617 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag 20 weken, op de helft alweer! En vanochtend een goede 20 weken echo gehad. Heel fijn 🥰

3 jaar geleden

Wat een heerlijk topic is dit.. fleur helemaal op van alle positivisme...

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1991

Wat een heerlijk topic is dit.. fleur helemaal op van alle positivisme...
Wat fijn!

3 jaar geleden

Ik kwam er achter dat het volume van mijn dopler per ongeluk op zacht stond. En kleine druktemaker sliep eens een keertje dus nu kon ik weer eens goed luisteren. 🥰❤ Jammer dat we hier geen filmpjes kunnen delen.

3 jaar geleden

Vandaag, op vakantie in Kos, stelde mijn man (nota bene!) voor om een lokaal winkeltje met superschattige babykleertjes in te gaan. Een hele lieve verkoopster hielp ons en dacht mee over geschikte kleertjes de baby die in februari komt. Zo liepen we naar buiten met een te lief, zacht boxpakje met een pinguin erop <3

3 jaar geleden

Morgen komt mijn beste vriendin. We gaan samen bezig met de babykamer. Dat is het idee althans, lig vandaag al de halve dag plat, dus hoop dat het morgen beter gaat. Vind het leuk dat ze komt en mijn buik weer even ziet. Laatste keer was in de zomervakantie.

3 jaar geleden

Op mijn vrije dag "samen" wakker worden. 🥰 Ik in relaxmodus op de bank. Kleine Teun bezig met zijn ochtendgymnastiek daarbinnen. 👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Morgen komt mijn beste vriendin. We gaan samen bezig met de babykamer. Dat ...
Veel plezier vandaag

3 jaar geleden

Vanochtend ging mijn wekker, maar ik had nog geen zin om op te staan dus zette ik hem op sluimeren… blijkbaar was de kleine meid het er niet mee eens, want terwijl ik nog lekker lag te dutten was ze flink aan het schoppen in mijn buik haha 😂🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mrtje

Vanochtend ging mijn wekker, maar ik had nog geen zin om op te staan dus ze ...
Wat heerlijk

3 jaar geleden

Ik ga as zondag het bureau uit de kamer halen waar hij nu staat en dan hopelijk ook de laatste kast in elkaar zetten, zidat de babykamer zo goed als af is!

3 jaar geleden

Na paar dgn de kleine minder gevoeld te hebben (hij was gedraaid). Net ff mooi contact gehad met hem. Hij lag te schoppen, dus hand op buik en kreeg nog paar schopjes toe tegen mijn hand. Och, wat hou ik al van die kleine en hoe ontroerd kan je zijn van zulk contact 🥰

3 jaar geleden

Vandaag met 22+2 zag ik voor het eerst aan de buitenkant van mijn buik dat ze schopte, magisch 😍 Zelfs op een filmpje was het te zien, dus mijn vriend kon ook meegenieten op afstand 💕

3 jaar geleden

Vandaag met 22+2 zag ik voor het eerst aan de buitenkant van mijn buik dat ...
Dat zag ik gisteravond. Ze bewoog heel erg en toen deed ik mijn shirt omhoog en toen opeens zag ik haar voetje omhoog komen. Ik riep mijn man, maar het was te laat. Daarna hield ze zich koest 🤣

3 jaar geleden

Reactie op StepGut

Dat zag ik gisteravond. Ze bewoog heel erg en toen deed ik mijn shirt omhoo ...
Hahaha zal je altijd zien! Echt geweldig toch om te zien 💕 Hopelijk kan je man ook snel meegenieten 😄

3 jaar geleden

Gisteravond voor het eerst alsof het redbull op had... Mijn man is groot met ik zeg het maar gewoon, dikke kont en ik ben klein. Tegenaan gekropen met mijn buik zodat hij ook kon meegenieten van heel veel gewoel en geduw tegen zijn kont voor we in slaap vielen. 😜

3 jaar geleden

Kan de kleintjes nu echt de hele dag door zo voelen 🥰 Vind het zo gezellig!

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Kan de kleintjes nu echt de hele dag door zo voelen 🥰 Vind het zo gezellig ...
Haha soms vraag ik me echt af of die van mij ook nog aan zijn slaapuren komt... 😋 Begint s morgens al, dan weer s middags een paar keer om vooral als ik naar bed ga een soort mini slopend huisfeest te geven...

3 jaar geleden

Gisteren een drukke dag gehad op het werk. De kleine niet echt gevoeld de hele dag. Eenmaal thuis kreeg ik een harde buik. Ik ben lekker gaan douchen en op bed gaan liggen, toen werd de kleine meid wakker en begon ze lekker te bewegen 🙏🏻🥰 heerlijk en wat een geruststelling ❤️ Vannacht gedroomd dat m’n man de kleine meid leerde zwemmen Hihi 🥰🌸 ik werd verliefd wakker

3 jaar geleden

Degene van de hondenuitlaat heeft aangeboden me te helpen met de beestjes. Ze komt vanmiddag voor de kippen en het caviahok. Super lief!