21 Reacties
één jaar geleden
Meneer doet nu een ochtenddutje.
Lekker even gestoeid op bed, ook altijd een hit...
Wel grappig dat ik nu zo'n buitenmens ben geworden. Binnenzitten met Teun vind ik maar niets...
Duplo is ook nog vrij lastig en hij speelt hoofdzakelijk met zijn graafmachine.
één jaar geleden
Met dit weer, als het droog is, ga ik ook naar buiten. Lekker in de plassen stampen en weggewaaide blaadjes vangen.
Verder binnen met de wobbel/klimboog, duplo, blokken, boekjes lezen, helpen in de keuken (zoeken nog een fijne leertoren), knutselen (tekenen, verven, stickers plakken), hij vindt opruimen heel leuk, brio treinbaan is nog een beetje moeilijk maar vooral rondlopen met de stukken rails is leuk
één jaar geleden
Boekje lezen of van die boekjes met flapjes. Aanwijzen de koe, de kip... Wat doet de kip. Hier helemaal dierenfan. Blokjes sorteren en in bakjes doen.
Maar eerlijk, ik heb hetzelfde hoor. Vind deze leeftijd ook wat lastig om binnen (ook buiten) te vermaken. Want écht spelen doet ze ook niet. Zoals kleuren, knutselen, met poppenhuis oid. Is ze gewoon nog te klein voor.
Dus ik ga dan ook wel vaak op visite. Of naar de winkel ofzo. Iets doen.
één jaar geleden
Reactie op Lekkerzomers
Boekje lezen of van die boekjes met flapjes. Aanwijzen de koe, de kip... Wa ...
Dank dat het dus heel herkenbaar is 😌
één jaar geleden
Ja hier ook wel moeilijk. 17 maanden.
Het liefst zit ik met dr buiten, speeltuin of ga ik ergens heen.
Maar als we binnen zijn dan heeft ze;
Een keukentje, een klimrekje van Pikler, een boerderijtje (waar ik vroeger ook mee gespeeld heb, super vintie dus), een bal gooien, tekenfilmpje aan met liedjes en die dan (soort van) samen zingen, en een fietsje waar ze binnen mee mag fietsen. (Uitleg=ze loopt nog niet, dus is een stimulans)
En anders gaan we wel eens naar de bieb of naar een speeldate.
één jaar geleden
Reactie op Mm1508
Ik had ook de bak met duplo tevoorschijn gehaald, maar ze snapte het nog ni ...
Megabloks heeft oma ook, alleen van die blokken, en met een beetje moeite zitten er ook blokjes met sticker bij dat je een tijger kunt maken.
We hebben wel Abrick en die gaan ook soepeler.
Maar toch verveeld dat na een poosje
één jaar geleden
Reactie op freumpie
Heb net wat nieuwe dingen gekocht laatst. Ze was echt uit d’r speelgoed ofz ...
Van waar heb je die water tekenmat?
één jaar geleden
Reactie op Raaabs__
Aaahh en hoe vind je kindje het om met de water tekenmat te spelen? Advisee ...
Hier kauwt ze af en toe op de pennen dus niet alles geef ik haar. Maar met een klein sponsje vind ze t super leuk.
Alleen het is voor haar geen activiteit wat ze een half uur kan doen zeg maar. Maar dat is denk ik meer de leeftijd want dat doet ze met bijna niks.
En het kan niet kapot dus is t niks kan je t op een latere leeftijd nog eens aanbieden. Kindjes die hier komen spelen gebruiken t ook.
MOD
één jaar geleden
Reactie op Raaabs__
Aaahh en hoe vind je kindje het om met de water tekenmat te spelen? Advisee ...
Wij halen dit altijd wel als cadeau voor kids van vrienden. Super leuk! Om te beginnen kan je met een kleinere variant beginnen. Die hebben wij destijds bij de intertoys gehaald. Je zou ook op internet kunnen kijken. Mocht het wat zijn kan je altijd een grotere bestellen. De kleine is ook handig als to go.
één jaar geleden
Ik kocht laatst een grote dubbele prullenbak, de mega doos bewaarde ik en ik sneed er twee deuren uit. Met die doos wordt al 2 maanden dagelijks gespeeld. Mijn jongste vindt het prachtig om er doorheen te kruipen, verstoppertje te spelen, er speelgoed in te gooien en er weer uit te halen, dingen van bovenaf er in te doen... dikke hit. Gratis speelgoed! (Oké, jammer dat de prullenbak zelf 100+ euro was 😅)
één jaar geleden
Reactie op Raaabs__
Ik heb trouwens ook lego duplo gekocht, ben benieuwd wat hij dr van gaat vi ...
Die van ons speelt alleen met zijn kraantje 9 vd 10 keer. Uit elkaar. Nog meer uit elkaar. Aan mama vragen weer in elkaar te zetten... 😜
Hij heeft ook abrick vd Action maar deze is veel leuker...