22 Reacties

één jaar geleden

Draagzak is een optie

één jaar geleden

Ik doe de inklapbare buggy op de bagagedrager met een spin. Werkt hier prima :)

één jaar geleden

Wij willen een wildride aanschaffen hiervoor. Alleen nog een keer testen in een winkel

één jaar geleden

Buggy drager met ene buggy is toch wel de beste optie. Ziet er lomper uit dan het is. Als je hem goed stevig vastbind heb je er geen last van. Weet niet of je een voor of achter zitje hebt maar met een achter zitje heb je er helemaal bijna geen last van. Dus als je kind groter word kan je hem nog steeds fijn gebruiken. Weet niet of je overdekte fietsenstalling hebt in jouw stad maar hier kan je ook een buggy huren voor x euro per dag ofzo.

één jaar geleden

Ik doe de inklapbare buggy op de bagagedrager met een spin. Werkt hier prim ...
Wat voor buggy heb je dan?

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Wij willen een wildride aanschaffen hiervoor. Alleen nog een keer testen in ...
Deze tip had ik hier ook al eens gelezen geloof ik. Heb je enig idee in welke winkel je die kunt vinden? Zag het wel online, maar vraag me af of mn zoontje dat wat vindt 😉 Dus dan is een keer uitproberen wel fijn!

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Deze tip had ik hier ook al eens gelezen geloof ik. Heb je enig idee in wel ...
Ja precies, ik wil hem ook graag eerst testen omdat ons zoontje niet in een 'gewone' draagzak wil. Ik zag dat ze ze bij sommige vestigingen van babypark op voorraad hebben https://www.babypark.nl/wildride-peuterdraagzak-black.html

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Wat voor buggy heb je dan?
Ik heb de buggy van de prenatal. https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-compact-buggy-5388910.html?gclid=EAIaIQobChMInfanz6Hc_QIVj6jVCh3AWASFEAQYAyABEgKjofD_BwE

één jaar geleden

Goodbaby pockit! Past in de fietstas

één jaar geleden

Reactie op Minikiwi

Welke fietstas? Was bij de mijne nog niet gelukt..

één jaar geleden

Reactie op Minikiwi

Prijzig, voor t comfort/opties die je krijgt. Maar inderdaad wel erg klein op te vouwen! Die kan ook nog wel voor op t rek. Dank voor de tip.

één jaar geleden

Ik weet niet of je al een buggy hebt aangeschaft maar wij hebben de joolz aer+ en deze past op de bagage drager 🙌. Ik wilde er perse een die ik mee kon nemen op de fiets omdat ik met het zelfde probleem zat. Ik heb ook nog de zij draagzak van wildride geprobeert maar deze vond ik echt niks.. wellicht vind jij het wel prettig 😁

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Ik weet niet of je al een buggy hebt aangeschaft maar wij hebben de joolz a ...
Nee, we hebben nog geen buggy. We moeten hoognodig voor een autostoel naar een winkel, dus dan wil ik evt ook buggy’s bekijken. Hoe neem je de aer mee? Want die is wel iets van 50 cm toch opgevouwen?

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Nee, we hebben nog geen buggy. We moeten hoognodig voor een autostoel naar ...
Achterop de bagage drager en dan vast zetten met de snelbinders

één jaar geleden

Ik heb de wildride. Ik vind hem echt heel fijn maar het is nog steeds best zwaar, het verlicht alleen. Een hele shopsessie hou je niet vol met de wildride.

één jaar geleden

Ik neem gewoon een winkelwagen van de supermarkt het hele centrum mee door en breng hem als ik klaar ben terug 🙈😂🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op V90

Ik neem gewoon een winkelwagen van de supermarkt het hele centrum mee door ...
Hier is geen supermarkt bij de andere winkels in de buurt 😅 En om nou met een karretje van de appie door de kruidvat of een kledingwinkel te gaan 😂😂

één jaar geleden

Wat voor ebike heb je? En ben je er tevreden over? Ik ben namelijk nog op zoek

één jaar geleden

Reactie op Saar040404

Wat voor ebike heb je? En ben je er tevreden over? Ik ben namelijk nog op z ...
Ik heb de cortina e common family. Tot nu toe heel tevreden over! Fietste er zo op weg, je kunt het zadel zonder sleutel13 verstellen dus makkelijk switchen tussen mij en m’n man, stevige stabiele fiets. Enige: ik ben niet zo groot en de fiets is wel wat zwaar (heb geen vergelijkingsmateriaal). Ik vind het dus soms lastig om hem op de standaard te krijgen.

één jaar geleden

Ik zet haar meestal dan in zo'n rol /trek mandje.. 😅 dochter blij, en ik blij.