14 Reacties
vor einem Jahr
Onze dochter is ook gek op muziek boeken en vooral muziekverhalen.
Bekijk Muziekverhalen - De notenkraker op: https://www.bol.com/nl/p/muziekverhalen-de-notenkraker/9200000078648280?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Van deze boeken hebben we verschillende en ze is hier elke dag zoet mee, zelf de muziek aan doen, kijken wat ze herkent op de plaatjes en vooral dansen op de muziek.
Als ze een driftbui heeft pak ik een van deze boeken en ze lacht gelijk en drift bui is over 😅
vor einem Jahr
Hier ook, ze houdt van alle boekjes met flapjes. Nadeel is wel dat ze de laatste tijd scheuren heeft ontdekt en de helft van de flapjes eruit liggen. Tip is trouwens om op Vinted te kijken, aangezien ze ook heel graag zelf bladert, gaan er vaak genoeg boekjes stuk, dus vind het zonder om elke keer zo’n 10 euro per stuk te betalen. TK Maxx heeft ook echt leuke boekjes, soms in het engels, maar die vertaal ik dan terwijl ik het voorlees, snapt zij toch niks van verder.
vor einem Jahr
Geluidboekjes van usborne hier ook een succes. Verder alles met flapjes is leuk. Niet specifiek 1 boekje ik heb er veel van de kringloop en we gaan regelmatig naar de bieb. Ik heb een dikkie dik zoekboek van de Hema, ik merk dat ze daar nu de leeftijd voor heeft en enthousiast is als ze een plaatje heeft gevonden. Telboekjes zijn leuk en wat ze ook leuk vindt zijn de voelboekjes heb ik via bol.com zie foto, we hebben ook de boerderij variant.
vor einem Jahr
T is jammer dat je geen filmpje kan sturen. Maar hier t eigenwijze eitje. Elke keer als ik het lees gaat ze helemaal stuk. Gewoon een prentenboek.
Verder veel boekjes bij de bieb. Zoek boeken vind ze hier heel leuk. Had pas eentje van bobbi en Sinterklaas en vind ze echt leuk om dingen te zoeken
vor einem Jahr
Hier koop ik ook wel eens leuke boeken, hebben we een boekenabonnement én lenen we redelijk wat van de bibliotheek. Dat laatste is echt een aanrader. Voor kinderen is het namelijk gratis en de boeken zijn meestal in prima staat. Zorgt hier echt voor veel leesplezier! Geen specifieke aanraders trouwens :)