74 Reacties
3 jaar geleden
Hoi allemaal, ik ben 30 jaar en na een jaar zonder de pil “proberen”, gisteren op mijn nod een positieve test. Zooo blij, kan het nog steeds niet geloven dat het gelukt is. Heel veel zin in alles. Oja uitgerekende datum is nu als het goed is 05-02-2022
3 jaar geleden
Hoi allemaal, ik ben 30 jaar 10 jaar samen met mijn man, waarvan 5 jaar getrouwd.
sneller dan ik ooit had verwacht in verwachting van ons 1e kindje.
Als alles goed mag gaan ben ik 5 februari uitgerekend❤
3 jaar geleden
Hallo allemaal!
Ik ben Bo
Uitgerekend op 01/02 van ons eerste kindje
Ben ondertussen bijna 2 jaar getrouwd (26/06/2019)
Sindsdien aan het proberen voor een kindje, 1 keer eerder zwanger geweest en uiteindelijk missed abortion gehad... dus nu is het heel spannend voor ons want we zijn tegelijkertijd hoopvol en bang
3 jaar geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Ariëtte, vandaag 5 weken zwanger en uitgerekend op 1 februari 2022. We zijn een jaar bezig geweest, en gezien mijn leeftijd (40) was ik van plan als het nu niet was gelukt om naar de huisarts te gaan. Dus heel blij dat dat niet nodig is. Het wordt voor ons het 1e kindje.
3 jaar geleden
Hoi allemaal!
Eindelijk kan ik me ook aansluiten, vanmorgen positief getest naar onze eerste terugplaatsing van een icsi behandeling. Ik ben 29 jaar, volgens de berekening zou ik 6 februari uitgerekend zijn, op de dag dat ik 30 zou worden zo bijzonder! Ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan, ik ben best onzeker+
3 jaar geleden
Hoi ik ben Shauny, 28 jaar.
Komende juli zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen en zijn sinds november verloofd. ❤
En nu zwanger van ons eerste kindje. Het voelt nog enorm onwerkelijk en het is ook enorm spannend. Hopen zo dat het allemaal goed gaat🙏🏼.
Volgens mijn berekening ben ik 5 februari uitgerekend.
3 jaar geleden
Hoi, mijn man en ik zijn al 7 jaar samen en 5 jaar getrouwd. Vanwege mijn endometriose moet ik zwanger worden via ivf. We hebben al een zoontje van 2. Eind februari 2021 is onze tweeling (jongetjes) doodgeboren op 20 weken.
We zijn nu heel blij dat na de terugplaatsing van een embryotje we nu ook het nieuws gekregen hebben dat ik zwanger ben. Ik ben uitgerekend op 1 februari. We zijn heel hoopvol.
3 jaar geleden
Reactie op MM1990
Hoi! Ik ben Mellanie en ben 30 jaar. Samen met mijn vriend verwachten wij b ...
Begrijp precies wat je bedoeld. Allemaal nieuw en spannend hier bij ons ook.
Aanstaande maandag gaat de eerste controle zijn. Het is lang geleden dat ik dagen aan het aftellen ben geweest voor iets. Hele fijne zwangerschap gewenst.
3 jaar geleden
Begrijp precies wat je bedoeld. Allemaal nieuw en spannend hier bij ons ook ...
Wat spannend! Hoe ver ben je nu? Nou echt he, ik ben ze ook echt aan het aftellen. Ik mag over 2 weekjes op controle dus moet nog even geduld hebben. Jij ook een hele fijne zwangerschap gewenst en succes met de laatste dagen aftellen voor de 1e controle!
3 jaar geleden
Hoi! Ik ben Angelique, 32 jaar en 5 jaar samen met mijn vriend.
We zijn nu ongeveer een jaar aan het proberen om zwanger te worden en heb afgelopen week positief getest. Ik ben nu ongeveer 5 weken en volgens mijn berekening uitgerekend op 05-02-2022.
3 jaar geleden
Hoi, ik ben Barbara 24 jaar. Mijn partner 32 en wij verwachten ons tweede kindje op 5-2-2022. Onze dochter is nu ruim 6 maanden🌸🤰🏼
3 jaar geleden
Ik ben Cindy(22) woon samen met mijn vriend(31)
Ik ben zwanger van mijn 1e kindje en vind het erg spannend.
Ik heb 15 juni de eerste echo maar uit eigen berekening ben ik begin februari uitgeteld.
Woon in Venlo dus indien er meer in Venlo wonen of in de buurt lijkt het me leuk om contact te zoeken 😊
3 jaar geleden
Hoi! Ik ben Lisanne, 30 jaar oud en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu 11 DPO en test was gisteren duidelijk positief. Ik denk rond 11 februari uitgerekend te zijn. Wij zijn al 2 jaar bezig om in verwachting te raken en ik heb de nodige hormoonbehandelingen gehad. Gelukkig ben ik nu natuurlijk zwanger geworden. 💗