8 Reacties
één jaar geleden
Als ik haar hier met de pot mee laat eten, eet ze wel, maar altijd een stuk minder dan wanneer ze geprakt eten of een potje krijgt. Het kost haar meer tijd om te eten en ze is er dan ook sneller klaar mee heb ik het idee. Op zich niet erg behalve dat ze snachts dan wakker wordt van de honger... Dus ik prak zolang het nodig is als ze maar goed eet
één jaar geleden
Wij hebben zon vakjesbord met daarop wat warm eten is stukjes. Naast dat eten leg ik ook altijd wat fruit wat ze lekker vind in stukjes of iets anders waar ze enthousiast van word (kaas, vlees). Op die manier wilde ze op een gegeven moment wel meer proberen.
één jaar geleden
Hier een hele slechte eter. We laten haar savonds mee eten met wat wij hebben in kleine stukjes. Maar ze doet er erg lang over en wil zogenaamd graag met de lepel eten. Voor het slapen gaan geven wij nog Griekse yoghurt met wat fruit. Die geef ik dan nog zelf aan haar.
En dan slaapt ze daarna klokje rond van 19h30 tot 08h30 (even opscheppen😋)
één jaar geleden
Oh en soms dan eet ze echt heel slecht hoor, maar dan geef ik dr gewoon yoghurt. Als ze maar op 1 van de 3 keer eten goed eet dan ben ik al blij. Ze is gewoon niet zo'n eter. Als ze heel slecht eet geef ik dr ook wel eens gewoon wat stukken fruit.
Ik hoop dat je je niet druk maakt ;)