18 Reacties

één jaar geleden

Ik heb alleen maar meisjes, en hier ook geen ervaring mee. Maar in de opleiding kinderzorg zeiden ze wel steeds om de penis naar beneden te richten bij het aandoen van de pamper. Mss dat hij vooral naar de bovenkant of naar de zijkant plast?

één jaar geleden

Reactie op Carolineketje

Ik heb alleen maar meisjes, en hier ook geen ervaring mee. Maar in de oplei ...
Ik werk zelf in de ouderenzorg, dus uit ervaring weet ik dat de penis altijd naar beneden moet. Dus hier letten we altijd op 🙈

één jaar geleden

En misschien het drinken ook beetje in de gaten houden? 1,5 liter is genoeg en eigenlijk Max voor deze leeftijd

één jaar geleden

Wat ik zelf merk is dat m'n dochter minder lang kan met luierbroekjes dan plakluiers.. volgens mij absorberen de broekjes minder goed. En als de interesse er is... starten met pottietraining! :)

één jaar geleden

Reactie op RnR93

Wat ik zelf merk is dat m'n dochter minder lang kan met luierbroekjes dan p ...
Hoeft geen interesse voor te zijn! Haha je kan gewoon starten. Nederlanders zijn de enige die wachten tot het kind interesse toont. Maar vanaf 1.5 kan je er sws mee starten

één jaar geleden

Hm wel extreem! Zou voor zekerheid langs huisarts. Verder idd Mssn juist de plakluier proberen. En een ander merk.

één jaar geleden

Reactie op freumpie

En misschien het drinken ook beetje in de gaten houden? 1,5 liter is genoeg ...
Hij drinkt (denk ik) wel meer dan 1,5 L. Nog nooit echt bijgehouden. Maar hij vraagt er zelf ook echt om.

één jaar geleden

Reactie op RnR93

Wat ik zelf merk is dat m'n dochter minder lang kan met luierbroekjes dan p ...
We hebben gisteren nachtbroekjes gehaald. Ook daarmee is hij nat, vannacht weer alles moeten verschonen. Ben een beetje radeloos.

één jaar geleden

Reactie op rosanneke

Hm wel extreem! Zou voor zekerheid langs huisarts. Verder idd Mssn juist de ...
We hebben plakluiers van de kruidvat, nooit geen problemen gehad. Alleen de laatste tijd kunnen ze het niet meer aan.. hij drinkt ook wel veel, maar vraagt er zelf ook om. Dus dat wil ik hem niet ontnemen. Hij blijft net zo lang “drinken” zeggen tot hij het heeft. 🙄

één jaar geleden

We hebben plakluiers van de kruidvat, nooit geen problemen gehad. Alleen de ...
Kan je geen beker geven wat t drinken meer een uitdaging maakt of nazoeken of je kind geen diabetes heeft? Ik snap je dat je je kind wil tegemoet komen maar te veel drinken is echt te belastend voor nieren

één jaar geleden

Wij hadden uiteindelijk betere ervaringen met plakluiers van pampers premium dan die van kruidvat. Wel duurder maar hoef je misschien minder vaak te vervangen dus misschien valt het verschil dan weer mee?

één jaar geleden

Hallo, onze jongen is soms ook nat in de nacht. Wij doen een luier, maat te groot en leggen er een extra inleg van herbruikbare luiers in. Wel zien dat alles goed op z’n plaats zit. Is geen ‘waterdichte’ oplossing, maar kan meer aan.

één jaar geleden

Je zou nog kunnen overwegen om (deels) wasbare luiers te gebruiken. Daar kun je zelf de capaciteit bepalen en bijboosten als het nodig is. Heb ook wel eens gehoord dat mensen een wasbaar overbroekje over een wegwerpluier doen tegen lekkage, maar heb er geen ervaring mee of dat helpt

één jaar geleden

Ik zou het drinken nu niet aan banden leggen, behalve als het echt teveel is. Ik heb nu pampers 4+ gekocht, ipv gewone pampers 4. Ik hoop dat dat het lekken s nachts hier oplost. Het is puur het buikslapen denk ik die dit probleem veroorzaakt, maar ze zullen blijven zo slapen... Ik laat je weten of deze pampers meer absorberen. De omschrijving op de zak beweert van wel

één jaar geleden

Reactie op Sidonia

Ik zou het drinken nu niet aan banden leggen, behalve als het echt teveel i ...
Mijn zoontje is ook inderdaad een buik slaper….. wist niet dat het ook daarmee te maken had.

één jaar geleden

Mijn zoontje is ook inderdaad een buik slaper….. wist niet dat het ook daar ...
Ik was in de war, ik dacht dat over s nachts ging. Als uw zoontje zoveel plast, zou ik toch eens naar de dokter gaan. 2 uur met 1 pamper is echt weinig.

één jaar geleden

Mijn zoontje is ook inderdaad een buik slaper….. wist niet dat het ook daar ...
Ik heb de pampers baby dry voor ons zoontje die ook vaak doorlekt. Ik neem een maat groter altijd en gaat nu een stuk beter. In de nacht heb ik de baby dry night pants voor nog meer absorptie en is nu bijna altijd droog

één jaar geleden

Ik zou denk ik toch proberen om een maatje 6 te overwegen, de luier ‘s nachts achterstevoren aan te doen en zijn romper open te laten (kan zijn dat door de romper, de luier niet goed kan uitzetten)