Hi allemaal,
Sinds onze dame loopt is het enige wat ze wil: lopen. Ik ben echt zoekende naar speelgoed wat haar wel nog boeit, of wat kan icm met lopen. Wat zijn jullie ervaringen/ tips?
Dank vast!! 馃檹馃徏
Mijn dochter vind het ook leuk om lopend te spelen, hier is een winkelmandje een grote hit en ik heb deze weten de scoren bij de kringloop en dit vind ze ook ge we geweldig
Milan is 17 maanden en loopt al een paar maanden, maar die is dol op zijn balansbord, we hebben sinds kort ook stapelstein stenen die moet hij ontdekken.
Mijn dochter vind het ook leuk om lopend te spelen, hier is een winkelmandj ...
Super leuk! Ik heb een loop fiets. Maar ze snapt t gewoon niet. Ze gaat zitten en beweegt met d鈥檙 bovenlichaam maar ze snapt gewoon niet dat ze haar benen vooruit moet zetten. Dus ze heeft er niks aan. Tips dit aan te leren?
Een kinderwagen! Hier loopt ze dat ding de hele dag rond te zeulen. Blijft ze mee bezig.
En als het lekker weer is een bak met water met bakjes er in en een gieter en emmers op verschillende plekken zodat ze het water daar naartoe kan brengen.
Misschien kan dat ook met zand. Geen idee.
Hier speelt ze ook echt niet met speelgoed. Klimmen en klauteren en de trap op heen en weren.
Ja zo hebben wij het ook een weekje gedaan. En ineens snapte ze het.
Hihi hier dus echt niet. Proberen al een poosje maar ze snapt t gewoon echt niet. Zo鈥檔 loopkar snapte ze ook niks van. Zit ze met d鈥檙 hele lijf te bewegen behalve met d鈥檙 benen馃馃ぃ