26 Reacties

2 jaar geleden

hmm daar heb je ff simpel gezegd niks aan nee. Je kan ook bij je huisarts t ...
Ik heb sinds een paar uurtjes ineens het gevoel van, het komt wel goed. Het gaat wel lukken, vroeger konden ze het ook in gezinnen van 11. En wat dacht je van mensen met een tweeling, dan is dit appeltje eitje denk ik. Het is vooral de angst dat ik geen dreumes nog heb meegemaakt en ik gewoon niet weet hoe dat gaat zijn. Had vandaag een gesprek op het terras met een halfdronken kerel om 13.00🤣🤣 We hadden het over mijn kindje, en toen zei hij "als je een kind kan en mág krijgen, moet je gezegend zijn. Er zijn een hoop stellen die het graag willen, maar niet kunnen. Je mag je gelukkig prijzen, en nog eens extra als het ook nog gezond is" Toen dacht ik wel ff shit, deze dronken kerel heeft nog gelijk ook. 🤣🤣🤣 Zit de hele dag al in mijn hoofd

2 jaar geleden

Reactie op mamavan2tobe

Ik heb sinds een paar uurtjes ineens het gevoel van, het komt wel goed. Het ...
Hahahaha geweldig. Het is ook echt ff goed om het te laten bezinken en niet teveel piekeren over hoe je het gaat doen. Je ziet wel! Twijfels hebben is ook helemaal niet erg, zelfs dames die niet aan abortus hebben gedacht twijfelen wel eens. Als er een wil is is een weg. Als ze wat ouder zijn zal het uiteindelijk makkelijker worden. Misschien ook een mooi moment om je vent te betrekken 💜💜

2 jaar geleden

Hahahaha geweldig. Het is ook echt ff goed om het te laten bezinken en niet ...
Kijk of je er wat aan hebt geen idee.. wil ook absoluut niet je beïnvloeden in je keuze, maar heb het idee dat je nu het kindje wil houden. Toen ik zwanger raakte van de tweede was ik blij en ook zo bang. Heb ik wel genoeg liefde voor allebei? Hoe ga ik dit in godsnaam doen? Ga ik de oudste tekort doen? Maar echt, het komt goed. De liefde die je voelt is anders maar even intens en de oudste komt niets te kort. Ze vond het niet zo leuk om mama te moeten delen maar na een tijdje wilde ze niet anders. Ze is dol op haar broertje! Wat betreft voeden etc.. ik snap me god niet waarom ik bij de oudste zooo lang bezig was met flesjes en verschonen. Je bent er een stuk handiger in en hebt dus meer zelfvertrouwen waardoor het sneller en makkelijker gaat. Als ik je een tip mag geven: als het lukt probeer 1 op 1 aandacht te blijven geven aan de oudste. Hoeft echt niet dagelijks, maar zou het wel zeker wekelijks doen. Dat maakte voor ons de “overgang” een stuk makkelijker. Het is ff lastig, maar als je er 1 kan opvoeden kan de tweede er ook bij! 🤪💜

2 jaar geleden

Hoi, ik heb vandaag een echo gehad. Ik zou rond de 6-7 weken zwanger moeten zijn, maar het vruchtje gaf 4 a 5 weken aan.. Moet over 2 weken terug voor een echo, het is 50/50. Aangezien mijn cyclussen 6 weken ongeveer zijn, kan het kloppen zei ze. Mocht het een miskraam worden, het zij zo.. maar als het goed gaat, ga ik voor dit wondertje❤️

2 jaar geleden

Op verzoek van topic starter gesloten