14 Reacties
één jaar geleden
Gewoon weer bellen dat je een afspraak wilt en anders vanavond naar de HAP bellen. Snap niet dat de huisartsen tegenwoordig zich er zo makkelijk vanaf brengen.
één jaar geleden
Vroeger hadden mijn ouders hetzelfde meegemaakt met mn zusje, meerdere malen gebeld maar kreeg geen afspraak. Toen heeft mn vader opgebeld en eiste een afspraak, anders zou hij zonder afsprask langskomen en binnenkomen. Niet echt netjes maar er kon opeens wel een afspraak gemaakt worden 😅
één jaar geleden
Ik heb vandaag rond 11:30 weer gebeld, het zat me niet lekker.
Ik heb het even “erger” gemaakt dat ik het idee had dat hij groter was geworden. Toen kon ik wel komen, wel 3 uur later, maargoed. Ik mag komen.
Eindstand: hij heeft een ontsteking van binnen in zijn eikel, komt omdat de voorhuid nog niet naar achteren kan/mag en dus niet te voorkomen. Nu meerdere keren per dag spoelen met spuitje en morgen moet het geslonken zijn, anders terug bellen. Mijn gevoel zat dus weer goed dat het niet zomaar een schimmeltje was. 😤
één jaar geleden
Reactie op Lisanne18
Ah wat vervelend dat ze niet serieus met je vragen/klachten omgaan. Wanneer ...
Vanmiddag weer gebeld, het zat me niet lekker. Het is dus een ontsteking van binnen aan de eikel. ☹️
één jaar geleden
Reactie op Lisette180691
Gewoon weer bellen dat je een afspraak wilt en anders vanavond naar de HAP ...
Dat snap ik ook echt niet! Vooral niet bij kinderen.
één jaar geleden
Reactie op Rumeysahappy
Vroeger hadden mijn ouders hetzelfde meegemaakt met mn zusje, meerdere male ...
Ja, dat hebben wij ook al eens gedaan. En dat als ze het mis zou hebben we haar wel even over de balie trokken 🙈 maar toen konden we ook idd komen. Was met de bovenluchtweginfectie.
één jaar geleden
Als dit de tweede keer al is zou ik een andere huisarts zoeken. Ik vind het ook gek dat ze niet snel meer naar kindjes kijken, want "waarschijnlijk" vind ik niet goed genoeg als je kind pijn heeft en er zichtbaar iets aan de hand is. En als dat voor nu te lang duurt andere huisarts gewoon een afspraak eisen. Je hebt een zeer goed argument gezien de eerste keer dat er iets aan de hand was dus die zou ik ook zeker als argument in de strijd gooien.
Betreft je zoontje heb je hem al een zetpil gegeven misschien helpt dat voor nu iets tegen de pijn?
één jaar geleden
Goed dat je nog een keer hebt gebeld! Altijd je gevoel volgen. Wat naar dat je zoontje zo’n pijn heeft, hopelijk gaat het nu snel beter!
Ik vind dit ook niet normaal klinken van de huisarts. Ik mag altijd langskomen als ik voor mijn zoontje bel (ander verhaal als ik voor mezelf bel, maar dat vind ik geen probleem) maar misschien heb ik het gewoon erg getroffen met mijn hap. Zou zeker kijken of je niet naar een andere kan, want lijkt me dat je ze op een gegeven moment gewoon niet meer vertrouwt en dat is ook geen fijne situatie.
één jaar geleden
Wat een nare situatie. Gelukkig kon je uiteindelijk wel terecht. Wat frustrerend hè? Hopelijk knapt hij snel op, beterschap.
Ik moet zeggen dat ik hetzelfde heb gehad met de huisarts. Weliswaar een ander probleem met mijn dochter van bijna 22 maanden. Ze was pas heel ziek, veel koorts en hoestte heel erg. Ik belde naar de huisarts, omdat ze echt hard moest hoesten. De assistent wimpelde mij af met huis tuin en keukenmiddeltjes. Ik kwam er niet tussen. Als je dan leest dat RS-virus, longontsteking en kinkhoest heersen, dan schrik ik daarvan. Kleine moeite om zo’n klein kind toch even na te kijken? Ik begrijp heus wel dat ze het druk hebben. Maar met kleine kindjes kun je toch nooit risico nemen?
één jaar geleden
Van huisarts veranderen. Ben ik nu ook mee bezig. De concurrent neemt geen nieuwe patiënten aan mits je geen ha hebt in de dorp of een verstoorde relatie hebt met de huidige.
Hier begon het met niet erkennen van koemelkallergie. Alsmaar zalfjes geven voor uitslag. Allergie drankje werd niet voorgeschreven want 'het is geen allergie'. Doorgedramd en verwijzing allergie poli en het was toch koemelkallergie en meerdere allergieën. Daarna gedoe met m'n medicatie steeds. Klaar is klaar.
Eigenlijk ben jij er ook klaar mee. Je gaat nooit vergeten hoe machteloos ze je hebben laten voelen...
één jaar geleden
Na 5 uur de hap bellen en daarheen gaan. Deed ik altijd toen ik nog geen huisarts had. Sterkte 💕