6 Reacties

één jaar geleden

Ik hoop dat iemand hier de gouden tip heeft want die van ons laat het ook niet toe

één jaar geleden

Je kan proberen om hem een eigen Tandenborstel te geven en dan eerst zelf te laten poetsen. Daarna doe jij het met de Tandenborstel met Tandpasta

één jaar geleden

Gekke tip misschien, maar als ik zl op schoot of op de arm neem en dan helemaal naar achter ondersteboven laat leunen, gaat hij meestal lachen en kan ik goed in zijn mond kijken 🙈 Nou ja, misschien heb je er wat aan 😁

één jaar geleden

Dit deed mijn zoontje ook en ik merkte dat ik het door te forceren veel erger maakte. Daar ben ik gelijk mee gestopt en heb er een spelletje van gemaakt. Ik mag ik zijn mond kijken als hij met zijn handje in mijn mond mag kijken. Klinkt misschien heel stom hoor maar hier werkt het

één jaar geleden

De tandarts vertelde mij eens dat ze het niet zo erg vond als kindjes huilen tijdens hun bezoekje, want dan kan ze tenminste goed in hun mond kijken omdat die dan open staat 🤣 (Ze is verder super lief, heel realistisch) Dus misschien even goed timen tijdens een dwarse bui, zodat je goed kunt gluren? 🙈 (Even geen tandenborstel in je hand dan!) Bij mijn zoon maakte ik er vaak een grapje van. "Hé?! Zit er nou een apenkop (iets geks wat hij helemaal niet op had) tussen je kiezen? Of toch een banaan? Laat eens kijken!"

één jaar geleden

Reactie op Estrellas

Dit deed mijn zoontje ook en ik merkte dat ik het door te forceren veel erg ...
Dit probeer ik dus ook, maar dat snapt hij nog niet helemaal 😜