9 Reacties
één jaar geleden
Daar is ook al een topic over, iets met 18 maanden sprong.
Maar idd, wij normaal een superlieve, rustige dreumes. Nu overdag haast niet willen slapen en eind middag bokchagrijnig en dwars. Soms 60x het woordje nee! En zelf 60x nee zeggen en dan zit hij nog aan dingen wat niet mag...
Maar, voor nu slaapt hij snachts nog steeds als een roosje. Wel weer wat drukker maar tegen het hoofdbonken slaapt hij al een poos wel op zijn luxe matras maar wel in campingbedje.
één jaar geleden
Reactie op Knuffeltjeee
Daar is ook al een topic over, iets met 18 maanden sprong.
Maar idd, wij n ...
Hier is slapen geen probleem. Oef, hopelijk blijft dit zo..
één jaar geleden
Hii, ja heel herkenbaar. Onze dochter wil ook alleen maar bij mij zijn en doet de hele dag door dingen die niet mogen. Ook vindt ze alles 3 sec leuk en dan wil ze iets anders hebben/doen🙈
Ik vind het idd erg vermoeiend. Zelfs bloed laten prikken bij de huisarts om m’n ijzer te laten controleren. Was allemaal goed dus het is gewoon heel intensief. Denk wel dat het gaat schelen als ze zinnen kan zeggen en beter duidelijk kan maken wat ze wil. Ik probeer van de leuke momenten te genieten, maar vind het zeker ook echt pittig!!! Je kan dit💪🏻
één jaar geleden
Oo terror net pfft. 🙈
Geen minuut alleen in de tuin of alweer in de prut wat niet mag.
Enorme driftbui toen ik bedacht naar het speeltuintje te wandelen.
Dan maar even de tv...
En op tijd naar bed...
Nouja, de ochtend ging prima, ik denk dat hij door het niet slapen zo terror was.
één jaar geleden
Herkenbaar hoor! Hier is het de hele dag papa, papa, papa. En als ie iets niet krijgt of iets doet wat een beetje stout is, gaat ie dramatisch op de grond huilen met z’n gezicht naar de grond 😂
Inslapen is hier ook drama maar het komt goed!
Je bent een sterke mama 💪🏻
één jaar geleden
Nou, vanmorgen 3 kwartier gereden controle ziekenhuis. Ook heel interresant. Op de terugweg even ochtendslaap ingehaald. Dan nog papa op zijn werk bezocht. Zou je zeggen, die is moe. Maar met een beetje pech wèèr geen middagslaap en straks weer het riedeltje van moe en stout.
Sstt! Mama wil nu iets voor zichzelf doen...
één jaar geleden
Je bent zeker niet alleen! Hier ook een hele ondeugende en vooral BOZE dreumes! Zeker als hij z’n zin niet krijgt.. luistert ook niet goed momenteel. Is ons echt aan het uittesten. Super vermoeiend, zeker met een newborn van 6 weken erbij 🙄🙄
Ik probeer me eraan vast te houden dat het een fase is (al weet ik echt dat als je er middenin zit dat een fase LANG duurt) 🙈🙈 en doe hem nu vaak 2x per dag naar bed ipv 1x, daar wordt z’n gedrag wel iets beter van..
één jaar geleden
Herkenbaar hoor! Ze zeggen 'een fase' het is pittig maar zials je leest zijn we niet de enige haha 😅 succes mamma♥️