31 Reacties

één jaar geleden

Hier is de box weg gegaan 2 weken voor de eerste verjaardag. Ze zat er zo goed als nooit meer in.

één jaar geleden

Hier wordt het nog wel gebruikt voor de veiligheid van mijn dochter want ik kan haar nog geen 5 seconden alleen laten of ze staat al op de bank, sinds kort begint ze ook de tafel leuk te vinden om op te klimmen, of de vensterbank 🙈

één jaar geleden

De box is hier er al sinds 6 december eruit. Anders had ik geen plek voor de kerstboom. Het gaat eigenlijk altijd wel goed. 😅

één jaar geleden

Hier wordt het echt nog als opslagplaats gebruikt 🤣. Hij heeft er denk ik al zeker 2 maanden niet in gezeten. Maar ik zie het al helemaal gebeuren dat we die box echt weer nodig gaan hebben op het moment dat ‘ie is opgeborgen. Dus nog even in een dilemma of we ‘m wel of niet opbergen

één jaar geleden

Box is er hier in november al uit gegaan, geen seconde gemist ook. Hij zat er eigenlijk niet meer in sinds hij kon tijgeren, was toen liever gewoon op de grond..

één jaar geleden

Ik vind het nog wel handig. Staat er thee op tafel en de deurbel gaat, dan zet ik haar erin.

één jaar geleden

Hier staat hij nog wel. Het is een manier om haar even rustig te laten spelen. Op de grond wil ze alleen maar zo hard en snel mogelijk lopen en kruipen en klimmen. Maar wat ook speelt is dat ik haar niet alleen wil laten met de hond, hoe lief hij ook voor haar is. Veiligheid voorop.

één jaar geleden

Box er al met 6 maand uitgedaan. Was nog iets te vroeg achteraf 😂. Enerzijds heb je je handen er vol aan.. Maar anderzijds kan ie nu overal op klauteren zonder eraf te vallen 😅

één jaar geleden

Wij hebben de box wel nog, maar gebruiken hem alleen als we even boven wat moeten pakken. Ons zoontje is nogal actief dus we moeten hem echt in de gaten houden.

één jaar geleden

Hier is de box eruit gegaan toen mijn dochter 9 maanden was. Ze heeft altijd een hekel gehad aan de box en heeft er denk ik in totaal 5 uurtjes in gelegen. We konden de ruimte goed gebruiken dus hebben m eruit gedaan.

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Wij hebben de box wel nog, maar gebruiken hem alleen als we even boven wat ...
Ja hier ook inderdaad om dezelfde reden haha Of als ik even naar toilet moet bijvoorbeeld

één jaar geleden

Reactie op Linda-96

Ja hier ook inderdaad om dezelfde reden haha Of als ik even naar toilet mo ...
Ja inmiddels loopt hij dan met me mee haha. Maar ook soms met koken moet hij er even in want hij komt bijna met zijn vingers aan de kookplaat 😨

één jaar geleden

Reactie op Lauradd

De box is hier er al sinds 6 december eruit. Anders had ik geen plek voor d ...
Haha, hier precies zo! Maar hij zat er zowieso al nooit in, prima dus

één jaar geleden

Box is er hier al sinds Sinterklaas uit omdat we een speelhoek wilde maken en geen andere plek hadden, hij lag er ook al even niet meer in want eenmaal kunnen kruipen was meneer niet meer te houden 😂

één jaar geleden

Voor degenen die geen box meer hebben, maar wel een bewegelijk kindje, hoe doen jullie dat als je even naar een andere ruimte moet of even je handen vrij moet hebben? Ik zou ook graag de box eruit doen, maar ik zou niet weten hoe. Hij luistert ook alleen wanneer het hem uitkomt😅

één jaar geleden

Wij hebben hem ook de deur uit gedaan. Toen ze 1 was geworden. Nu ligt er een speelkleed voor in de plaats. Als het nodig is zet ik haar in de stokke stoel. Ik heb nog geen tuigje daarvoor, maar die ga ik binnenkort wel aanschaffen voor de zekerheid. Werkt prima! Box nog geen moment gemist :-)

één jaar geleden

Ik heb nooit een box gehad.. ik liet haar altijd slapen in haar bedje en daarnaast mocht ze vrij uit kruipen/wandelen en lopen. Ze is vrij om te doen wat ze wil 😂. Als ik even iets wilde doen, dan legde ik haar veilig in haar bedje maar anders dan dat deed ze haar ding

één jaar geleden

Ik leef echter wel platvoers, wat het voor mij makkelijk maakte om de overweging te hebben geen box te nemen. Ik begrijp bij meerdere verdiepingen dat het handiger is om de box te laten.

één jaar geleden

Waar laten jullie je kindje dan als je even naar de wc moet, of naar de voordeur?

één jaar geleden

Reactie op Lily12

Waar laten jullie je kindje dan als je even naar de wc moet, of naar de voo ...
Als ik naar het toilet moet, dan duurt dat niet lang. En alles in ons huis is zo erop gericht dat ze haar zelf niet kan pijnigen, of iets kan doen. Daarbij houd ik het toilet open en komt ze vaak vanzelf naar me lopend toe en kijkt ze naar mij. #momlife. Echter als ik ga dweilen, dan zet ik haar in haar bedje. Maar verder loopt ze altijd lekker rond.