9 Reacties

18 dagen geleden

Geen 5 keer per dag, meestal in de ochtend een keer en in de avond. Wel herken ik de zachte poep, bij hem is het nog steeds 9/10 keer een smurrie in variërende kleuren. 😁

17 dagen geleden

Herkenbaar, en soms een beetje onzeker of het wel goed is zo. Uitzonderlijk poept hij 1 keer per dag, of 2 keer per dag, maar ook geregeld 3-4 keer per dag. Soms wat steviger, regelmatiger aan de zachte kant, en echt uitzonderlijk een drolletje.

17 dagen geleden

Hey! Ik had ook net een toppic gestart over zachte poep. Hier n kindje van twee jaar oud en altijd smurrie. Twee keer per dag dus geen vijf. Maar toch, die smurrie en dat t nog niet vast is zit me niet lekker.

16 dagen geleden

Hi! Hier ook een poepert. Opvang meld het iedere keer weer. CB vind het niet gek. Hij eet ontzettend veel, is heel bewegelijk en poept veel. Het klinkt als erg logisch..

15 dagen geleden

Hier precies dat! Is ook vaak gewoon meer zacht! Hij doet het goed dus is gewoon iets wat bij hem hoort

14 dagen geleden

Mijn dochter ook! 5 keer per dag dan niet, maar wel bijvoorbeeld 2 keer op een dag. En dan ‘pindakaas-poep’. Ik heb hier echt nooit wat achtergezocht. Ze eet goed en beweegt echt heeeeel veeeel.

11 dagen geleden

Hier ook een goede poeper. Zeker 3/4 keer per dag. Er komt van alles uut, maar wiij zien zachte poep eigenlijk altijd als iets goeds, genoeg vocht binnen gehad etc. Nooit opgezocht of dat daadwerkelijk zo is....

één dag geleden

Hier ook zachte poep. Meestal zo'n 3 x per dag