74 Reacties

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Carlijn, 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Waarschijnlijk uitgerekend op 2-2-22. 19 juni de eerste echo op 7+3. Spannend en zin in!

3 jaar geleden

Hi allemaal, Ik ben 35 jaar en waarschijnlijk uitgerekend op 13-2-22. Dit is mij 1e maar voor mijn man zijn 2e (zoon van 13). We zijn 10 jaar samen en 1 jaar getrouwd. Ik vind het enorm spannend allemaal馃槉

3 jaar geleden

Hey! Ik ben Jo-Ellen al bijna 14 jaar samen met mijn vriend Mark en in verwachting van ons 1e kindje.. uitgerekend op 8 februari 2022.... 24 juni hebben we de eerste echo! Erg spannend allemaal vooral omdat ik nog al wat bloed verlies. Hopen dat het goed gaat! 馃崁

3 jaar geleden

Hoi! Mijn naam is Linda en ik ben begin februari uitgerekend (rond de 7e denk ik). Wij verwachten ons eerste kindje馃グ Vind het ontzettend spannend en kan dan ook niet wachten totdat we eindelijk een echo hebben 馃槍

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Robin en al bijna 6 jaar samen met mijn vriend. Op 14 juli gaan we trouwen en we zijn nu bijna 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Dus een erg spannende tijd! Uitgerekende datum is 9 februari, en ik heb nog geen afspraak staan met de verloskundige maar dat ga ik volgende week regelen 馃槈

3 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben Melanie en ben 31 jaar. Ik ben 10 jaar samen met me vriend. In 2018 hebben we ons 1e zoontje gekregen. Nu zwanger van de 2e. Nu staat de uitrekendatum op 9 februari.

3 jaar geleden

Reactie op RnR93

Hoi allemaal! Ik ben Robin en al bijna 6 jaar samen met mijn vriend. Op 14 ...
Oh, en we zijn beiden 27 jaar :)

3 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Jet, 37 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Uitgerekende datum is 8 februari.

3 jaar geleden

Hallo Allemaal Ik ben KRISTINA 28 jaar en in verwachting van ons eerste kindje Uitgerekend datum is 10 februari

3 jaar geleden

27 jaar, 3 maanden getrouwd en bijna 1,5 jaar samen. April gestopt met de pil. Stipt 28 dagen na de onttrekkingsbloeding m'n eerste menstruatie gekregen en daarna was het meteen raak. Heel onverwachts omdat ik had begrepen dat tijdens het ontpillen de kans vrij klein is om zwanger te worden. We waren beide voorbereid op een lang proces maar God had andere plannen 馃檶馃徎馃槏

3 jaar geleden

Ik ben Ina, 34 jaar, 10 jaar samen met mijn partner (6 jaar getrouwd), we hebben een dochter van 5,5 jaar. We zijn ongeveer 2 jaar bezig om zwanger te worden. Sinds april een traject via het ziekenhuis met IUI (met hormoon spuiten).

3 jaar geleden

Reactie op Ina1987

Ik ben Ina, 34 jaar, 10 jaar samen met mijn partner (6 jaar getrouwd), we h ...
Uitgerekende datum is waarschijnlijk 15-2-2022

茅茅n jaar geleden

Hoi dames! Na bijna 2 jaar sluit ik me aan bij dit topic. Ik ben inmiddels mama van 2 kindjes, Jaxx Mayson, geboren op 10-02-2022. En op 04-08-2023 is Logan Maverick geboren. Sinds de zwangerschap en geboorte van ons 2e kindje ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik merk dat ik het fijn vind in een groep te zitten met ouders en kindjes van ongeveer de zelfde leeftijd. En veel van elkaar te kunnen leren. En ik dacht, dit vind ik best heel handig ook voor de oudste. Ik hoop dat ik mag aansluiten.鈽猴笍馃崁