617 Reacties

3 jaar geleden

Door veel onzekerheid, ben ik toch maar gegaan voor nog een echo gisteren. Was 10+5 gisteren, heb mn kindje zien zwaaien naar me en zelf het hartje horen kloppen!!!!!!! Kindje is nu 4.3cm, ik loop maybe voor zei de vk. Maar dat zie ik 12/08 pas!

3 jaar geleden

Reactie op ShuMan

Door veel onzekerheid, ben ik toch maar gegaan voor nog een echo gisteren. ...
Wat fijn!

3 jaar geleden

Reactie op Roootje2021

Vandaag even snel een echo gehad van de 2 kleintjes gezien ik corona heb ge ...
Aaah spannend! Heb je een voorgevoel van het geslacht?

3 jaar geleden

Reactie op Sieso

Vandaag precies 10 weken, uitgerekende datum 22-2-22 en een goede echo zoju ...
Deze datum had ik ook nu 15.02.2022 maargoed het wil niets zeggen hihi 😊

3 jaar geleden

Hij/zij lag perfect 😊 en het hartje was zo fijn om te horen

3 jaar geleden

Reactie op Roootje2021

Leuk wat wordt het
Een jongen!

3 jaar geleden

Leuk! Ik mocht na 3 maanden al zwanger worden. Met 8 weken zagen we een prachtig beeld met een stevig kloppend hartje ❤️Volgende week donderdag krijgen we de 2e echo met 12 weken!🍀 Tot nu toe geen vervelende klachten of bloedverlies. Ik zie wel mijn lichaam veranderen en dat vind ik zo leuk! Onze ouders zagen het babynieuws niet aankomen en reageerden super enthousiast! Ze hebben een app groepje opgericht op whatsapp om met elkaar erover te kunnen kletsen haha😁

3 jaar geleden

He bah, dan kijk ik een random programma, zelfs al een paar jaar oud, maar dan komt er in voor dat iemand zijn vriendin met 18 weken een miskraam heeft gehad. Ik ben nu 14. Toch weer googlen. Minder als 10% kans, erwt zijn hartje hebben we vandaag prachtig op de dopler gehoord, vorige week was er niets geks op de echo te zien. De termijnecho was goed. Bij de verloskundige konden we heel mooi het schedeltje zien. Erwt doet alles wat het moet doen en mijn lijf ook. Waarom blijft zulk nieuws dan toch plakken? *schud het los*

3 jaar geleden

Gisteren helaas toch een dagopname gehad ivm uitdroging..wat dan wel weer mooi was dat ik onverwachts een extra echo kreeg. Ben nu 14 weken en die kleine had het prima naar de zin.

3 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

He bah, dan kijk ik een random programma, zelfs al een paar jaar oud, maar ...
Dat soort nieuws is vreselijk. Daarom dacht ik een topuc te maken waar dit soort berichten vermeden konden worden 👍🙃 Zo lees je namelijk alleen de goede dingen, waardoor die blijven plakken. 😘

3 jaar geleden

Na 1 jaar ziekenhuisbezoeken, zwanger mogen worden van ons wonder. Morgen 14 weken alweer. Zo dankbaar❤

3 jaar geleden

Reactie op ASBVB

Na 1 jaar ziekenhuisbezoeken, zwanger mogen worden van ons wonder. Morgen 1 ...
Aaaah zoooo fijn. Hier ook zwanger via icsi, dus ken je gevoel maar al te goed! Zeer gegund

3 jaar geleden

Hier ook icsi, maar meteen de loterij gewonnen. Denk juist daarom extra spannend. Voor de rest lijken ik en mijn vriend altijd pech te hebben namelijk...

3 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Hier ook icsi, maar meteen de loterij gewonnen. Denk juist daarom extra spa ...
Wat fijn! Gaat vast helemaal goedkomen

3 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Hier ook icsi, maar meteen de loterij gewonnen. Denk juist daarom extra spa ...
Dat gevoel had ik ook inderdaad. Laat wel steeds meer los maar elke keer echo etc blijft spannend. Woensdag mag ik weer 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Aaaah zoooo fijn. Hier ook zwanger via icsi, dus ken je gevoel maar al te g ...
Thanks, fijn voor jullie ook!❤

3 jaar geleden

Na bijna 14 weken, lust ik weer koffie 🥳

3 jaar geleden

Reactie op inimini2

Na bijna 14 weken, lust ik weer koffie 🥳
En nu de ellende van je cafeïne inname in de gaten houden 😅

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

En nu de ellende van je cafeïne inname in de gaten houden 😅
Haha jup! Max 1 kopje per dag in de ochtend. Geniet er nu wel dubbel van moet ik zeggen 😊

3 jaar geleden

Vandaag uitslag nipt test. Niks aan handje! Helemaal gerust gesteld!