18 Reacties

2 jaar geleden

Jaaa hier ook. Ik heb een zoontje van 5 maanden en ben zelf 12 weken zwanger … en vind het echt super leuk!

2 jaar geleden

Wel een aantal jaar geleden. Ik was toen zwanger toen de eerste 4 maanden was. Ik vond het wel zwaar de eerste jaren. Maar nu is het zo leuk voor de jongens. Ze zijn nu 13 en 12 :)

2 jaar geleden

Reactie op niennnn

Jaaa hier ook. Ik heb een zoontje van 5 maanden en ben zelf 12 weken zwange ...
Oh wat leuk om te horen! Hoe bevalt het tot nu? Kom je toe aan de rust met een kleine erbij? Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Reactie op Gallie86

Wel een aantal jaar geleden. Ik was toen zwanger toen de eerste 4 maanden w ...
Dat is voor ons een pluspuntje en weegt wel flink mee. Het leeftijdsverschil is later zoveel leuker voor hen

2 jaar geleden

Ik heb een dochtertje van 17 maanden en nu een dochter van 19 weken. Ik was na 3 maanden weer zwanger van de 2e. Ik zou het niet meer anders willen 😇

2 jaar geleden

Reactie op Selena94

Oh wat leuk om te horen! Hoe bevalt het tot nu? Kom je toe aan de rust met ...
Nee dat niet echt .. maar moet zeggen vind het wel goed gaan zo je doet wat moet en geniet van alles 🤩🤗

2 jaar geleden

Reactie op Samantha P

Ik heb een dochtertje van 17 maanden en nu een dochter van 19 weken. Ik wa ...
Leuk hoor! Hoe vond jij het gedurende je je zwangerschap vooral na het einde toe ?

2 jaar geleden

Dochtertje is bijna 5 maanden en weer zwanger. Ze zal ongeveer 12/13 maanden zijn waarneer haar broertje of zusje geboren word

2 jaar geleden

Reactie op Selena94

Dat is voor ons een pluspuntje en weegt wel flink mee. Het leeftijdsverschi ...
Ook veel leeftijdsverschil kan leuk wezen hoor 😉 ik en mijn broer schelen 6 jr en ik en mijn broertje 5 jr en gaan gerust met zen 3en nog stappen 🤸‍♀️ en we zijn met zijn 3en echt een eenheid. Wij hebben nooit hinder ondervonden van ons leeftijdsverschil. Mijn ouders hadden liever 2 a 3 jr tussrn gehad maar jah miskramen heb je niet in de hand. We zijn nu 38, 32 en 27 jr. Wij zouden ook wel een 2e willen maar ik moet minimaal een jaar wachten en ik ben nog steeds niet de oude naar de PE. En wil toch eerst op gezond BMI zitten. Aan PE kun je niks aandoen maar ik wil er wel alles aan gedaan hebben. Soms denken we wel moeten we niet snel zijn ivm mijn man zijn ziekte dat hij nog lang mogelijk kam genieten van zijn kinderen maar mijn man zegt ook, we gaan pas nadenken over een 2de als jij weer voor de volle 100% bent. En soms moet het nog echt nog landen betreft ons kereltje prematuurtje en zo nog druk met ziekenhuisbezoeken en zo .

2 jaar geleden

Reactie op Selena94

Dat is voor ons een pluspuntje en weegt wel flink mee. Het leeftijdsverschi ...
Tussen nr 2 en 3 zit twaalf jaar 🙈 weliswaar ongepland maar ook dit is leuk. Zijn broers zijn zo gek met hem!

2 jaar geleden

Reactie op niennnn

Leuk hoor! Hoe vond jij het gedurende je je zwangerschap vooral na het eind ...
Naar het einde toe wel zwaar. Maar met wat hulp van mijn vriend ging het best.

2 jaar geleden

Reactie op Samantha P

Naar het einde toe wel zwaar. Maar met wat hulp van mijn vriend ging het be ...
Gelukkig maar

2 jaar geleden

Hier zit 21 maanden tussen. Ik vond in het begin zwaar. We hebben het over een derde gehad en wel besloten dat we er nu iets meer tijd tussen laten, zover je het voor het zeggen hebt 😉

2 jaar geleden

Hier zit 21 maanden tussen. Ik vond in het begin zwaar. We hebben het ove ...
Haha ja dat hebben wij ook. Het is heel leuk zo, maar we wachten nog wel even.

2 jaar geleden

Hier zit 21 maanden tussen. Ik vond in het begin zwaar. We hebben het ove ...
Haha precies, wij besloten na 2 dat het klaar was. Maar toen de oudste 6 was wilde ik een 3e maar mijn man niet. 3 jaar later wilde mijn man en wilde ik niet, want de vrijheid kwam langzaam terug. Totdat vorig jaar het lot voor ons besloot en we nu met zijn vijfjes zijn 🥰 het had zo moeten zijn want wat genieten we met zijn allen ❤

2 jaar geleden

Reactie op Samantha P

Haha ja dat hebben wij ook. Het is heel leuk zo, maar we wachten nog wel ev ...
Jij hebt 2 meisjes zie ik? Ik 2 jongens. Ik droom toch stiekem over een derde en dan een meisje 🙈 maar wel over 2 jaar dan pas.

2 jaar geleden

Jij hebt 2 meisjes zie ik? Ik 2 jongens. Ik droom toch stiekem over een de ...
Ja klopt wij zouden het ook erg leuk vinden dat er nog een jongetje bij zou komen 🤭

2 jaar geleden

Ik heb een zoontje van bijna 6 maanden en ik ben nu 7 weken zwanger. Ik moet nog een beetje bij komen van de shock, want de tweede zwangerschap is een verrassing. Ik ben zelf 24 en werk 50 uur per week, dus ik heb nog even om uit te zoeken hoe ik dat ga doen haha