24 Reacties
één jaar geleden
Natuurlijk kan dat, en dat is echt niet te vroeg. Die van ons sliep al daar toen ze 2 maanden was en sindsdien veeeeeele malen. Ze sliep er afgelopen week 3 nachten 😅
één jaar geleden
Ik snap je helemaal, ik ben er ook nog niet klaar voor. Maar aan de andere kant is quality time met je man ook belangrijk en misschien is het even een drempel die je over moet een eerste keer. Ik zou het gewoon door laten gaan onder voorbehoud. Als het echt niet gaat dat jullie haar alsnog ophalen ofzo.
één jaar geleden
Onze dochter heeft al heel vaak gelogeerd bij opa en oma, het is een groot feest! Eten wat ze lekker vindt, heerlijk lang in bad en iedereen nat spetteren, en smorgens de ochtendfles lekker tussen opa en oma in bed 🥰 kindjes slapen echt wel, en anders heel vervelend maar opa en oma zullen met alle liefde en geduld proberen om het zo goed mogelijk te doen 👌🏻 en ook wel even fijn hoor met z’n 2e weg.. net wat andere gesprekken en alle tijd voor elkaar. En als je je kleintje gaat ophalen zijn die natte kusjes en dikke knuffels ook heerlijk!
Ik zou haar gewoon laten logeren, en niet te laat weg brengen zodat ze daar wel een beetje kan acclimatiseren met opa en oma. Desnoods blijf je de eerste keer gewoon thuis voor je eigen gevoel dat je haar in nood kan ophalen.
Succes met je keuze 💚