70 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Hoooiii, ik ben Nicole, 25 jaar bijna 26 en woon samen met mijn vriend van ...
Oh en we zijn bijna 5 jaar bij elkaar en wonen bijna 3 jaar samen

3 jaar geleden

Hoi, ik ben Johanna 40 jaar oud en 2 jaar samen met mijn vriend (26). We werken allebei als leerkracht. Ik heb een dochter van 12 en een zoon van 10 jaar oud. Ik ben nu 13 weken zwanger. De uitslag van de Nipt was gelukkig goed. We gaan volgende week aan de kinderen vertellen dat ze een broertje of zusje krijgen. Erg spannend hoe zij op het nieuws gaan reageren....

3 jaar geleden

Reactie op Alltimefiona

Ik ben Fiona, 25 jaar oud. Samenwonend maar nog niet getrouwd staat wel op ...
Wat verdrietig dat je zoontje is overleden! Extra spannend nu, lijkt me!

3 jaar geleden

Hoi! Suzanne (over 8 dagen 28) en ben alweer bijna 2 jaar getrouwd met mijn man (32). We zijn alweer 7 jaar samen. Na hele lange tijd proberen, nu precies 14 weken zwanger van ons 2e kindje. 1e zwangerschap is helaas met een miskraam afgelopen. We wonen samen met onze corgi in een gehucht in West Brabant! 4 februari 2021 is de uitgerekende datum.

3 jaar geleden

Ik ben Marcella 31 jaar oud. Vorig jaar oktober getrouwd met mijn man en afgelopen april al 12.5 jr bij elkaar. Zwanger van 1ste kindje. We leven met 2 katten en chinchilla in Apeldoorn Na veel artsen en geneticus gesproken te hebben voor gekozen om op natuurlijke wijze zwanger te worden en vlokkentest te laten doen. Mijn man is helaas drager van ziekte van Huntington. Een dodelijke en slopende ziekte Mijn man is op dit moment nog niet ziek maar zijn wel onze bucketlist aan het afstrepen en daar staat nu alleen nog ouders worden 😊.

3 jaar geleden

Hoi, Sanne uit Noord-Limburg (BE) en bijna 27 jaar. Iets meer als 4 jaar samen met mijn vriend van 29j. Hij heeft al een dochter van bijna 6 (in oktober). Biologische moeder is indertijd vertrokken dus al sinds ze 1,5 jaar is, ziet ze mij als haar mama. Nu zelf voor de eerste keer zwanger (10+6) na lang proberen. We waren net met fertiliteitsonderzoeken gestart toen ik plots toch spontaan ben zwanger geworden 🤗🥰

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Ik ben Marcella 31 jaar oud. Vorig jaar oktober getrouwd met mijn man en a ...
Wat bijzonder, de overeenkomsten ☺️! Ik ben Natasja, kom ook uit Apeldoorn, 32 jaar en bijna 13 jaar samen waarvan nu een half jaar getrouwd. Ook 2 katten in huis en nu 13 wk zwanger van de eerste. En ik werk op de Huntington afdeling in een verpleegtehuis. Een moeilijke ziekte om door te maken samen en ik wens jullie veel sterkte in de toekomst ♥️

3 jaar geleden

Reactie op NatasKw

Wat bijzonder, de overeenkomsten ☺️! Ik ben Natasja, kom ook uit Apeldoorn, ...
Wat een toeval! Als u bij de Heemhof werkt zullen wij elkaar vast wel keer gezien hebben. Mijn schoonmoeder zat daar voordat ze overleed. Mijn man heeft altijd gezegd het stopt bij mijn moeder of bij mij. Helaas is hij ook positief getest.

3 jaar geleden

Hoi, ik ben Patricia Rouwenhorst, woon op het mooie eiland Texel. 38 jaar, 8-8-20 zijn we 12 jaar getrouwd. We hebben in 2012 na 6 jaar ziekenhuis traject eindelijk ons 1e kindje mogen verwelkomen een zoon, nu 8. Toen mn zoontje 4 maanden oud was werd ik tot onze verrassing en verbazing weer zwanger! Dit keer een meisje, nu 7 jaar. Daarna weer na 5 jaar proberen en ondertussen 3 miskramen eindelijk weer zwanger! Onze 3e verwachten wij begin februari! Ik ben nu 13.4 weken zwanger! Zo spannend maar zooooo blij! Onze oudste kinderen vinden het fantastisch! :-) xxx

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Wat een toeval! Als u bij de Heemhof werkt zullen wij elkaar vast wel keer ...
Ik werk nog maar een half jaar op de Heemhof, dus misschien niet elkaar tegengekomen. Ik hoop dat het bij jullie kindje goed komt! Zou mooi zijn voor jullie.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Susan03

En werk ook in de zorg😊
Wat leuk!! Wat is het spannend allemaal om na zo veel jaar opnieuw zwanger te zijn hè? Ik kan het soms nog steeds niet geloven, zo bijzonder en mooi is het. 🤗

3 jaar geleden

Ik ben Manon, woon in Gelderland en ik ben 20 jaar. Ik ben bijna 11 weken zwanger van de eerste en hebben morgen onze termijnencho! Wij zijn 9 maanden samen en wonen samen met onze shihtzu Gina

3 jaar geleden

Reactie op rosyroos

Hey Tara, Wat een leuk idee dit voorstelrondje! Ik ben Roos, 28 jaar en 10 ...
Leuk!! Wij vinden het inderdaad ook erg lang tot de 20 weken echo.. Super gave foto!

3 jaar geleden

Ik ben Marina en kom uit hartje Brabant. Mijn vriend en ik zijn 31 jaar en zijn in september 18jr samen vanaf ons 13e jaar hebben wij elkaar leren kennen op de lokale kanoënclub. We hebben samen lang gestudeerd ik de creatieve kant op en uiteindelijk als Makeup artist aan het werk en mijn vriend dook de computers in als Software developer! We hadden beginnen kinderen continu uitgesteld om meerdere redes zoals werk en woonruimte en hadden net voor Corona een huis gekocht stap1. Vervolgens viel mijn volledige branch in elkaar en is deze helaas nog niet opgestart. Ik deed voornamelijk werk voor events, media en commerce opdrachten. Hierdoor werd ons leven anders (ik thuis, man werkt thuis.) maar gaf ook perspectief en besloten we in April te gaan beginnen met proberen en binnen 1 maand was het al raak! 😂 we hadden het niet verwacht maar met mijn werk ‘pauze’ kunnen we er wel samen volop van genieten en onze rust nemen met het hele proces. Dus dat is ons! 🤓😂💞

3 jaar geleden

Reactie op olive1606

Ik ben Marina en kom uit hartje Brabant. Mijn vriend en ik zijn 31 jaar en ...
Ohja en we zijn 13 weken vandaag!

3 jaar geleden

Hoi hoi, mijn naam is Ilse - 28 jaar en samenwonend in Boxtel met mijn vriend en onze 6 jaar oude labrador. Op 4 februari 2021 verwachten wij ons eerste kindje. Ik werk met mensen in de schuldenproblematiek en mijn vriend als elektricien. We genieten in september ritus van onze vakantie en gaan dan aan de slag met de babykamer. Meubeltjes kopen , verven etc. Ik ben dan precies 20 weken zwanger. Vandaag precies 14 weken zwanger en ik weet niet of jullie het herkennen maar alle normale kleding lijkt rondom mijn buik een stuk strakker te zitten. Buikje begint ook te groeien Liefs

3 jaar geleden

Ik ben Rachel 22 jaar woon in ht mooie stadje achter de duine Den haag! Ik ben anderhalf jaar samen met me vriend en ben 12 weken zwanger van de 2e! Heb en dochtertje van 3 jaar, helaas haar vader niet echt meer in beeld maarja we komen er wel. Ik werk als huishoudelijke hulp. Ben geduldig aan het wachten totdat ik het geslacht kan zien 😊

3 jaar geleden

Wat n leuk idee! Hoi, ik ben Anita, 34 jaar en fysiotherapeut. Ik woon in Alphen aan den rijn. Dus heel dicht bij Waddinxveen. Ik ben getrouwd met John en we verwachten ons 3e kindje eind februari, begin maart. Nu 10+4 en 14 augustus de termijn echo. Na 2 jongens en veel meer misselijkheid deze zwangerschap heb k t gevoel dat dit misschien wel n meisje gaat worden. Leuk om alle verhalen te lezen!

3 jaar geleden

Hiii , wat leuk dit ! Ik ben Sanne 23 jaar en 11+4 weken in verwachting van ons eerste kindje! Ik ga in November trouwen met mn super vriend Roy ❤️ wij wonen in Boskoop met onze Dove Corgi, kat en konijntje . Roy is electrician ( super handig zo een privé electricien!!) en ik heb jaren met paarden gewerkt op een hoog niveau maar ga in September opleiding volgen Dieren verzorging want ik will met meer dan alleen paarden werken ! Vandaag weer even echo gehad bij de gynaecoloog en hartje klopt nog super goed , ga rond 16 weken nog een pretecho laten maken en misschien dat we dan al het geslacht kunnen zien (Roy hoopt een Meisje , ik weet niet wat ik liever heb 🙈 ) Foto van mijn Mozart ❤️

3 jaar geleden

Leuk idee! Ik ben Nicole (25) woon in wijk bij Duurstede samen met mijn vriend sander (35) wij zijn 8 jaar samen, daarnaast wonen mijn zus en haar dochtertje bij ons in ( ja niet ideaal maar komt goed en ook daar komen we door heen ondanks alle commentaar van anderen) zwanger van de eerste nu 11+4 Ik ben werkzaam in de kinderopvang en mijn vriend bij een congrescentrum. Maandag hebben wij de termijn echo super spannend! Ik heb 3 jaar als kraamverzorgende gewerkt dus super spannend hoe ik het nu zelf allemaal vind. Ik ( stiekem mijn vriend nog meer😜) hoop straks wat meer energie te hebben ben echt veel moe en bijna geen eetlust