13 Reacties

één jaar geleden

Belangrijk dat t goed droog is (voor je smeert). Wat vaker de luier verschonen evt. We deppen hier bij echt rode billen altijd even droog met een hydrofiel na het schoonmaken met billendoekjes. En daarna de sudo erop. Heb ook wel gezien dat mensen vaseline gebruiken, dat vormt een barrière tussen de huid en de ontlasting/urine.

één jaar geleden

Alleen smeren wanneer het moet. Ik heb het idee dat het anders minder goed werkt. Bepanthen werkt ook goed. En idd droog maken voor je smeert. Laten luchten als het echt open ligt.

één jaar geleden

Bij rode billen maak ik de billen schoon met kamille thee, daarna goed droog deppen en even laten luchten. Daarna doe ik levertraanzalf erop. Dit beschermt en verzorgd. Ik zou wel alleen wat op de billen doen als het nodig is en niet bij elke luierverschoon beurt

één jaar geleden

Ik gebruik sheabutter

één jaar geleden

Hier werkt alleen de zinkolie van dr swaab. Dan zijn de rode billen zo verdwenen.

één jaar geleden

Ik tepelzalf samen met sudo. Werkt kei goed. Vaseline/sudo kan ook.

één jaar geleden

Sheabutter inderdaad of frambozenzalf van puurgelukstore!

één jaar geleden

Ik gebruik billen balsem van Weleda werkt echt super hier

één jaar geleden

Vaker verschonen, schoonmaken met (hydrofiel)washandje met water (vooral als het pijnlijk is om te wrijven met billendoekjes), en weleda billen balsem

één jaar geleden

Hier werkt Bepanthen het beste

één jaar geleden

Reactie op AP08

Sheabutter inderdaad of frambozenzalf van puurgelukstore!
Ik gebruik ze van babynaturalstore lol en heb bij hele erge klachten de weleda billetjesbalsem

één jaar geleden

Reactie op Lash19

Hier werkt alleen de zinkolie van dr swaab. Dan zijn de rode billen zo verd ...
Hier ook. Op aanraden vd huisarts mee begonnen

één jaar geleden

Wij gebruiken sinds haar geboorte ‘lala crème’ van de Kruidvat. Ze heeft eigenlijk nooit uitslag gehad. Ik zweer erbij en geef iedereen die zwanger is een potje 😄