9 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar, ik lees mee.

één jaar geleden

Ik blijf erbij/ wieg m/voedt m in slaap. Moet ook geen strijd worden of stress geven uiteindelijk. Lukt niet altijd want soms gaat hij spelen etc, en dan leg ik m alsnog eventjes in bed en is het alsnog grote stress, maar dan snapt hij daarna weer beter dat we door proberen..

één jaar geleden

Zeker herkenbaar. Ik probeer van alles uit, in slaap wiegen, bij het bedje gaan zitten, soms eventjes laten huilen, weer neerleggen en weer even weg, slaapmuziekje erop. Maar nog niet de ideale tip helaas. Gister viel hij in slaap door het geluid van de fohn, toen ik mijn haren fohnde, dus misschien vanavond maar de White Noise opzetten 😅

één jaar geleden

Bij ons is het overdag geen probleem met inslapen, alleen ‘s avonds. Zou dat een reden kunnen hebben?

één jaar geleden

Hebben jullie ook dat hij minimaal 1 x wakker word savonds/snachts en dan krijst alsof iemand hem ik weet niet wat aan doet. Iemand tips hiervoor ? Krijgen hem alleen stil met een klein flesje

één jaar geleden

Heel herkenbaar allemaal. Wij wiegen onze dochter in slaap…

één jaar geleden

Hoe lang duurt sprong 9 dames? Ik ben d’r een beetje klaar mee🫣

één jaar geleden

Wat bij ons helpt is een kleinere speen op de fles doen zodat het drinken savonds minder snel gaat. Dan hebben ze meer tijd om slaperig te worden.

één jaar geleden

Reactie op Rell

Wat bij ons helpt is een kleinere speen op de fles doen zodat het drinken s ...
Goeie! Ga ik proberen