7 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben dit een tijdje gehad nadat ze 30 minuten had geslapen. Maar ik haalde haar er wel uit en ging ff met haar knuffelen en een boekje lezen was uiteindelijk de kortste weg...

één jaar geleden

Ja dit ken ik wel hoor, af en aan. Krijsen, wurmen.. soms ook niet. Ik merk wel dat hij op 1 slaapje heel goed gaat. 7 uur in bed, dan zingt hij zichzelf in slaap. Maar rond 2200 kan het prijs zijn. Ik geef hem soms een 120ml flesje lauw water. Dan kalmeert hij, wordt hij lekker slaperig en dat gaat erg goed tot nu. Misschien het proberen waard? Succes!

één jaar geleden

Reactie op EJL

Wij hebben dit een tijdje gehad nadat ze 30 minuten had geslapen. Maar ik h ...
Ah ja dit zou ik ook het liefste doen, we namen hem eerder dan bij ons in bed, maar daar maakt hij een groot spel van en gaat lopen keten/geinen en als ik hem dan weer terug wil leggen beginnen we weer van vooraf aan 😓

één jaar geleden

Reactie op RL-4

Ah ja dit zou ik ook het liefste doen, we namen hem eerder dan bij ons in b ...
Ook herkenbaar dan haalde ik haar soms tor meerdere keren eruit, met soms nog een flesje melk. Denk dat het belangrijkste is wat goed voor jezelf voelt en waar je het goed op doet. Ik laat op dat moment wel even de principes varen met de gedachte het is een fase. En rond de 18 maanden is er ook weer sprake van een "slaapregressie"....

één jaar geleden

Wij zitten al 2 weken in het zelfde schuitje… ze gaat lief slapen en na 45 min tot 1 uur word ze wakker en begint dan te krijsen. We hebben haar een paar keer uit bed gehaald voor nog wat te drinken maar elke keer begon ze dan te lachen zo van jaaa gelukt! Dus toen begonnen met de 3/5 methode maar dit kan soms 2 uur lang duren en dan echt compleet overstuur. Bij ons in bed leggen is momenteel geen optie want dan is het feest (springen/kletsen en donderstenen) Vanavond ben ik er naast gaan zitten om haar hand vast te houden toen viel ze zo in slaap maar was ook alweer 23 uur voor ze sliep. Wij weten het ook niet zo goed meer en probeer maar te denken het zal wel weer een fase zijn

één jaar geleden

Oh zo herkenbaar 🫣😫 ook wel ergens ‘geruststellend’ want wij weten ook niet wat doen soms. Bij ons kan het ook zomaar 1,5u-2h duren vooraleer ze zich ‘overgeeft’. Het is niet altijd in de avond maar kan ook plots om 2h s nachts zijn. Dan begin je vanalles te denken, is het een tandje of oorontsteking of … We zijn ook van het principe niet uit bed halen maar dan beginnen we wel te twijfelen van stel dat ze toch echt pijn heeft ofzo … moeilijk! Kon ze al maar praten en aangeven wat er is 😆🤞🏼

één jaar geleden

Dat is de bekende 18 maanden slaapregressie. Kan wéken duren. Hier is slapen ook 2 a 3 weken ontregeld geweest, snachts weer wakker worden, niet terug in eigen bed te krijgen (normaal als ze snachts komt halen we haar uit bed voor een flesje water, zonder dat blijft ze huilen, en legden we haar daarna terug in eigen bed), maar nu gaat ze enorm gillen em krijsen zodra ik ook maar aanstalten maak haar op te pakken. De afgelopen dagen heeft ze weer doorgeslapen, dus hopelijk zijn we er weer uit