70 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Alltimefiona

Ik ben Fiona, 25 jaar oud. Samenwonend maar nog niet getrouwd staat wel op ...
En? Wat is het geworden? Een jongen of een meisje? En mogen we ook de naam weten? 🤗

3 jaar geleden

Reactie op nrigters

Leuk idee! Ik ben Nicole (25) woon in wijk bij Duurstede samen met mijn vri ...
Leuk om te lezen! Succes vandaag! 😊

3 jaar geleden

Ik ben Shana, 26 jaar getrouwd met Bram en al moeder van Felicity. We hebben ook 6 katten. Ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger van de tweede. Eigenlijk ben ik begin maart uitgerekend maar in onze familie komen alle kindjes tussen de 37-38 weken. We wonen in veghel. Wij volgen natuurlijk ouderschap en maken ook veel alternatieve keuzes. We vinden het altijd leuk om er over te praten en hebben altijd respect voor de keuzes van anderen 🙂

3 jaar geleden

Hoi hoi, Wat leuk! Ik ben Nathalie 31, gescheiden en alleenstaand. Nu 12.5 weken zwanger van mn eerste kindje🥰🥰 welliswaar 9e zwangerschap en nu gaat het voor het eerst goed ben zo opgelucht! Woon in purmerend met mn 2 poezels en mn hondje. En jawel net gebeld door het zh de nipt is goed!!!! Fijne zwangerschap allemaal 🍀🍀❤

3 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Romy ( 21 ) en ik woon samen in zuid limburg met mijn man Roy ( 36 ) ons hondje Ruby en onze kitten Rosy ❤ wij verwachten ons 1e kindje en zijn uitgeteld op 16 februari 💕 nog meer mensen hier van zuid limburg?

3 jaar geleden

Reactie op Romy1999

Hallo allemaal! Ik ben Romy ( 21 ) en ik woon samen in zuid limburg met mij ...
Ik kom ook uit zuid Limburg!

3 jaar geleden

Reactie op Romy1999

Hallo allemaal! Ik ben Romy ( 21 ) en ik woon samen in zuid limburg met mij ...
Hier op de grens van midden/zuid Limburg 😊 loop bij gynaecoloog in Maastricht.

3 jaar geleden

Reactie op Romy1999

Hallo allemaal! Ik ben Romy ( 21 ) en ik woon samen in zuid limburg met mij ...
Ik kom ook officieel uit Limburg ( Heerlen ) alleen woon nu bijna 1 jaar in het buitenland

3 jaar geleden

Hoi ik ben Annerieke en woon in het pitoreske Aadorp😊😊 Ik ben 35 en mijn man 36. In 2016 getrouwd, en in februari 2018 onze dochter mogen krijgen. Nu de 2e zwangerschap en zit bijna op 12 weken😊😊😊 Donderdag de 2e echo, ik werk in de ouderenzorg en mijn man is schilder. Op 26-2 uitgerekend van wondertje nummer 2. En tussendoor spieken of het een jongetje of meisje mag worden🥰🥰

3 jaar geleden

Leuk idee 😁! Hai! Ik ben Daniëlle (36) en nu ruim 6 jaar samen met Barry (41) waarvan bijna 4 jaar getrouwd. Ik ben communicatieadviseur en Barry is (AutoCad) tekenaar. We hebben samen een zoontje, Kai, die afgelopen week 3 jaar geworden is. Ik ben morgen 14 weken zwanger van onze 2e frummel. Bij Kai was het direct na onze bruiloft 'raak', deze keer liet de zwangerschap een jaar op zich wachten. Super blij dus, dat het nu gelukt is. Als deze baby komt is Kai 3,5 jaar oud, wat best handig kan zijn; hij is zindelijk, kan heel goed praten en hoeft niet echt meer getild te worden. Wel vinden we het een fijn idee dat hij nog lekker even thuis is met ons samen voordat hij maar de basisschool gaat. Mijn man gaat na de bevalling gebruik maken van de nieuwe verlofregeling voor vaders. En dat geeft mij enorm veel rust. Kai was namelijk een huilbaby en het eerste jaar een slechte slaper (understatement van de eeuw, pffff...). Gelukkig kwam het allemaal goed en gaan we vol vertrouwen dit nieuwe avontuur aan. Onze pretecho waarbij we hopelijk het geslacht kunnen zien staat gepland over ruim een week, op dinsdag 18 februari. Ik heb zelf niet echt een eenduidig gevoel (bij Kai wel), maar neig naar een meisje. De rest van de familie, althans, van Barry zn kant, denkt allemaal weer een jongen. Bij Barry thuis zijn ze namelijk met 3 jongens en zijn broer heeft ook 3 jongens. Kai windt er ook geen doekjes om; die blieft een broer 🤣. We gaan het zien, ik vind het allemaal prima 😄. Groetjes!

3 jaar geleden

Reactie op DaantjeDN

Leuk idee 😁! Hai! Ik ben Daniëlle (36) en nu ruim 6 jaar samen met Barry ...
Haha, 18 augustus natuurlijk, koekkoek

3 jaar geleden

Reactie op Romy1999

Hallo allemaal! Ik ben Romy ( 21 ) en ik woon samen in zuid limburg met mij ...
Ik kom uit Zuid Limburg 🙋🏽‍♀️ en 16 februari is een mooie datum! Dan ben ik jarig 😁

3 jaar geleden

Hii, goedemorgen! Mijn naam is Gülcan, 29 jaar binnenkort 30. Ben afgelopen april getrouwd, mijn man (35jr) en ik hebben beiden verschillende culturele achtergronden dus we krijgen een gemengd kindje. Kijken er zo naar uit!! Momenteel ben ik 15+1 zwanger van ons eerste kindje ❤️😁 Zeer gewenst, gepland en gewild 🥰 Wij wonen in Rotterdam, en werken beiden in de omgeving. Gisteren nog het hartje gehoord, klonk heel mooi. En ja.. momenteel ben ik bezig met het zoeken naar een pret echo bureau, moet even een keuze maken tussen een aantal dus dan hoop ik dat we binnen nu en 2 weken het geslacht weten. Fijne zwangerschap allemaal! 😁

3 jaar geleden

Hoihoi, ik ben Ellen, 27 jaar en woon in Roeselare (BE). Bijna 3 jaar samen met mijn vriend Baue en 12 weken zwanger van ons 1ste kindje. Ik werk fulltime als nachtverpleegkundige in een woon-en zorgcentrum en mijn vriend werkt in de bouw (onderandere als kraanman).

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Nienke, 25 jaar en 6,5 jaar samen met mijn vriend (30 jaar). We wonen nu 1,5 jaar samen en hebben een geregistreerd partnerschap. Zelf ben ik cctc verpleegkundige (cardiologie en (open) hart operatie afdeling) en werk fulltime, wat 36uur is in de zorg. Eerder had ik er nog een baan bij voor zo’n 10 uur in de week, ook in de zorg maar sinds we een kinderwens hebben ben ik daarmee gestopt, ook om wat meer vrije tijd te hebben en voor het huishouden etc. Mijn vriend is afdelingshoofd planning bij een bedrijf dat specerijen en voedingsproducten verwerkt/schoonmaakt en verpakt, vaak zijn het biologische producten. Hij werkt zo’n 45/50 uur in de week. Sinds iets meer dan 1 jaar zijn we ‘bezig’ met onze kinderwens. Helaas 3 miskramen gehad. Na de tweede miskraam zouden we voor onderzoek in het ziekenhuis gaan, maar toen kwam Corona. ‘Gewoon nog eens proberen’, zei de gynaecoloog. Er is toen ook nog een derde miskraam geweest, ik geloofde er ook niet in..Terwijl de onderzoeken in mei liepen was ik onverwacht na de derde miskraam direct zwanger in juni. We waren eigenlijk in afwachting van de uitslagen en hadden amper seks gehad, ook vanuit de teleurstelling die je voelt na 3 keer verlies. Daarom extra onwerkelijk. De uitslagen waren inmiddels bekend en er kwam niks uit. Toen direct gestart met acupunctuur en tot nog toe gaat alles goed! Ik wilde altijd al wat jonger moeder worden, dus we kunnen nu eindelijk (met vandaag 13 wk zwangerschap) er een beetje in gaan geloven, echt genieten kan ik nog niet, zoals ik deed bij de eerste zwangerschap, de verloskundige zegt dat dit komt als ik de baby ga voelen.. ik hoop dat dit snel komt, want dit fijne gevoel herinner ik me nog heel goed! Fijne zwangerschap allemaal en leuk om jullie verhalen te lezen!

3 jaar geleden

Hoi ik ben Kelly! Ik ben nu 7.5 jaar samen met mijn man. Afgelopen week 6 jaar getrouwd. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu 14 +6 en hebben vandaag een pretecho gepland staan. (Bij wonderbabies in capelle). Straks horen we dus wat wij krijgen. Wij wonen nu een paar jaar in zoetermeer samen met ons ragdoll kat. Zij haat kinderen dus we zijn benieuwd hoe ze straks gaat reageren als de baby er is :)
Ik ben Marian, 33 jaar en 8 jaar samen met Jonathan (35). We wonen in Groningen stad met onze eeneiige jongenstweeling. De jongens worden volgende week 4 en vinden het heel leuk om een broertje of zusje te krijgen (‘wij krijgen een baby!’). Ik ben net gister 8 dagen vooruit gezet door de echoscopist, dus ben nu uitgerekend op 22 februari 🎉 Ik hoop eigenlijk echt enorm dat we een dochter krijgen, omdat we al 2 zoons hebben. Uiteraard is een derde jongen ook meer dan welkom, maar een meisje zou echt een kers op de taart zijn 🍒 Ohja en zijn bezig om een nieuw huis te laten bouwen, want we wonen nu heel fijn in een oud schippershuisje aan het park, maar dat wordt met een derde kindje wel echt te klein. Dus we gaan naar een nieuwbouwwijk net buiten de stad, waar ik zin in heb maar ook nog steeds wel aan moet wennen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op kelly010

Hoi ik ben Kelly! Ik ben nu 7.5 jaar samen met mijn man. Afgelopen week 6 j ...
Hoi Kelly, waarschijnlijk gaat je kat binnen nu en een paar weken merken dat je in verwachting bent. Meestal komen ze dan heel vaak bij je buik liggen. Aangezien je zegt dat ze een hekel heeft aan kinderen zou ik haar vooral overal goed aan laten wennen en na je bevalling zo snel mogelijk kleertjes die je pasgeboren kindje aan heeft gehad ergens neer leggen in huis zodat je kat op die manier al kennis kan maken met de geur van je kindje. Kans is dan groot dat het dan allemaal goed komt. Wij hebben zelf 7 katten vandaar deze tip😊

3 jaar geleden

hoii ik ben Noelle ik ben 18 jaar en ben aanstaande zaterdag 12 weken zwanger! ik ben een alleenstaande moeder en zal naar een tienermoeder huis gaan wel volledig op mezelf maarr in een appartement van hun met 1/2x per week bezoek voor mij en me kleine als dit nodig is om te kletsen. 31 augustus mag ik voor het eerst het hartje horen!

3 jaar geleden

Hallo allen, ben 29 jaar oud. Dit jaar 5 jaar getrouwd. Ben zwanger van onze 3e kindje. 1e is van dec 2017, 2e van dec 2018 en deze spruit wordt verwacht in febr 2021. Ben werkzaam in de gehandicaptenzorg.