49 Reacties

één jaar geleden

Ik volg , wij hebben hier opeens ook weer last van sinds een week..

één jaar geleden

Romper openlaten tijdens het slapen

één jaar geleden

Reactie op BusraO

Romper openlaten tijdens het slapen
Helpt dat? Kruipt de rompertje dan niet omhoog. Ik geeft haar meestal wat grotere rompertjes.

één jaar geleden

Reactie op Lisette180691

Ik volg , wij hebben hier opeens ook weer last van sinds een week..
Slaapt jullie kleintje ook op de buik? Die van ons slaapt veel op de buik en beweegt veel in bed.

één jaar geleden

Reactie op SedB

Slaapt jullie kleintje ook op de buik? Die van ons slaapt veel op de buik e ...
Ja die van ons ook. Romper hebben wij al los in de slaapzak. Zelfs dubbele luier eentje gewoon en ander andersom erover heen.. gister was hij een x niet nat toen had die een dikkere slaapzak aan dacht misschien toch te koud, maar vanochtend weer iets nat.. ben maar begonnen met de fles naar bed iets kleiner te maken 🙈

één jaar geleden

Hier een zoontje, buikslaper en rolt/kruipt/geen idee wat nog meer dat hele bed door. Pampers dry night pants is het enige dat werkt in combinatie met een ruime romper. Ik zou ook wel kijken of je die fles voor 't slapen niet kan minderen of eraf kan halen.

één jaar geleden

Hier ook zo, al maanden. Elke dag wassen. De pants heb ik wel nog niet getest.

één jaar geleden

Bij ons is het ook opeens weer…dus ik ben benieuwd naar de tips.

één jaar geleden

Reactie op Syts7

Hier een zoontje, buikslaper en rolt/kruipt/geen idee wat nog meer dat hele ...
Ik ga vanavond de fles maar even wat verminderen. Helemaal stoppen gaat m denk niet lukken. Want ze is zo gewend om een flesje te krijgen voor het slapen. Wij zijn net weekje terug van vakantie en daar hadden wij daar totaal geen last van. En nu ineens wel echt bizar…

één jaar geleden

Reactie op Sidonia

Hier ook zo, al maanden. Elke dag wassen. De pants heb ik wel nog niet gete ...
Ik begreep dat ze soms zelfs een luier en daar op pants gebruiken. Maar vindt dat wel te heftig straks gaat t broeien.

één jaar geleden

Twee luiers aandoen

één jaar geleden

Reactie op michellevddonk

Twee luiers aandoen
Eens! Mijn zoontje draagt al maanden ‘s nachts 2 luiers over elkaar heen, en daardoor heeft hij geen nat bedje meer!

één jaar geleden

Reactie op MarloesvA88

Eens! Mijn zoontje draagt al maanden ‘s nachts 2 luiers over elkaar heen, e ...
Heb ik al, een luier en dan een pants en nog lekt ze elke nacht door.

één jaar geleden

Reactie op Sidonia

Hier ook zo, al maanden. Elke dag wassen. De pants heb ik wel nog niet gete ...
Nooit aan beginnen! Wij hebben pants speciaal voor de nachten gehaald. Ik vond ze best prijzig. En daarmee redde hij 03:00 nog niet 😅

één jaar geleden

Reactie op SedB

Ik ga vanavond de fles maar even wat verminderen. Helemaal stoppen gaat m d ...
Oh wat gek dat het daar niet was. Kun je je vinger erop leggen wat er daar anders was? Temperatuur, eten/drinken, ander tijdstip op bed ofzo? Ja ik snap het van 't flesje hoor! Misschien helpt het al om iets minder te geven, afbouwen kan altijd nog mocht je dat willen inzetten om te kijken of dat helpt tegen doorlekken. Succes!

één jaar geleden

Er zijn wollen broekjes die je speciaal over luiers kan doen tegen lekken. Hier een tijdje ook gehad en toen waren deze broekjes de oplossing https://www.nappys.nl/wasbare-luiers/wolbroekjes/disana

één jaar geleden

Reactie op Syts7

Oh wat gek dat het daar niet was. Kun je je vinger erop leggen wat er daar ...
Ik heb nu 2 dagen flesje verminderd en een pyjama broekje aangegeven ipv alleen rompertje met slaapzak. Maar alsnog wordt ze nat… 🥲🥲

één jaar geleden

Reactie op SedB

Ik heb nu 2 dagen flesje verminderd en een pyjama broekje aangegeven ipv al ...
Jeetje vervelend. Misschien de pampers dry nights pants proberen?

één jaar geleden

Reactie op Syts7

Jeetje vervelend. Misschien de pampers dry nights pants proberen?
Ik heb nu al twee dagen de pampers baby dry night gebruikt. Wel maat 4, ipv maat 5. Mijn dochter zit op overgang van die twee maten en.de onthaalmoeder gaf me.de tip terug een kleinere maat aan te doen. En, al twee dagen geen lek!

één jaar geleden

Reactie op Sidonia

Ik heb nu al twee dagen de pampers baby dry night gebruikt. Wel maat 4, ip ...
Fijn zeg! Hopelijk blijft het zo! Hier was 't ook echt een verademing dat ik niet elke ochtend in de weer moest met bed verschonen.