57 Reacties
één jaar geleden
Wat spannend! Ik duim mee! Wij zijn net als jij ook vorig jaar februari ouders geworden van een dochter, maar dan via ovulatieinductie. Ze is alles wat we willen, maar vinden inderdaad een broertje of zusje voor haar erg leuk.
We zijn dus maanden geleden weer naar t UMC gegaan en behandelingen gestart. Vanmorgen moest ik voor t eerst testen... het is zo spannend.. ik 'denk' dat ik iets zie, maar t is nog zo vaag dat t ook niks kan zijn. Ik duim voor je mee! Spannende tijd weer! Mijn darmen zijn ook iets van slag. Mentaal ben ik wel helemaal prima, vond het toen veel meer impact hebben omdat het toen nieuwer was. Nu denk ik: wat er ook gebeurd, we hebben al een prachtige meid.
één jaar geleden
Wij gaan bijna beginnen! In een natuuelijke cyclus dus geen medicatie alleen voor de eisprong om goed terugplaatsing te plannen.
Wilde eerder beginnen maar moest eerst stoppe met borstvoeding en dan 3x ongesteld zijn geweest
één jaar geleden
Reactie op GB
Wat spannend! Ik duim mee! Wij zijn net als jij ook vorig jaar februari oud ...
Ja precies, dat laatste ervaar ik ook echt zo. Tis oke als het niet lukt, maar zo speciaal als het wel is! Moeilijk te zien op de test idd, nog een nieuwe gedaan?
Voel je jezelf verder anders?
één jaar geleden
Reactie op GB
Het is weer een héél licht streepje... zien jullie het?
Jaaa zeker!
één jaar geleden
Reactie op GB
Een streepje is een streepje! Wij gaan volgende cyclus ook beginnen. Eerst in een natuurlijke cyclus. Vind het ook erg spannend
één jaar geleden
Reactie op GB
Ik zeg zwanger !
één jaar geleden
Wij zijn vorig jaar februari ouders geworden van onze dochter Dounya middels ICSI. Morgen hebben wij weer een afspraak staan om voor een 2e kindje te gaan. Spannend om weer te beginnen, maar zo welkom! 💓
En inderdaad ik zie ook een streepje, een voorzichtige gefeliciteerd alvast! 😄
Voor de dames die al in het traject zitten, succes! 👍
één jaar geleden
Wij zijn in januari 2022 ouders geworden van ons zoontje, via ICSI. Wij hebben nog 2 cryo’s in de vriezer, wij gaan na de zomer voor de tweede. 😊 Maar we hebben ook afgesproken dat we niet meer tot in den treuren doorgaan. Het is mentaal en fysiek natuurlijk mega zwaar!
Succes iedereen!
één jaar geleden
Hee hier het zelfde.
Inmiddels 2x tp gehad van cryos we hebben er nu nog 1.
Het valt mij fysiek ook veel zwaarder kan me dit echt niet herinneren van mijn zoontje. Ben nu steeds veel vermoeider en somberder door de medicatie.
Wij hebben voor nu pauze, na 2 miskramen heb ik echt rust nodig maar hoop natuurlijk dat uit de laatste cryo toch een baby'tje mag komen.
Heel veel succes met alles🍀