617 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben onverwacht ( natuurlijk niet helemaal, we waren niet heel voorzichtig) zwanger geraakt. En mijn vriend en omgeving, waarvan alleen naasten het weten, zijn zó blij daar ben ik zo ontzettend dankbaar voor🙏 Over 19 daagjes volgende termijn echo, dan ben ik ongeveer 11,5 week en kan echt niet wachten dit wondertje weer te zien🥰. Stiekem ben ik al een beetje aan het rondkijken voor spulletjes. Heb besloten om niet alles nieuw te kopen, omdat er 2e hands nog zo veel spullen zijn die goed zijn. Kan niet wachten om het geslacht te weten te komen, heb met opzet nog niets gekocht omdat ik graag gerichter wil kopen. Hebben jullie in je enthousiasme al iets gekocht en zo ja? Wat is het? Zo veel zin in😃 fijne zwangerschap allemaal ❣

3 jaar geleden

Woensdag hebben wij met 8 weken de tweede echo gehad waarop te zien was dat er een kloppend hartje is 😍 En vorig weekend ben ik verrast met een surprise diner door al m’n vriendinnen. Ze hadden onze tafel in het restaurant helemaal versierd met mooie ballonnen en andere versiering. Daar zijn we helemaal verwend met allemaal mooie cadeaus 🥰

3 jaar geleden

Wij zijn na 1,5 jaar natuurlijk zwanger! Hebben op 7+5 een kloppend hartje gezien. 12/08 is de termijn echo, dan ben ik precies 12weken. Kan niet wachten! Het enige waar ik aan denk is alleen. Wat als het een meisje is.. dan… Wat als het een jongen is.. dan… Kan niet kiezen wat ik liever wil, allebei heel leuk.

3 jaar geleden

Ik ben onverwacht ( natuurlijk niet helemaal, we waren niet heel voorzichti ...
Ik ben dus juist van de neutrale dingen. Die voor beide geslachten zouden kunnen! (In de newborn fase, daarna is het gewoon leuk om gericht te shoppen)! Geniet van je zwangerschap

3 jaar geleden

Wij hebben vorige week met 8 weken een kloppend hartje gezien en was hij/zij met z'n billen aan het bewegen. Na 3x proberen zwanger geraakt van ons eerste kindje. In het begin erg onzeker omdat ik amper kwaaltjes had en alleen maar negatieve verhalen ging lezen! Nu wat zekerder door de echo en soms op een paar kwaaltjes geniet ik ervan dat ik (nu nog) gepaard blijf 😁 Ik vind dat ons kindje op de echo met een duimpje aangeeft dat het goed gaat en ik mij niet zoveel zorgen moet maken 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kell95

Wij hebben vorige week met 8 weken een kloppend hartje gezien en was hij/zi ...
Ja dat zie ik er ook in! Super leuk! Geniet van het feit dat je geen kwaaltjes hebt.

3 jaar geleden

Ik ben weer zwanger, na het overlijden van mijn dochtertje in januari met 23 weken. Super dankbaar dat er hoop is en nieuw leven. 💛 Ik ben in deze derde zwangerschap niet misselijk en hoef niet elke dag over te geven, een verademing en leuk om mee te maken. Afgelopen woensdag voor het eerst gekeken en weer helemaal verwonderd dat er een kleine op komst is. Ik sta er elke dag meedere keren bij stil en kijk uit naar het verdere verloop, dankbaar!

3 jaar geleden

Wat fijn ern positieve topic ik kon het ook niet laten al wat te kopen dus ben safe gebleven met een handoek van rituals en een washandje en shampoo voor de baby😍 volgende week woensdag echo dan ben ik wss bijna 12 weken maar wie weet of ik terug word gezet want dit is mijn berekening 😇 zo spannend allemaal !

3 jaar geleden

Reactie op Steka

Wat fijn ern positieve topic ik kon het ook niet laten al wat te kopen dus ...
Jaaa. Ik had ook echt zin in meer positiviteit! Veel plezier met de echo! Ik heb 4 augustus mijn termijn echo! Ben dan 11+1 (zwanger via icsi, dus weet het zeker. Haha)

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Jaaa. Ik had ook echt zin in meer positiviteit! Veel plezier met de echo! ...
Gefeliciteerd!🥰 oh hebje toch stiekem geluk mee ik blijf maar rekenen en hopen dat de eerste 12 weken snel om zijn dat ik meer kan gaan genieten 😍 wat hadden jullie al gekocht?

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Bijzonder hè ❤️👶🏻 wij hadden gister een goede termijnecho en hebben het daarna aan de vrienden en familie verteld, iedereen reageerde super blij en enthousiast! Zo leuk 🤩❤️

3 jaar geleden

Reactie op Steka

Gefeliciteerd!🥰 oh hebje toch stiekem geluk mee ik blijf maar rekenen en h ...
Twee veel te schattige outfits! Plus een gele nijntje knuffel Van mijn mama al slofjes, schoentjes en een shirtje gehad! En een nachtlampje. (Haha we zijn heel enthousiast)

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Twee veel te schattige outfits! Plus een gele nijntje knuffel Van mijn mama ...
Ahh wat leuk!!!😍😍😍

3 jaar geleden

Zo had ik het aan mijn ouders verteld zo leuk dat de manager van clevers kessel hier aan mee wilde werken 😍

3 jaar geleden

Reactie op Steka

Wat fijn ern positieve topic ik kon het ook niet laten al wat te kopen dus ...
Oh goed idee ik ga ook vast badspulletjes shoppen. 🤩

3 jaar geleden

Zo leuk! Nog 2 weekjes wachten, 6 augustus hebben we de termijnecho. Afgelopen week was ik in een winkel en kwam ik deze tegen 🥰 Heb me nog net in kunnen houden🙈

3 jaar geleden

Ik heb het vandaag op werk verteld! Morgen 11 weken, vanmiddag BBQ die bekend staat om flink zuipen dus vond het een mooi moment haha. Ze reageerden allemaal enorm lief! Ze weten allemaal van mijn miskraam in maart en ik ervaar het als erg prettig om zo open te zijn hierover (zitten met ongeveer 25 medewerkers op deze locatie).

3 jaar geleden

Reactie op Moon9432

Zo leuk! Nog 2 weekjes wachten, 6 augustus hebben we de termijnecho. Afge ...
Ah ik 5 augustus!

3 jaar geleden

Wat fijn zo'n positief topic! Negativiteit slurpt normaal gesproken al energie en dat is nou net niet iets wat we op dit moment over en teveel hebben ;) Mijn man en ik zijn 14 juli getrouwd en waren toen 10 weken zwanger. We zijn voor onze ouders de eerste die voor een kleinkind gaan zorgen en ze reageerden zoo enthousiast! Hebben al meerdere rompertjes en knuffeltjes cadeau gekregen. Mijn moeder is helemaal in het "haken" en heeft het knuffeltje gemaakt op de foto. Tip, bij zeeman is een actie dat je een gratis rompertje kunt aanvragen en ophalen bij de zeeman bij je in de buurt. Heb ik afgelopen woensdag gedaan en kon het niet laten om ook 2 paar superkleine sokjes te halen en een lief slabbetje <3 zo leuk! Ook ik richt me eerst op unisex kleuren en stijlen. In een later stadium kun je altijd nog wat gender flair toevoegen als die behoefte er is :) een blauwe of roze baby kamer stond bij mij sws niet op de planning ;) Komende dinsdag de termijn echo op 11+6. We zijn erg benieuwt hoe het spruitje er nu uitziet!

3 jaar geleden

Wat leuk om deze positieve berichten te lezen. Wij zijn na een medisch traject via icsi zwanger geworden van ons 1e kindje. We begonnen stiekem de hoop een beetje te verliezen maar plots kregen we dan toch goed nieuws. Ik merk dat ik zelf nog steeds niet 100% ‘blij’ kan zijn door al die onzekerheden.. maar ik besef ook dat dit normaal is , dat iedereen in gelijk welke situatie onzeker is de 1 e weken.. Samen hebben we ons voorgenomen om vanaf nu het toch positief te bekijken en dankbaar te zijn dat we nu al zover zijn geraakt ! Wij kijken enorm uit naar de termijn echo op 9 augustus ! Dan zijn wij 12+5 🎉🎉. Geen voorkeur voor geslacht maar inkopen zal ik toch pas doen eens ik het geslacht weet 😅. Hoeft zeker niet allemaal blauw of roze te zijn , maar is toch stiekem ook wel leuk ! 🎀 💙