34 Reacties

3 jaar geleden

Mijn schoonzus wil onze suikerbonen doen.馃槆

3 jaar geleden

Reactie op Shilani

Mijn schoonzus wil onze suikerbonen doen.馃槆
Da's ook wel leuk! Wij willen misschien deze wel bestellen en nog suikerbonen erbij natuurlijk

3 jaar geleden

Ik denk dat ik bij AVA alles zelf ga halen en in elkaar ga steken..ben er zelf ook nog niet uit..

3 jaar geleden

Reactie op Ilsevb86

Ik denk dat ik bij AVA alles zelf ga halen en in elkaar ga steken..ben er z ...
Ergens wil ik het wel zelf doen, maar ergens ook niet omdat ik nog tot 1 week voor men bevalling werk. Maar het is ook wel een groot prijs verschil. Lastige keuzes

3 jaar geleden

Wij hebben deze zeepflesjes besteld, ik ga hier zelf stickers voor maken 馃グ En verder hebben we van die reageerbuisbuisjes met suikerbonen 馃檭

3 jaar geleden

Studio octavie en studio Lolo hebben leuke dingen om nadien zelf nog in elkaar te steken. Wij hebben gin flesjes en geurstokjes. Zelfgemaakte sticker erop, viullen en klaar 馃檪

3 jaar geleden

ik heb ook totaal geen inspiratie

3 jaar geleden

Wij doen er niet te veel wegens corona...

3 jaar geleden

Wij zijn alles bij AVA gaan halen.

3 jaar geleden

Hier een nieuwsgierige Hollander 馃槄 wat zijn doopsuikers en waar worden ze voor gebruikt? Is het echt een specifiek gebruik in Belgi毛?

3 jaar geleden

Wij gaan ook eens kijken bij de AVA en de Makro. Mijn zwangere schoonzus vertelde me dat daar alles goedkoper is. We gaan het allemaal zelf ineens steken :)

3 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Hier een nieuwsgierige Hollander 馃槄 wat zijn doopsuikers en waar worden ze ...
Dat is zoals jullie beschuit met muisjes hebbe, hebben wij doopsuiker om mee te geven als mensen op bezoek komen :-)

3 jaar geleden

Ik ben mijn doopsuiker zelf aan 't haken... Wat een werk 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op shauniiieee

Dat is zoals jullie beschuit met muisjes hebbe, hebben wij doopsuiker om me ...
Wat leuk zeg!!! Vind ik eigenlijk veel leuker dan die eeuwige beschuit met muisjes (waar je ook nog half je kiezen op breekt of 6 jaar later nog tegen komt 馃ぃ)

3 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Wat leuk zeg!!! Vind ik eigenlijk veel leuker dan die eeuwige beschuit met ...
Precies! Heel leuk om te lezen dit ik wist niet wat doopsuiker was dus had het even opgezocht 馃構

3 jaar geleden

Website van bollieboom heeft echt een imense keuze, veel verschillende doosjes en alle mogelijk kleuren. Wij nemen deze doosjes, Envelopdoosjes, kleine potjes en zakjes nougat. (We houden van afwisseling) Wij bestellen de doosjes daar. De bonen op de website van vanparys en de stickers bestellen we bij vistaprint.

3 jaar geleden

Reactie op lobke87

Website van bollieboom heeft echt een imense keuze, veel verschillende doos ...
Ooh bedankt! Ga ik zeker eens bekijken!

3 jaar geleden

En wanneer begin je eraan?

3 jaar geleden

Reactie op Welkom Spookje

En wanneer begin je eraan?
Wij dacht half december of kerstvakantie er mee te beginnen? Ik ben uitgerekend voor begin februari.

3 jaar geleden

Ik lees mee. Ik zit er vooral mee in om te beslissen of we wel of niet een babyborrel gaan (proberen?) te organiseren. En voor hoeveel volk dat dan zou mogen.. rekenen jullie op veel of weinig doopsuiker? (Wij willen sowieso niet dat verre familie langskomt. Dus ofwel niet ofwel op babyborrel..).