74 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben Gwendolyn 31 jaar. Samen met mijn vriend zijn we al meer dan een jaar aan het proberen om zwanger te raken. In Januari is het niet blijven zitten. Nu is het dan toch gelukt, we zijn erg blij, maar kunnen het nog niet beseffen. We vinden het ook erg spannend of het allemaal goed blijft gaan.
3 jaar geleden
Reactie op sannaka
Proficiat hoe ver ben je nu
Dankjewel. Week 5 is net begonnen dus nog heel pril
3 jaar geleden
Hoi, ik ben Kirsten, 27 jaar en al 11 jaar samen met mijn fantastische man (1.5 jaar getrouwd). Onze vorige zwangerschap is helaas na 8 weken uitgelopen op een miskraam maar ik heb nu weer een positieve test! Volgend mijn berekening ben ik morgen vier weken zwanger. Heel spannend!
3 jaar geleden
hoi Ik ben Cindy 17jaar en ben zwanger vandaag 6weken en 1 dag hebben jullie nog tips om te weten voor de baby of voor mijn en ik heb heelaas geen vriend meer die is weg gegaan toen ik zij dat ik zwanger ben en toen heeft die niks meer gezegd
3 jaar geleden
Hallo,
Ik ben 36 jaar,
ben sinds januari verloofd ( ga volgend jaar juli trouwen)
Ben zwanger van ons 3e kindje馃挋馃専
Ben volgens mijn berekening 27 januari uitgerekend
3 jaar geleden
Hallo allemaal,
Mijn naam is Nicole, nog 35 jaar, volgende week 36 馃帀馃槃.
Komende juli ben ik drie samen met mijn vriend en dit wordt ons eerste kindje. 馃檲 Komende donderdag 4 weken zwanger.
Afgelopen nov een MK gehad met 6 weken en daarna onwetend nog heel lang resterende delen in mijn baarmoeder gehad. Begin maart in het ziekenhuis is alles weggehaald. En nu eind mei,...positief. Nog een beetje onwerkelijk 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op NicoleB85
Hallo allemaal,
Mijn naam is Nicole, nog 35 jaar, volgende week 36 馃帀馃槃.
K ...
Amai jij hebt vroeg positief getest! Wauw proficiat 馃槍
3 jaar geleden
Hoi!
Ik ben 34 jaar en moeder van een dochter van 7 en een bonuszoon van 11. Vanmorgen heb ik op 11dpo een positieve zwangerschapstest in handen gehad, en ondanks dat we nog afwachten of het blijft plakken zijn we al superblij 馃グ Dit was de eerste ronde, dus ik heb ook geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn gezien ik jaren de pil heb geslikt. Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben zou 1 juni mijn NOD zijn.
3 jaar geleden
Hoi,
Ik ben 26 jaar.
Mijn man en ik zijn 2 jaar getrouwd en al bijna 10 jaar samen.
In november ben ik bevallen van ons zoontje.
Vandaag bij de verloskundige geweest en waarschijnlijk ben ik nu 4+ weken zwanger (ik was nog niet ongesteld dus precies is lastig te bepalen).
Over 2 weken weer een echo en hopelijk kunnen we dan meer zien.
We zijn super blij maar vinden het ook spannend of alles goed gaat馃槉
3 jaar geleden
Goedemorgen! Ik ben 35 jaar en we zijn er gister achtergekomen dat we zwanger zijn. Nog heel pril, want donderdag is het pas 4 weken. De uitgerekende datum is tot nu toe 2-2-22.
Mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen en na een rollercoaster van ziekenhuisbezoeken had ik eindelijk sinds 2 maanden een eisprong. Hopelijk is t ons en jullie allemaal gegund dat t blijft zitten 馃槉