11 Reacties
één jaar geleden
Ja overgeven begon woensdagnacht. Hele bed ondergespuugd 😢. Donderdag wel fruit gegeten maar in de middag na een klein flesje ook alles weer uitgespuugd. Daarna niets meer gegeten en spugen is nu niet zoveel meer maar vooral gal omdat haar maag ook leeg is denk ik.
Buikgriep zou kunnen, maar als ik het vergelijk met mezelf dan ben ik echt flink ziek van buikgriep. Weinig energie en kan dan niks meer. Zij lijkt verder gewoon goed in dr vel te zitten. Maar zelfs baby chippies waar ze zo gek op is moet ze niet.. begin me wel een beetje zorgen te maken 😥
één jaar geleden
En als ik haar dan iets te eten of drinken wil geven gaat ze gelijk kokhalzen, zonder dat ze het dan nog in dr mond heeft gehad..
één jaar geleden
Reactie op Evababy2
Ja klinkt echt gewoon als buikgriep eigenlijk. Zorgen dat ze goed drinkt, e ...
Dank je wel ❤️
één jaar geleden
Mijne heeft waarschijnlijk ook buikgriep… spuugt alles eruit. Water blijft meestal wel zitten.. zit totaal geen energie in.. slaapt veel.. hele kleine oogjes, zit ook heel vaak ‘slaap’ in de hoekjes..
Totaal niet meer zichzelf en dat al vanaf vrijdag
één jaar geleden
Wij weten nu ook dat het buikgriep is, want zelf zijn we ook aangestoken! Echter vind ik het vreemd vinden, dat zoals vandaag, het de hele dag goed gaat (vrolijk, niet zeurderig moe of hangerig), maar tijdens het avondeten begon na de 1e hap ineens het spugen weer. En flink ook! Vandaag al dag 6. Morgen toch ff HAP bellen