Pfff, mn dochter doet er rustig 1,5 uur over om in te slapen in de avond, overdag is er meestal niks aan de hand. Voorheen kon ik haar zo neerleggen en ging ze lekker slapen, nu begint ze echt te krijsen als je er ook maar over nadenkt om de kamer te verlaten. Mocht iemand tips hebben (of erkenning馃ぃ), zeer welkom!
Zou een fase kunnen zijn. Heeft mijn dochter ook een 2/3 dagen achter elkaar gehad.
Ik troost haar dan maar haal haar niet uit haar bedje. Uiteindelijk gaat ze dan wel slapen.
Nog twee slaapjes, ze is nu 13,5 maand. Ochtend slaap 20-30 min en middag soms wat korter en soms best lang, 15.00/15.30 wakker. Op de moeilijke dagen (alle dagen) is ze wakker om 07.00 en gaan ook om 19.00 naar boven, maar laatste paar dagen slaapt ze pas rond 20.30
Ik lees graag mee, hier al zeker 2,5 week. Echt krijsen zodra ik weg loop. Overdag niks aan de hand, precies hetzelfde bed ritueel. Meestal slaapt hij rond 22:00 uur. Liefste 30x staan in bed. 馃檲
Ons zoontje heeft ruim 2 weken opeens lang over het inslapen gedaan in de avond, huilen tot echt overstuur huilen. Overdag was er ook niks aan de hand. Wij snapte er niks van. Tot ik las dat het te maken had met sprong 9. Hij slaapt nu weer rustig in.
Heb een lange adem, het komt goed een weer een fase.
Hier ook gehad! Wel wat minder lang, maar merkte dat hier toegeven het beste hielp. Ze wilde gewoon weten of wij er nog waren. Daarom gingen we er telkens naar toe, telkens hetzelfde zeggen en weer weg. Als ze echt overstuur was pakten we ze er uit, en daarna weer terug leggen als ze rustig was. Ze moest wel ook echt moe zijn, anders duurde het ook veel langer. Zet 'm op! Het gaat vast bij jullie ook weer over馃憤
Het duurt niet meer 1,5 uur maar nu nog een kwartier tot een half uur, echt een vooruitgang. Ik zie ook een doorgekomen kies, heeft vast niet geholpen. Toch zijn we er nog niet, want ze kon eerst echt gewoon zelf in slaap komen en konden we direct weglopen om 19.00 als we haar in bed hadden gelegd
Ja hoor hier ook! Duurt opeens heel lang om in te slapen! En krijsen als ik weg loop. Kon altijd verhaaltje voorlezen en dan gewoon weg viel die vanzelf in slaap. Ligt nu ook al 3 kwartier te woelen in z鈥檔 bed 馃槄 zal wel sprong 9 zijn ofzo 馃槄
Hier ook al een paar weken drama. Alleen 's avonds inderdaad.
Hier slaapt ze nog 2x 1,5 uur op een dag. Denken jullie dat dat te veel is? Ik heb zelf het idee dat ze het wel nodig heeft maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ze 's nachts nu vaak maar 9-10 uur slaapt. Ze lijkt 's avonds ook echt wel gewoon moe en blijft een minuut of 20 vrij rustig liggen/zitten en daarna begint het gehuil.
Hier ook al een paar weken drama. Alleen 's avonds inderdaad.
Hier slaapt ...
Hier ook 3 uur slaap overdag maar ik ga toch proberen het ochtend dutje in te korten in de hoop dat dit werkt.. je gaat op een gegeven moment van alles uit proberen