49 Reacties
één jaar geleden
Ik volg , wij hebben hier opeens ook weer last van sinds een week..
één jaar geleden
Reactie op SedB
Slaapt jullie kleintje ook op de buik? Die van ons slaapt veel op de buik e ...
Ja die van ons ook. Romper hebben wij al los in de slaapzak. Zelfs dubbele luier eentje gewoon en ander andersom erover heen.. gister was hij een x niet nat toen had die een dikkere slaapzak aan dacht misschien toch te koud, maar vanochtend weer iets nat.. ben maar begonnen met de fles naar bed iets kleiner te maken 🙈
één jaar geleden
Reactie op Syts7
Hier een zoontje, buikslaper en rolt/kruipt/geen idee wat nog meer dat hele ...
Ik ga vanavond de fles maar even wat verminderen. Helemaal stoppen gaat m denk niet lukken. Want ze is zo gewend om een flesje te krijgen voor het slapen.
Wij zijn net weekje terug van vakantie en daar hadden wij daar totaal geen last van. En nu ineens wel echt bizar…
één jaar geleden
Reactie op michellevddonk
Twee luiers aandoen
Eens! Mijn zoontje draagt al maanden ‘s nachts 2 luiers over elkaar heen, en daardoor heeft hij geen nat bedje meer!
één jaar geleden
Reactie op Sidonia
Hier ook zo, al maanden. Elke dag wassen. De pants heb ik wel nog niet gete ...
Nooit aan beginnen! Wij hebben pants speciaal voor de nachten gehaald. Ik vond ze best prijzig. En daarmee redde hij 03:00 nog niet 😅
één jaar geleden
Reactie op SedB
Ik ga vanavond de fles maar even wat verminderen. Helemaal stoppen gaat m d ...
Oh wat gek dat het daar niet was. Kun je je vinger erop leggen wat er daar anders was? Temperatuur, eten/drinken, ander tijdstip op bed ofzo?
Ja ik snap het van 't flesje hoor! Misschien helpt het al om iets minder te geven, afbouwen kan altijd nog mocht je dat willen inzetten om te kijken of dat helpt tegen doorlekken. Succes!
één jaar geleden
Er zijn wollen broekjes die je speciaal over luiers kan doen tegen lekken.
Hier een tijdje ook gehad en toen waren deze broekjes de oplossing
https://www.nappys.nl/wasbare-luiers/wolbroekjes/disana
één jaar geleden
Reactie op Syts7
Jeetje vervelend. Misschien de pampers dry nights pants proberen?
Ik heb nu al twee dagen de pampers baby dry night gebruikt.
Wel maat 4, ipv maat 5.
Mijn dochter zit op overgang van die twee maten en.de onthaalmoeder gaf me.de tip terug een kleinere maat aan te doen.
En, al twee dagen geen lek!