7 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde alleen geen leeftijdsverschil maar ik wil ook echt heel graag niet eens graag het is voor mij zelfs echt een must. Maar mijn vriend wil ook echt niet. Nu zitten wij wel midden in een verbouwing dus nu is het sowieso niet van toepassing maar over een jaar wil ik zeker wel weer. Maar mijn vriend wou ook nooit de eerste en die is ook gekomen. Wel bewust. Geen ongelukje zeg maar. Dus blijf gewoon hoop houden dat hij bij draait als alles hier thuis af is en weer rustig is.

één jaar geleden

Hier ook leeftijdsverschil van 18jr (39 en 57). Het heeft ff geduurd en mijn vriend was niet gelijk over stag. Maar veel blijven praten met elkaar. Daarnaast wist hij van te voren dat ik nog kinderen wilde. Als t aan hem lag had t niet perse gehoeven, ook onze eerste niet. Maar hij is wel super blij en trots met hem. En zegt ook ik hou van jou en waar 1 is kan 2 ook. Maar dat was niet van gisteren op vandaag. Dit is een gesprek wat al begon toen Brayen een half jaar was. Hij is nu 16,5 mnd. En knoop is zo'n 3/4 mnd geleden pas definitief doorgehakt. Nu bijna 8w zwanger. Tja iedereen is anders maar 41 vind ik alles behalve oud😅🤪

één jaar geleden

Reactie op Annemiek38

Hier ook leeftijdsverschil van 18jr (39 en 57). Het heeft ff geduurd en mij ...
Dankjewel voor je reactie ! 🙈 Mijn vriend heeft dus ook al kinderen uit een eerdere relatie. Waarvan hij er 1 ziet. 1 overleden is en 1 geen contact mee heeft. (2 moeders) en hij vind het zo genoeg plus dat hij het lichamelijk niet aan kan 🤷🏼‍♀️ ik vind het eigenlijk een slap excuus om er maar makkelijk af te komen

één jaar geleden

Reactie op MommyofEmily

Dankjewel voor je reactie ! 🙈 Mijn vriend heeft dus ook al kinderen uit e ...
Nou een slap excuus, het is niet niks wat hij heeft meegemaakt. Het is zijn goed recht om wel of niet weer vader te willen worden, misschien heeft hij zijn portie wel gehad na alles en is hij bang voor nieuwe zorgen in de toekomst. 41 vader worden kan prima, maar ik geloof wel dat de slapeloze nachten en dergelijke er meer inhakken als je boven de 40 bent. Als jij een kinderwens hebt en hij niet meer, zul je toch goed moeten nadenken hoe je toekomst eruit zal zien. Niks mis met een groot leeftijdsverschil, maar het wel of niet hebben van een kinderwens is wel een behoorlijke issue om het niet over eens te zijn. Ik kan me voorstellen dat jij dat wel wilt hoor, maar als je er niet uitkomt is een van jullie niet gelukkig.

één jaar geleden

Hier ben ik het volledig mee eens. Hij heeft zelf 4 kinderen. 1 kindje ziet hij niet, dat is al een groot verlies. 1 kindje is overleden, ik kan mij niet voorstellen hoeveel verdriet hem dat doet. En dan wil jij nog ff een 5 kindje met hem maken. Sorry, maar miscn moet je even doorvragen waarom hij dit niet wilt. Ik denk dat leeftijd hier niks mee te maken heeft.

één jaar geleden

Reactie op MommyofEmily

Mijn vriend heeft ook wel bedenkingen gehad over of zijn lijf t aankon. Maar ik zit met lichamelijke beperking(en) die meer een uitdaging zijn dan zijn ouder wordende lijf. Dat gaf hier wel de doorslag voor hem. Als jij t kan kan ik t zeker, zeg maar. En ja hij doet misschien iets minder over de grond rollen dan toen hij 30 was. Maar das ook oke, ik rol helemaal nooit over de grond, zit ook zelden op de grond te spelen. Je speelt met je kind(eren) zoals t kan/lukt en hier mist hij echt niets😅🤭. Liefde genoeg en spelen gewoon wat meer op schoot en op de bank😃🥰

één jaar geleden

Reactie op MommyofEmily

Hier komt voor mijn vriend nu nummer 6. 1e heeft 5dgn geleefd, zijn zoon heeft hij onlangs weer contact mee en lijkt erop dat na de zomer vakantie ze elkaar na 10jr weer gaan zien🤞, we hopen dat de jongste dochter dan ook aan haakt, deze heeft hij niet echt contact mee behalve via facebook en af toe via messenger, de oudste ziet en hoort hij eigenlijk alleen van via de fp pagina van de andere 2 (kinderen zijn allemaal halverwege 20). Hij heeft hier zeker veel verdriet van. En hij had ook wel ik heb 3mooie kinderen die op deze aarde rond lopen. Hij had dus ook wel t is genoeg zo. Maar we bleven er over praten ook voor de eerste, heeft t echt wel veel praten nodig gehad. Ook omdat mijn vriend gesteriliseerd is. Hij was dus wel ook echt klaar ermee😅🤭