34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op sk123

Ik lees mee. Ik zit er vooral mee in om te beslissen of we wel of niet een ...
Dat snap ik. Is een hele lastige. Wij gaan het niet doen omdat ik er vanuit ga dat het in maart nog niet veel beter is al nu. Verre familie stuur ik een kaartje, maar reken ik denk ik niet echt bij voor doopsuiker. Wij voorzien wel genoeg allee even veel dan dat het geen corona zou zijn. Ik werk zelf met cli毛nten met een verstandelijke beperking die zelfstandig wonen en veel daar van willen graag een cadeautje kopen, dus aan hen ga ik ook allemaal wel doopsuiker geven. Maar ik vind het wel moeilijk in te schatten hoeveel ik er dan zou maken.

3 jaar geleden

Normaal zetten we in het leraarslokaal een grote bokaal suikerbonen. Dat is nu ook niet coronaproof. Voor mijn collega's ga ik daarom celebrations geven, zodat ik dat gemakkelijk verspreid op tafel kan leggen.

3 jaar geleden

Ik doe zowel beschuit met muisjes (ik ben Nederlander) en doopsuiker (mijn man is Belg) :)

3 jaar geleden

Eventjes dit topic terug gezocht :) stilaan begint het wel te kriebelen om alles in huis te halen voor klaar te maken maar aangezien we hier in Belgi毛 niet zo'n goede vooruitzichten hebben ivm corona heb ik dus TOTAAL geen idee hoeveel in huis te halen van suikerbonen doosjes etc 馃槼 ik dacht gwn bij de grootouders, broers, zussen en op mijn werk corona proof allemaal apart verpakt voor ieders wat naartoe te brengen (geen bezoek zelf) maar dan zit ik echt uiteraard helemaal niet aan zoveel doosjes of iets anders 馃槀 stel dat het toch betert lijkt het me ook erg stom om nog na de geboorte extra bij te gaan halen en dan pas te maken of lijk ik gek 馃槣馃槣

3 jaar geleden

Reactie op Xxc

Eventjes dit topic terug gezocht :) stilaan begint het wel te kriebelen om ...
Wij hebben toch evenveel besteld dan zonder corona gewoon om het feit als er dan toch mensen via raam bezoek komen of wanneer het terug versoepeld is. Ik zou het spijtig vinden dat we er te weinig hebben. Wij hebben er 120 besteld, dus ik denk wel dat we erover gaan hebben 馃榾馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Xxc

Eventjes dit topic terug gezocht :) stilaan begint het wel te kriebelen om ...
Ik ga dit wel doen denk ik. Ik heb een lijstje opgemaakt met namen en adressen voor de geboortekaartjes en heb daar even gezien naar wie ik bijna zeker weet even langs te komen binnen de 2 a 3 maand. Ik kom aan een 30 tal (fam en dichte vrienden). Als er toch tekort zouden zijn koop ik bij. Een vriendin van mij is bevallen in Mei en zij heeft nog heel veel over. Zelf hele goede vrienden zijn nog niet langs gekomen. Wij zijn zelf ook nog niet geweest.. maar hier in mijn omgeving is iedereen wel strikt. Ook wij zien bijna niemand meer.. dus iemand die even binnenkomt zal op dit moment niet gebeuren. Wat er in februari zal zijn weet ik niet maar denk dat er tegen dan nog niet zoveel zal veranderd zijn

3 jaar geleden

Ik doe zowel beschuit met muisjes (ik ben Nederlander) en doopsuiker (mijn ...
Ik ben Belg en ga ook beschuit maken met muisjes. Vind het zelf lekker.馃構

3 jaar geleden

Ik ben Belg maar woon in Nederland. Aangezien hier geen doopsuikerwinkels zijn, heb ik ze zelf gemaakt.

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gedaan als saramiha :) een lijst met iedereen die ik een kaartje wil bezorgen, hun adressen en dan een kruisje gezet wie ik hier toch zeker even ik de tuin of zo verwacht. Ik heb ook een grote familie, dus ik verwacht niet dat iedereen zal kunen langskomen, maar voor sommige ga ik ook via via een doopsuiker bezorgen als bedankje voor het centje of cadeau dat we zullen krijgen (is een gewoonte in de familie) nu hopen dat alles wat ik op foto's heb besteld even mooi is in het echt :p

3 jaar geleden

Hier ook het plan om ze zelf te maken zodat ik er eventueel snel extra kan bijmaken. Ik verwacht de eerste maanden niet zo veel mensen te zien, maar wil zeker later ook nog iets kunnen geven als bedankje voor de cadeautjes. Momenteel heb ik dit in gedachten: - doopsuiker in enveloppedoosje van AVA - lekker geurend badzout (Holland & barret) in glazen tube van AVA - zelfgemaakte macram茅 sleutelhanger De komende weken ga ik hiermee aan de slag. Zodra we het geboortekaartje hebben beslist, bestellen we op basis daarvan stickertjes bij Tadaaz.

3 jaar geleden

Ik heb eerder gereageerd maar we zijn er nu zeker van geen babyborrel te doen. Dus ik ga op het lijstje bekijken wie waarschijnlijk we de komende maanden wel gaan zien en ook persoonlijke doosjes voor collegas op het werk (ipv 1 grote pot). We kiezen enkel voor doosjes met een gepersonaliseerde sticker gevuld met suikerbonen. Gaan het wat simpel houden gezien we niet zoveel nodig denken te hebben.

3 jaar geleden

Wij hebben kleine glazen flesjes met bloemenzaadjes, bruine papieren zakjes met suikerbonen en lolly鈥檚. Alles komt uit de ava, dus als het nodig is kunnen we bijmaken. Voor de collega鈥檚 hangen we een melkpapieren zakje met enkele suikerboontjes aan het kaartje (ipv een pot neer te zetten).

3 jaar geleden

Reactie op Charlottecae

Wij hebben kleine glazen flesjes met bloemenzaadjes, bruine papieren zakjes ...
Hey! Waar haal je de melkpapieren zakjes? Ik ben ook nog op zoek naar dergelijke zakjes..

3 jaar geleden

Wij hebben deze keer ons doopsuiker via Mic Mac Minuscule geregeld 馃槄 het worden glazen flesje fruitsap en suikerbonen van Boinky Beans (suikerbonen met een hoekje af waardoor ze niet in de gewone winkel verkocht mogen worden). Bij ons eerst kindje zelf gemaakt met spullen van de Ava: Glazen potjes met Jelly Beans en stoffen zakjes met suikerbonen :)