31 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Lily12
Waar laten jullie je kindje dan als je even naar de wc moet, of naar de voo ...
Als ik naar de wc ga doet mijn dochter gewoon kruipend en lopend (aan meubels) haar ding. Op de kastjes zitten kinder slotjes en verder ligt er niks op haar hoogte wat gevaarlijk is of duur. Naar de voordeur kan ze gewoon mee, op de arm of ze komt kruipend achter mij aan. Geldt ook voor naar een andere ruimte wat een andere moeder hieronder vraagt. Is het een paar seconden dan doet zij der ding. duurt t langer dan gaat ze mee, klimt ze de trap op, trap hekje dicht en dan doet zij der ding in de ruimte waar ik moet zijn☺️
één jaar geleden
Hier gebruiken we de box al heel lang niet meer. Was elke keer strijd als hij er even in moest, kruipt (en nu loopt) liever vrij.
Ik neem hem mee naar waar ik ben, en als ik naar de wc moet laat ik hem in de woonkamer met de wc deur open met de gangdeur dicht. Daar zit glas in en dan kan ik hem zien. (wacht altijd bij de deur tot ik terug ben)
De box blijft wel nog even staan. Want wij verwachten in juli onze tweede. Maar als dat niet geweest was dan was de box al lang weg geweest.
één jaar geleden
Reactie op Daphne1601
Voor degenen die geen box meer hebben, maar wel een bewegelijk kindje, hoe ...
Hier gaat ie gewoon verder met wat hij aan t doen was of komt me achterna. In de keuken staat een leertoren dus als k m'n handen voor iets vrij moet hebben laat ik hem vaak 'afwassen', vind ie leuk haha.
één jaar geleden
Hier staat hij ook nog steeds. Ons zoontje wilt alles pakken wat niet van hem is. Dus kunnen hem echt geen seconde alleen laten.
één jaar geleden
Allang! Doet ook een hoop stoute dingen 😂 hij wilde er al maanden niet meer in
één jaar geleden
Sinds ze zelfstandig kan zitten is de box er hier uit. Vind ik heeeeel fijn. We hebben wel alle stopcontacten met kinderslot beveiligd en ik ben kritisch de ruimte doorgegaan om gevaarlijke spullen weg te halen. Ze kan nu zelf lekker bewegen in de woonkamer, haar slaapkamer en in de keuken. Heeeeel fijn vind ik!
één jaar geleden
Ik wil nog niet zonder. Ze zit er niet heel vaak in, maar af en toe wel lekker om als backup te hebben. Bijvoorbeeld wanneer ik de vaatwasser wil inruimen. Dat vindt ze reuze interessant en haalt alles (inclusief smerige borden en scherpe messen 🫣) er weer uit. Als ik geen zin heb om dat voortdurend te corrigeren mag ze mooi even in de box spelen 😏
Ik moet straks gaan kiezen of ik de box weer op de hoogste stand ga zetten voor baby 2, of laag laat staan voor baby 1 😅
één jaar geleden
Knap dat bij veel mensen de box er al uit is. Daar moet ik nog niet aan denken. Mijn zoontje zit meestal nog wel 2,5 uur per dag in de box. Zit dan heerlijk in zijn eigen spel en ik hoor hem niet. Kan ik ondertussen beneden of boven aan de gang.
Met een houtkachel en jongetje die al keer van de trap is gevallen kan ik ook echt nog niet zonder box dus voorlopig blijft die hier nog staan.