617 Reacties
3 jaar geleden
Vandaag ben ik precies 10 weken zwanger en gister gehoord dat ik een nieuwe baan heb gekregen 👌
3 jaar geleden
Termijnecho vandaag was helemaal perfect!! 🥳 Een dagje vooruitgezet. Kindje was de hele tijd aan het springen. En ze kon volgens de NUB theorie al voorspellen wat het zou zijn. Zo benieuwd of het klopt! Helemaal in de wolken 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Sieso
Vandaag precies 10 weken, uitgerekende datum 22-2-22 en een goede echo zoju ...
Hebben we dezelfde uitgerekende datum 😎gefeliciteerd!
3 jaar geleden
Ik heb gisteren een hele mooie termijnecho gehad, vandaag 11 weken zwanger en uitgerekend op 16-02-22. Kleintje was alleen maar salto’s aan het maken en koppeltje aan het duiken haha. Op het werk al verteld en iedereen is onwijs positief en enthousiast. Mijn familie moet nog even wachten op het nieuws, die vertellen we het op onze “verassingsbruiloft” op 27-08. Dan gaan we ze dubbel verassen,, wij zijn volop aan het genieten van de kleine spruit. Hadden gisteren ook een Woezel en Pip koffertje gevuld met leesvoer en goodies gekregen bij de verloskundige praktijk. Wij zijn in de wolken!
3 jaar geleden
Net bij de echo een goed bewegende embryo gezien met en sterk kloppend hartje! Zo blij mee.
3 jaar geleden
Bedankt voor jullie leuke verhalen. Ik ben 11+2 weken zwanger I.v.m bloedverlies al veel echo's gehad maar afgelopen vrijdag termijn echo. Hartje klopt en beweeg lekker mag over 3 weken weer echo maken vind het zo lang duren omdat ik gewend ben wekelijks echo te krijgen😊! Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze wonder en hebben al een zoontje van 9 jaar die alles bewust mee mag maken. Zo genieten hem te zien genieten krijg nu extra knuffels mijn buik ook! Heb voor mij gevoel alle klachten gehad die je de eerst 3 maanden kan hebben 🤣. Gelukkig gaat het nu iets beter en kan ik ook echt genieten!
3 jaar geleden
Deze week een goede nipt uitslag 🥰 en maandag de 13weken echo! Kan niet wachten om onze mini weer te zien 😃
3 jaar geleden
Vandaag 1e echo gehad bij de verloskundige. Vorige week had ik mijn eerste echte echo, dat was via de Gyn. Ik ben 9+4 wk vandaag. We hebben het hartje weer zien kloppen en onze kleine ukkie was zelfs al flink aan het bewegen en ‘zwaaide’ zelfs 😆 zo leuk en bijzonder, met armpjes en beentjes. Ik begin nu echt meer vertrouwen te krijgen🥰 Dit verzacht toch wel een beetje de ellendige misselijkheid en het braken.
Ik heb alles over voor dit wondertje ❤️
3 jaar geleden
Wat een leuk initiatief! Inderdaad in het begin van de zwangerschap wat negatieve ideeën en angsten opgedaan, nu de positiviteit kan ik ook wel gebruiken! Ik ben vandaag 12 weekjes en 4 daagjes en eiiiindelijk gaan mijn symptomen weg! Pffff en onze Doppler werkt! Ik luister nu de hele dag naar het hartje hahaha. Oké misschien niet de hele dag, maar wel minimaal 1 keer per dag. Volgende week hebben we onze geslachtsecho, en dan nog 2 weekjes wachten voordat we er zelf achter gaan komen met de gender reveal... Zin innnn! 🥰🥰🥰
3 jaar geleden
Vandaag een extra echo gehad omdat ik voor de vorige had aangegeven wat onzeker en gespannen te zijn. Vannacht natuurlijk weer drama, enge dromen etc maar zojuist een super mooie echo gehad! Baby zwaaide en spartelde met de voetjes, de navelstreng was mooi in beeld. Kortom: weer gerustgesteld en kan weer verder met genieten! 😊😊 Volgende week alweer de termijnecho, maar ik liep nu precies in de pas met de vorige eerste echo.
3 jaar geleden
Gisteren met 14 weken een goede controle echo gehad! De basis is gecheckt. En we weten nu het geslacht ook! Helemaal in de wolken ☁️ ☁️☁️☁️
3 jaar geleden
Gisteren met 14 weken een goede controle echo gehad! De basis is gecheckt. ...
Leuk wat wordt het
3 jaar geleden
Vandaag even snel een echo gehad van de 2 kleintjes gezien ik corona heb gehad en best bezorgd was maar ze doen het goed ❤ overmorgen 14 weken en dan met 15 weken geslacht echo