39 Reacties

één jaar geleden

Hier een zoontje van 18 feb. Hij loopt terwijl hij aan m’n handen hangt haha en is sinds 1 a 2 weken pas van tijgeren naar kruipen gegaan. Alles op hun eigen tijd. Komt vanzelf😊

één jaar geleden

Hoihoi mijn zoontje is 20 Feb 1 geworden en loopt ook alleen als die iets vast heeft, met zijn loopkar, aan de hand, via de bank etc, verder durft die nog niet los. Durft ook niet los te staaan gebeurt alleen afentoe wanneer die het perongeluk doet heb ik t idee🤣

één jaar geleden

Onze zoon is van 26 febr... loopt ook niet zelf standig wel achter de loopkar , rond om de tafel en bank , op de bank kan die klimmen en eraf gaan ook Laatst stond die 1 keer los en schrok die ervan !

één jaar geleden

Hier een zoontje van 18 februari ook. Hij staapt al zeker een maand langs alle meubilair, maar zodra ik zijn handen neem, zet hij zich neer. Stapt met stoelen, loopkar... Korte afstanden. En sinds kort begint hij steeds meer zijn handen los te laten. Het is afwachten tot hij er zelf klaar voor is... 🙃

één jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Hier een zoontje van 18 feb. Hij loopt terwijl hij aan m’n handen hangt hah ...
Haha het is alsof ik over ons zoontje lees. 21 februari geboren en precies hetzelfde verhaal. Maak mij er ook niet druk om. Het consultatiebureau en de kinderopvang gaven aan dat hij het kruipen waarschijnlijk over zou slaan, en toch kruipt hij nu. Hij doet alles op zijn eigen tempo, en is druk bezig met ontwikkelen op andere gebieden. Als hij 18 is zal hij vast kunnen lopen 😅

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft het nog helemaal niet zo ver! Stapt ook nog niet langs meubilair etc. Volgens mij heel normaal? 😅

één jaar geleden

Dat is toch heel normaal? Onze loopt ook niet los.

één jaar geleden

Daar zou ik me niet druk om maken. Of laat ik het anders zeggen, hier heeft ze nog twee handen van mij nodig en ik maak me niet druk (2 dagen jonger dan jouw dochter). Ik zie dat het allemaal steeds soepeler gaat, en dat ze steeds beter haar evenwicht kan bewaren. Dus dat loslopen komt vanzelf.

één jaar geleden

Gaat echt vanzelf, Milan liep heel fanatiek achter z’n loopkarretje en stond regelmatig los.. het was echt een kwestie van durven en ineens op z’n verjaardag kreeg deze mama het extra cadeau dat hij z’n eerste losse stapjes zette en vanaf daar ging het echt met de dag beter en beter Niet te druk om maken , niet teveel mee bezig zijn en lekker zelf laten ontdekken

één jaar geleden

Heyhey. Ik had dit ook en een topic hierover geopend. Mijn kleine kon al met 7/8 maanden lopen aan de hand en met spullen. Ik heb haar haar eigen gang laten gaan tot 1 jaar! Daarna heb ik hier een topic geopend omdat ik zag dat het angst was. Mij werd een supertip gedeeld en nadat ik dat had toegepast liep ze elke dag. We spelen nu ook buiten in het speeltuintje en het lopen buiten gaat ook super. Tip is als volgt. Maak een spelletje ervan. De ene ouder aan de ene kant en de andere aan de andere kant. Eerst dichtbij en haar vervolgens laten lopen.. daarna steeds verder en verder. Hoop dat het bij jullie ook lukt. Echt binnen 5 minuten liep ze heel de kamer rond 😍😍.

één jaar geleden

Reactie op Hamerke

Hier een zoontje van 18 februari ook. Hij staapt al zeker een maand langs a ...
Hier idem. Mijn dochter is van 25 januari. Geen probleem. Ze komt vanzelf

één jaar geleden

26 februari 1 geworden en kan net kruipen. Lopen duurt nog wel even.

één jaar geleden

Mijn dochter 26 januari. Loopt al lang langs het meubilair en surft van de bank naar de tafel, alleen los lopen niet ook niet los staan. We oefenen tegen de muur maar ze laat zich gelijk vallen en kruipt verder.

één jaar geleden

Hier een zoontje van 14 maanden, loopt alleen nog langs de tafel en bank. Sinds aantal dagen staat hij wel een aantal seconde “los”. Als wij hem laten “stappen” dan zakt hij direct door de benen. 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Ieder kind is anders en heeft een ander snelheid in de ontwikkeling. Onze dochter loopt nog niet zelfstandig. Wel met een loopkar, aan de hand en natuurlijk rondom de tafel. Daarnaast kan ze bijv wel al kruipen op de trap. Ze komt tot de bovenste treden. Maar zelfstandig lopen kan ze nog niet

één jaar geleden

Reactie op firstbaby👶

Mijn dochter 26 januari. Loopt al lang langs het meubilair en surft van de ...
Hier precies hetzelfde. Dochter is ook even oud.

één jaar geleden

Hoi, ons dochtertje is van 11 februari. Ze liep al best lang met hulp van een handje of iets vastpakken. Op haar verjaardag had ik heliumballonnen. Toen had ze in elk handje 1 ballon vast en ze liep zo de hele kamer rond. Vanaf toen ging het snel, paar losse stapjes. En eenweek later had ze het lopen goed onder de knie.

één jaar geleden

Hier dezelfde verjaardag en dezelfde ontwikkeling! Sinds een paar dagen heeft ze hele fijne goede eerste schoentjes, dit lijkt wel te helpen in stabiliteit en grip! Dus meer zekerheid. Heeft ze goede schoentjes of antislip? Die sokken waren hier nooit zo fijn.. tip sinds kort kijk ik op vinted; heel goedkoop, schoentjes (en dan op nieuw zoeken, tenminste dat doe ik).

één jaar geleden

Onze zoon is 13 maanden en loopt ook nog lang niet. Is het al nodig dan dat ze lopen? 🙈 Ik maak me er niet druk in, ik liep zelf pas op 22 maanden 😅

één jaar geleden

Mijn dochter ook nog niet. Dat gaat ze vanzelf wel doen! Ze begint nu net zich op te trekken tot stand. Je kan ze eventueel ondersteunen door met je partner of wie dan ook recht tegenover elkaar te zitten, en ze te laten oversteken. Eerst terwijl je haar vasthoudt en dan steeds meer loslaten.