13 Reacties

茅茅n jaar geleden

Een leuk poppenwagentje? #stereotype misschien.. of een winkeltje/boodschappenmandje met leuke dingetjes van groente enzo erin?

茅茅n jaar geleden

Oeh een winkelwagentje, goeie!

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter vind het ook leuk om lopend te spelen, hier is een winkelmandje een grote hit en ik heb deze weten de scoren bij de kringloop en dit vind ze ook ge we geweldig

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Mijn dochter vind het ook leuk om lopend te spelen, hier is een winkelmandj ...
Die is echt tof!! Hier is t loopfietsje/driewielertje van Prenatal succes, al voor ie zelf los kon lopen.

茅茅n jaar geleden

Misschien een bak met ballen oid aan de ene kant van de kamer zetten en dan iets waar ze het in kan gooien?

茅茅n jaar geleden

Milan is 17 maanden en loopt al een paar maanden, maar die is dol op zijn balansbord, we hebben sinds kort ook stapelstein stenen die moet hij ontdekken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Mijn dochter vind het ook leuk om lopend te spelen, hier is een winkelmandj ...
Super leuk! Ik heb een loop fiets. Maar ze snapt t gewoon niet. Ze gaat zitten en beweegt met d鈥檙 bovenlichaam maar ze snapt gewoon niet dat ze haar benen vooruit moet zetten. Dus ze heeft er niks aan. Tips dit aan te leren?

茅茅n jaar geleden

Reactie op freumpie

Super leuk! Ik heb een loop fiets. Maar ze snapt t gewoon niet. Ze gaat zit ...
Er op zetten en met je handen haar beentjes helpen bewegen. Stap stap stap zeggen evt? Als ze dat kent van leren lopen?

茅茅n jaar geleden

Een kinderwagen! Hier loopt ze dat ding de hele dag rond te zeulen. Blijft ze mee bezig. En als het lekker weer is een bak met water met bakjes er in en een gieter en emmers op verschillende plekken zodat ze het water daar naartoe kan brengen. Misschien kan dat ook met zand. Geen idee. Hier speelt ze ook echt niet met speelgoed. Klimmen en klauteren en de trap op heen en weren.

茅茅n jaar geleden

Reactie op freumpie

Super leuk! Ik heb een loop fiets. Maar ze snapt t gewoon niet. Ze gaat zit ...
Haar beentjes op en neer bewegen, na een paar weken snapte ze het!

茅茅n jaar geleden

Reactie op josien87

Haar beentjes op en neer bewegen, na een paar weken snapte ze het!
Ja zo hebben wij het ook een weekje gedaan. En ineens snapte ze het.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mm1508

Ja zo hebben wij het ook een weekje gedaan. En ineens snapte ze het.
Hihi hier dus echt niet. Proberen al een poosje maar ze snapt t gewoon echt niet. Zo鈥檔 loopkar snapte ze ook niks van. Zit ze met d鈥檙 hele lijf te bewegen behalve met d鈥檙 benen馃馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op freumpie

Hihi hier dus echt niet. Proberen al een poosje maar ze snapt t gewoon echt ...
Schattig