50 Reacties

één jaar geleden

Reactie op T0303

Sorry maar wat is er mis met die opmerking van je schoonmoeder?
Het is de toon die ze erbij gebruikt. En dat ze dit al zegt sinds mijn dochter 4 maanden oud is

één jaar geleden

Ohh dames mag ik even klagen?? Ik heb een flinke voorhoofdsholteontsteking te pakken, en of dat nog niet genoeg was begon afgelopen donderdag mijn menstruatie, de eerste sinds de zwangerschap/bevalling. Ik heb maar 2.5 week bv gegeven dus op zich ben ik er blij mee dat het eindelijk zo ver is, want ik stond al op de wachtlijst bij de gynaecoloog om de boel na te laten kijken. Maar oh wat een krampen en ik vloei zo vreselijk veel, voel mij net zoals in de kraamweek.. Daarnaast is ons zoontje ook nog ziek, gisteren kreeg hij koorts op het kdv en eenmaam bij de huisarts bleek hij een oorontsteking te hebben. Door mijn voorhoofdsholteontsteking heb ik heel erg last van stekende hoofdpijn, hierdoor kan ik niet voor hem zorgen zoals ik zou willen. Nou, nu mag de klaagmodus weer uit. Het lucht echt op, heerlijk zo'n topic haha.

één jaar geleden

Ik erger mij veel aan mensen die zeggen dat ik beter kan stoppen met bv geven, dochter is nu 10maanden en geniet hier nog zo van. 😅

één jaar geleden

Reactie op Carolineketje

Ik erger mij veel aan mensen die zeggen dat ik beter kan stoppen met bv gev ...
Lekker blijven voeden. Is dan ook een stukje jaloezie moet je maar zo denken.

één jaar geleden

Reactie op LiesjeB1991

Ohh dames mag ik even klagen?? Ik heb een flinke voorhoofdsholteontsteking ...
En ja hoor, Gijs heeft als klap op de vuurpijl ook nog de hand, mond en voetziekte 😫

één jaar geleden

Reactie op LiesjeB1991

En ja hoor, Gijs heeft als klap op de vuurpijl ook nog de hand, mond en voe ...
Ah wat vervelend zeg! Beterschap voor jullie allebei!

één jaar geleden

M’n moeder zei vandaag: je moet je niet zo laten leiden door wat moet. Je moet geen 2 jaar borstvoeding geven en het is helemaal niet praktisch zo kan ze nooit komen logeren. 1 jaar is lang zat. Jij bent ook groot en gezond met fles geworden. Dat een ander dat zegt okay, en ze bedoelt t lief maar ergens kwetst t me echt mega. Ik heb er echt zo veel moeite in gestoken om t goed te laten lopen en ben er echt trots op dat het me al tien maanden lukt. En ja ik vind het soms zwaar, zeker de nachten maar zo’n opmerking kan ik dan slecht hebben. Ik laat me helemaal niet leiden door wat moet. Ik maak een keus waar ik zelf achter sta.

één jaar geleden

Man en zoonlief zijn verkouden. Natuurlijk onwijs met de kleine man te doen. Maar het zou fijn zijn als hij er overheen gaat groeien van iedere nies en kuch doen alsof de wereld vergaat... Bracht ik m naar bed, schrok hij alsnog van beneden. En toen moest ik ook niesen...

één jaar geleden

Dochter is grieperig, veel snotteren en hoesten. Ik ook trouwens, alles doet zeer en voel me ellendig. Kon er vannacht 5 keer uit omdat m'n dochter ontroostbaar was. Precies weer in een week dat mijn man nachtdienst heeft en ik er dus alleen voor sta snachts en er smorgens gewoon weer uit kan na een onrustige nacht. Hopelijk gaat het vannacht beter maar ik heb er een hard hoofd in 😭

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Dochter is grieperig, veel snotteren en hoesten. Ik ook trouwens, alles doe ...
Beterschap voor jullie allebei! Hopelijk gaat het vannacht beter

één jaar geleden

Beetje klagen, maar toch ook weer niet. Wij boffen zo met onze zoon. Het is zo’n bikkel, dat heeft hij al vaker laten blijken. Maar daardoor loopt hij nu blijkbaar al wel een tijdje rond met een oorontsteking én keelontsteking. De huisarts zei: ik vind dat hij het echt nog heel goed doet voor iemand die zo’n pijn moet hebben. Arm ventje ☹️. Ik voel me zo schuldig dat hij zo ziek is

één jaar geleden

Ik wilde hier klagen dat ik me niet lekker voel en in een warm bed lig en moet plassen. De kamer is koud ik heb geen zin om eruit te gaan. Maar ik kan niet slapen zo. Dus ik moet toch gaan.. Maargoed als ik andere klagers hier hoor is dit niet echt klaagwaardig..

één jaar geleden

Mijn zoontje van 10’ maanden is zo zeurderig de laatste tijd en als ik al even weg loopt zet die het op krijsen. Ergens wel leuk dat die me zo herkent natuurlijk maar ik kom nergens meer aan toe😭. Hij wilt ook continue opgetild worden, die 9-10 kilo continue dragen doen m’n armen wel pijn eind van de dag🤣. Maar goed nu maar van genieten later wilt die zeker geen kusjes en knuffels meer als ik ze wel wil.

één jaar geleden

Reactie op Babyfeb15

Mijn zoontje van 10’ maanden is zo zeurderig de laatste tijd en als ik al e ...
Zag laatst op instagram voor bij komen; you do not know what clingy is, until you have a son, haha. Hier net zo'n plakker! Ik werk veel dus vind het heerlijk, maar die spierpijn heb ik ook, bulletjes!

één jaar geleden

Bedankt voor deze klaagmuur, hier komt ie, hopelijk lucht het op😅 Nu tussen de kerst lekker een weekje vrij, nou ja lekker.. onze zoon van 10 maanden leert de laatste tijd zoveel, dat ie geloof ik daardoor ook heel erg zeurderig is, wilt de hele tijd aandacht en dat je naast hem zit.. slaapt slecht dus over naar 1 slaapje.. die maar anderhalf uur is, dus de dag duurt erg lang.. het is een lief kind, maar ook erg pittig, erg intens en wilt graag zn zin.. Mn man is nu ook paar dagen thuis, maar is ziek. Voelt zich niet fit en hoest veel. Ligt op de bank. Daardoor doe ik al een paar dagen zo goed als alles voor mn zoon.. en sowieso komt 90% vh huishouden ook op mij neer.. Niet erg, maar ik had me verheugd op een gezelligr week, dat we de taken even kunnen verdelen en ik dus ook meer tijd voor mezelf heb of eens een keer kan schoonmaken zonder ook tegelijk mn kind in de gaten te houden en in 1x door te kunnen gaan.. had zin om leuke dingen te doen, erop uit te gaam, wat familiebezoekjes, spelletje als ie op bed ligt etc.. meer vrolijkheid en niet dat zware gedoe.. Nja, we maken er maar het beste van! Op naar het nieuwe jaar😅

één jaar geleden

Heb ik hier even een hoop geld neergelegd voor een vakantiehuisje met oud&nieuw... Is het nog een fiasco. Weggevlucht uit huis vanwege de hond die als de dood is voor vuurwerk. Hebben de mensen in het huisje naast ons toch wat "kindervuurwerk" meegenomen op een vuurwerkvrij park. Het campingbedje past hier alleen in de badkamer dus lig ik nu met dochterlief in bed die me om de haverklap schopt en wild doet. De brandmelder is echt MEGA fel aan het knipperen met het licht uit en last but not least... Ik word een halve week te vroeg ongesteld. AHHH...

één jaar geleden

Pffff. Ik kreeg een paar dagen geleden griep. Verstandig gedaan en gisteren niets gedronken en gewoon om tien uur naar bed gegaan. Maar tot twee uur nauwelijks geslapen vanwege het vuurwerk in de straat. Zoontje door onrustige nacht om vijf ipv zes uur wakker. Nu iedereen 😑

één jaar geleden

Mag ik hier nieuw leven in klagen? We hadden ons voor het eerst in een jaar verslapen, 8:50 ipv ergens tussen half 8 en kwart over. Papadag. Prima dat je dan nog een halfuur knuffelt, een halfuur doet over aankleden en social. Nu is het 9:43 en heeft Teun normaal al bijna zn ontbijt op of krijgt het net. Nietmeebemoeien, niet meebemoeien... Alvast brood.op de salontafel gezet want papa gaat nu buiten roken en koffie drinken...

één jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Mag ik hier nieuw leven in klagen? We hadden ons voor het eerst in een jaa ...
Ik zie het punt niet zo? Hier eet ze normaal ook om half 8 een broodje en vandaag was het 10 uur. Als ze honger hebben gillen ze wel hoor ..

één jaar geleden

Reactie op Fansastisch

Ik zie het punt niet zo? Hier eet ze normaal ook om half 8 een broodje en v ...
Gewoon dat het zo traag is, zo afwijkend van mijn eigen schema doordeweeks.