij zijn naar Landal Lommerbergen geweest toen hij 3,5 maand was en hadden toen een baby huisje. Daarin is een box,commode etc. Ook erg fijn dat je gewoon kan zwemmen als het uitkomt. Misschien van het najaar wel een vliegvakantie maar dat is even afhankelijk hoe alles ook loopt (ook qua maatregelen)

2 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Wij zijn naar Landal Lommerbergen geweest toen hij 3,5 maand was en hadden ...
Hoef je daar het zwembad niet te reserveren bij centerparcs wel met tijdsloten

2 jaar geleden

Hier op het moment met onze 5 mnd oude zoon in Italië op de camping. Gaat prima!

2 jaar geleden

Reactie op susanne1989

Hoef je daar het zwembad niet te reserveren bij centerparcs wel met tijdslo ...
Wij zijn net terug van 2 weken CP Huttenheugte. Geen tijdsloten niks niet int zwembad. Lijkt daar wel bijna alsof Corona niet bestaat. Op de looproute in de Marketdome na dan.

2 jaar geleden

Wij vliegen a.s. woensdag naar Sardinië. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Als het goed gaat ben ik gerust gesteld voor november. Dan gaan we naar Bonaire. Als het niet goed gaat ben ik als de dood maar weet ik wel waar de problemen kunnen zitten en me zo goed mogelijk daarop voorbereiden. Ohja ik kolf nog fulltime dus dat zal ik ook in het vliegtuig moeten doen. Vind dat best spannend allemaal