8 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hier verschilt het. Soms wat droger/vaster (zoals het onderste uit een pot 100% pindakaas, of kleffe koffieprut) en een andere keer als hele dikke erwtensoep (dus wat smeu茂ger en vloeibaarder). 馃槈 Net wat we gegeten hebben en hoeveel hij gedronken heeft (denk ik). Onze eigen poep is toch ook niet altijd elke dag steeds hetzelfde?
茅茅n jaar geleden
Heb je al uitslag? Toevallig hier hetzelfde verhaal. Altijd harde poep gehad en problemen hierdoor ervaren. Nu de hele week ineens heeeel veel zachte brij. Ik heb niet de huisarts ingeschakeld, helemaal niet aan gedacht eigenlijk.. dus benieuwd hoe dit is afgelopen bij jullie!
MOD
茅茅n jaar geleden
Reactie op Kristianne vdb
Heb je al uitslag? Toevallig hier hetzelfde verhaal. Altijd harde poep geha ...
Sorry voor mijn late reactie!
Uitslag was goed, niks geks gevonden. Hij had vanochtend ook weer prachtige poep. Dokter denkt dat het toch iets viraals is geweest, kan lang duren bij die kleintjes zei hij..
MOD
茅茅n jaar geleden
Reactie op Kristianne vdb
Heb je al uitslag? Toevallig hier hetzelfde verhaal. Altijd harde poep geha ...
Ik heb overigens ook zijn ontlasting laten onderzoeken omdat hij veel buiten speelt en ook nog steeds wel eens aarde of zand in zijn mond stopt. Dus met het oog op wormpjes of parasieten even het zekere voor het onzekere genomen 馃槃