Sinds 3 weken slaapt onze dochter (eindelijk) in, in haar eigen bedje. Ze was gewend om bij ons te slapen en dit was even wennen om af te leren, maar nu kan ik haar in haar bedje leggen na een slaapritueel en is ze meestal zonder huilen in slaap soms moet ik 1 of 2 x even terug. Dit was een maand terug ondenkbaar, dus ik ben blij. Maaar.. de nachten.. ze wordt 1 of 2 keer wakker. Dan wilt ze dus wel uit bed en accepteert ze het niet als ik haar wakker terugleg. Dus halverwege de nacht verhuisd ze alsnog naar ons bed. Soms leg ik haar weer terug in haar eigen bedje als ze slaapt tot ze vervolgens weer wakker wordt en ik er weer uit kan. Ze is bijna 18 maanden en ik ben het wel een beetje beu die gebroken nachten. Sommige kindjes (en hun ouders) slapen al lang door en ik heb nog steeds gebroken nachten. Ze krijgt ook nog een fles in de nacht. Het is vast foute gewenning, maar daar zijn we nu belandt. Ze stopt somsniet met huilen soms tot ze haar flesje krijgt en blijft dan naar de deur wijzen. Er zijn heel soms dagen bij dat ik haar zonder flesje bij ons kan leggen als ze wakker wordt en dan zonder fles verder slaapt. Hoe kan ik haar nou door laten slapen in haar eigen bedje de hele nacht?