12 Reacties

één jaar geleden

Mijn mantra 'het is een fase, het is een fase, het is een fase' overdag gaat t vaak nog wel. Maar de avond/nacht is hij helemaal hysterisch. Hij slaapt al maanden tussen ons in. Maar in deze fase gaan we daar ook nog ff geen verandering in brengen. Meneer hier net ouderwets in de ringslang gegooid en rondjes lopen. Laatste maanden alleen nodig gehad als hij oorpijn had of goed ziek was. Maar was om 12u einde raad. 10min later sliep hij🤷🏼‍♀️🤦🏻. Dus gelukkig hielp hier de draagdoek nog. Maar ik ben gesloopt. En duim met heel mijn hart dat dit kort durend is.

één jaar geleden

Huilt ze alleen als ze alleen is en ligt? Doet me een beetje denken aan m’n zoontje die regelmatig oorontsteking heeft. Zodra ze liggen komt er druk op de oren en dan begint het huilen.

één jaar geleden

Mijn dochter is een perfecte slaper, maar heeft sinds twee weken ook af en toe een avond dat ze niet wil slapen. En tegelijkertijd eet ze de hele dag door heel veel. Wij denken aan een groeispurt. Ze is sinds 1 volledig van de fles af, maar nu geef ik haar af en toe als ze echt niet kan slapen een klein flesje. Daarna draait ze gelijk om en slaapt ze. Ik denk dus aan honger. Zeg niet dat je een fles moet proberen, maar wellicht is het bij jouw dochter ook een groeispurt en honger :).

één jaar geleden

Hey, onze jongen heeft ook al een een aantal avonden dat hij helemaal hysterisch wordt als hij in bed ligt. Zo erg dat hij er van gaat overgeven… ik weet ook niet goed waar het aan ligt. Combinatie drukke dag, ontwikkeling, tanden( ik zie kiezen)… ik hoop ook een fase

één jaar geleden

Kan idd een oorontsteking zijn of toch last van kiezen of tanden. Misschien kan je eens een zetpil proberen te geven een uurtje voor ze gaat slapen. Wie weet helpt het en heeft ze toch pijn of ongemak ergens van. Kan geen kwaad in ieder geval om dat te proberen.

één jaar geleden

Wat gebeurt er als iemand anders der op bed legt? Onze dochter mag ik overdag op bed leggen. Maar als ik hef savonds doe wordt ze helemaal hysterisch. Nu doet mijn man haar savonds op bed leggen en is er niets aan de hand.

één jaar geleden

Slaapt ze nog één of twee keer overdag? Hier is het ook even onrustig geweest (tweede slaapje huilen/weigeren, s’avonds niet willen slapen, s’nachts huilend wakker), dus toen overgegaan naar 1 slaapje. Ging eigenlijk meteen een stuk beter.

één jaar geleden

Ohh hier ook sinds een week! Gerommel met slaaptijden en doorkomende kiezen en hoektanden. S avonds niet willen slapen, veel huilen en rechtop staan. Afmattend, maar zal wel een fase zijn 😅

één jaar geleden

Hier ook sinds 2 dagen. Onze zoon krijgt doorkomende hoektanden. Echt een ramp. Hij ligt nu elke keer tussen ons in, dus ook ik of wij optijd in bed. Hopelijk snel voorbij, want hij slaapt normaal heel goed in zijn eigen bed. Gelukkig bij ons de laatste tanden. De eerste kiezen hebben wij al gehad. En de tweede kiezen duurt als het goed is nog even voordat die doorkomen. Succes allemaal💪🏽

één jaar geleden

Hoektanden / kiezen geeft ook druk op de oren. Mijn dochter had daar laatst ook last van paracetamol gegeven voor het slapen gaan. En laat even haar oren checken bij de huisarts. Mijn dochter had ook geïrriteerde oren bij het doorkomen van de tanden

één jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier al een week drama met slapen savonds. Ik heb alleen niet het gevoel dat hij al toe is aan 1 slaapje. Hij slaapt nog zoveel overdag (min 3 uur) of denken jullie dat hij toch toe kan zijn aan 1 slaapje?

één jaar geleden

Hij maakt zn ochtendslaapje trouwens wel steeds langer (vandaag 2,5 uur op de opvang)