13 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben zo'n zwemband gekocht bij de action 5 euro en dat gaat super volgens mij Zijn ze ook te klein voor de bandjes om de armen

2 jaar geleden

Wij hebben een band zonder lucht erin is heel fijn! https://mirabellashopping.nl/products/babyfloat?variant=39809462632610&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=Cj0KCQjw9O6HBhCrARIsADx5qCS5Vhyk6DH_tJt82h51CFowP0Go2KoJKK_BkzGBV6CfonKceLALB04aAiIEEALw_wcB zoiets alleen dan 1 waar ze in kunnen zitten

2 jaar geleden

Wij zijn toevallig gister wezen zwemmen met onze 5 maanden oude dochter. Wij hebben een zwembandring gehaald. Zo'n gele voor 0-1 jaar 😊

2 jaar geleden

Zo'n ring is het.

2 jaar geleden

Wij hebben ook deze! Zwembandjes kan volgensmij echt nog niet hoor!!!

2 jaar geleden

Wij hebben deze https://www.bol.com/nl/nl/p/de-veilige-baby-zwemband-zwemtrainer-swimtrainer-classic-rood/9200000112587989/ Zoontje vond het echt heerlijk en het schijnt ook beter te zijn omdat ze zo al een soort zwemhouding hebben

2 jaar geleden

Wij hebben vandaag gezwommen met zo’n gele band. Dat was leuk en ging goed. Veel zwemplezier samen!

2 jaar geleden

Lekker zo'n zwemband kopen. En anders goed vast houden zonder bandjes. Een half uur is ook echt lang zat. En anders wens ik je man heel veel succes met geschikte bandjes kopen 😉 ik zocht ze voor mijn 1 jarige maar heb toen de zoektocht opgegeven. Hij was er toen nog te licht voor. Dus mocht je/je man geschikte bandjes vinden dan hoor ik het graag

2 jaar geleden

Met mijn oudste ben ik destijds gaan babyzwemmen, zwembandjes aan armen zijn dan inderdaad nog te groot. Zelfs toen ze 1,5 jaar oud was lukte het haar niet goed om boven te blijven met zwembandjes aan de armen. Zo’n zwemband waar ze in zitten of half op liggen is dan veel fijner. Veel plezier met zwemmen!

2 jaar geleden

Wij hebben deze, drijfmaatje. Ons zoontje vind het geweldig, kan z'n hele lijfje bewegen en blijft toch lekker drijven.

2 jaar geleden

Reactie op Daantjh

Wij hebben deze, drijfmaatje. Ons zoontje vind het geweldig, kan z'n hele l ...
Dit lijkt me ook wel wat! Ik had destijds zo’n opblaasbare, wel leuk in eigen bad, maar te fragiel in een groot zwembad. Maar deze ziet er stukken degelijker uit!

2 jaar geleden

Reactie op ilya

Dit lijkt me ook wel wat! Ik had destijds zo’n opblaasbare, wel leuk in eig ...
Dit is inderdaad een hele degelijke. Hij is ook licht van gewicht wat voor baby's heel fijn is. De aanschaf ervan is een beetje prijzig maar wij vinden het het geld meer dan waard!

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik heb inmiddels een zwemband besteld en m'n man had zich bedacht dat zijn dochters (uit vorig huwelijk) inderdaad wel een stukje ouder waren toen ze met bandjes gingen zwemmen 😅