12 Reacties

2 jaar geleden

Even toevoegen dat hij geen speentje wilt. Voor degenen met rustige rondkijkende baby's: hebben ze dan een speentje in?

2 jaar geleden

Mijn dochtertje van 8 weken heeft dat ook.. snachts gaat super goed in de cosleeper maar als we haar neerleggen is het ook niet lang goed. Geen idee hoe we dat kunnen veranderen ook.. het is hier elke ochtend maar de vraag hoever ik kom met mezelf klaarmaken haha

2 jaar geleden

Ook hier lang zo geweest dat zodra we hem alleen in de box neerlegde hij binnen 2 min aan het huilen was. Sinds deze week is er langzaam aan verandering in aan het komen. Niets speciaals gedaan, of getraind, gewoon met de tijd veranderen ze. En het besef dat je er bent indien nodig is volgens mij ook belangrijk. Dus met huilen er wel.op.reageren. Hij is nu 9 weken en neemt ook geen speen.

2 jaar geleden

Ik herken dit ook, mijn zoontje is 6 weken. Het gaat steeds ietsje beter,bijvoorbeeld met de mobiel aan of in een schommelstoel maar lang niet altijd. Gelukkig gaat het 's nachts in de cosleeper wel goed dus ik mag niet klagen. Ik denk dat het ook de leeftijd is, ze zijn nog zo klein. Ik maak me s ochtends snel klaar voordat mijn man naar zijn werk gaat. Het huishouden komt dan tussendoor wel als hij zich laat neerleggen en anders maar niet. Probeer de situatie te accepteren en vooral te genieten dat hij nog in je armen wil liggen, het gaat al zo snel.

2 jaar geleden

Hier 6+3 weken. Ze neemt geen speen. Ik leg haar sinds denk ik 2 weken in de box en ze kan ongeveer 20 minuten in de box liggen rondkijken. Ik herken wat je zegt wat betreft het slapen. Ze valt enkel in slaap in onze armen. Ik vind het nu nog niet zo erg, ze is nog zoo jong

2 jaar geleden

Reactie op Rumeysahappy

Hier 6+3 weken. Ze neemt geen speen. Ik leg haar sinds denk ik 2 weken in d ...
Ik heb precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Ik herken dit ook, mijn zoontje is 6 weken. Het gaat steeds ietsje beter,bi ...
Hier idem!

2 jaar geleden

Hier pressies het zelfde. Ze gaat huilen als ik der weg leg box 2 min en huilen. Als ik me wil aankleden en man en kinderen zijn er niet word het krijsen tot panieken aan toe. Ik doe het maar moet me aankleden om boodschappen te kunnen doen. Komt van zelf wel

2 jaar geleden

Hier net zo! Ook 7 weken oud. 'S nachts in bed gaat goed, zolang we hem in onze armen in slaap wiegen. Overdag niet weg te leggen, begint na een minuut te huilen. Eenmaal op de arm gelijk stil. Ik denk maar dat het gewoon een fase is... zal ooit wel goedkomen. En tot die tijd is mijn huishouden een bende 😅

2 jaar geleden

Herkenbaar. Zoontje is nu 8,5 week oud (4weken te vroeg geboren). Nu merk ik sinds enkele dagen dat hij zich korte tijd zelf kan bezig houden op de Speelmat (beetje rond kijken, naar buiten kijken, tegen dingetjes aan meppen), en dat hij tevreden is. Maar dit is nog maar voor korte tijd en daarna ook huilen. Hij heeft ook nog heel veel slaap nodig overdag merk ik.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, mijn dochtertje is nu 7 weken en gaat snel huilen in de box/maxi cosi/4moms. Ze kan sinds een paar dagen zichzelf even vermaken, zo’n 5 minuten en dan begint ze te roepen. Ik ben heel blij dat ze het nu een beetje begint te leren en ach het is ook heerlijk als ze bij me ligt. Ze wil ook geen speentje trouwens. Snachts in de cosleeper gaat gelukkig super goed, ze valt in slaap in m’n armen en dan leg ik haar erin.

6 maanden geleden

Reactie op Noiri

Even toevoegen dat hij geen speentje wilt. Voor degenen met rustige rondkij ...
Mijn zoontje is bijna 9 weken en dit is enorm herkenbaar! Wanneer werd het uiteindelijk beter? Hij zich al iets langer bezig houden zonder te huilen dan een paar weken geleden, maar de maxi Cosi bijvoorbeeld is een regelrecht drama.