9 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje sliep voor de laatste vaccinatie ook heel de nacht door. Sinds de vaccinatie komt hij 1x (gelukkig maar 1x) per nacht en hij wilt dan weer een fles voeding. Hopelijk gaat hij snel weer terug naar heel de nacht doorslapen.

één jaar geleden

Ja deze heb ik ook sinds de laatste prik. Daar zou hij dus wat later naar van worden en dat is ook gebeurd.

één jaar geleden

Ik herken het wel, vooral dat wanneer ik haar oppak dan is het al helemaal klaar. Dus ondanks de open ogen, lijkt ze toch half in slaap ofzo. Nu doe ik de babyfoon gewoon uit als we er zelf wakker van worden. Zodra ze in de ochtend wakker wordt (altijd huilend), horen we haar toch wel. Ze is hier een week na haar prikjes echt even goed ziek geworden ook, dus extra flesjes en knuffels!

één jaar geleden

Is het niet dat ze droomt? Kan rond deze leeftijd goed!

één jaar geleden

Reactie op Simone4321

Is het niet dat ze droomt? Kan rond deze leeftijd goed!
Ja heb ik ook al aan zitten denken. Alleen het gaat de hele nacht door.. zou ze zo veel kunnen dromen ? Er is wel veel gaande de laatste tijd qua ontwikkeling, eerste stapjes. Misschien prikkelverwerking

één jaar geleden

Wat vervelend voor je dochtertje. Hoe ziet de schrikreactie eruit? Is dit ook als ze nog in haar bedje ligt? Ik hoop dat het snel beter gaat.

één jaar geleden

Reactie op stephh

Wat vervelend voor je dochtertje. Hoe ziet de schrikreactie eruit? Is dit o ...
In haar bedje begint ze te huilen en gaat ze vaak rechtop zitten. Meestal als ik haar weer plat leg en een speentje geef slaapt ze meteen weer verder. Maar als ik te lang wacht gaat ze harder huilen en niet verder slapen. Als ik haar dan oppak lijkt het alsof ik haar ‘stoor’, begint ze te krijsen, wil geen speen, overstrekken, niet te kalmeren. Tot dat ik echt met haar de kamer uit ga en ze echt wakker wordt. Maar dan lijkt het nog een tijdje alsof ze nog even terug op aarde moet landen 😅 Heel apart, voel me dan echt mega machteloos want wat moet je doen? Huilend laten liggen vind ik lastig..

één jaar geleden

Ohhh hier ook! Bedacht me vanmorgen ineens dat het het prikje kon zijn. Werd expliciet gezegd toch? Hier een waardeloze nacht achter de rug, veel jengelen en gillen (?) die is nieuw. Alsof ze haar frustraties nu op een nieuwe manier uit en dat gewoon ‘nee’ of ‘ik wil niet’ betekend. Ze slaapt nog wel twee keer per dag, wellicht teveel? We volgen haar eigenlijk gewoon. Nouja, hopelijk snel verbetering. Dit put wel uit 😅

één jaar geleden

Hier heeft ze nog geen prikje gehad (vakantie ertussen) en ze huilt hier nu ook regelmatig even 's morgens vroeg. Denk dat het bij deze fase hoort. Ze is btw bijna 15 maand