7 Reacties
één jaar geleden
Geen tips maar hier hetzelfde kan best pittig zijn inderdaad, dus zo herkenbaar. Is lees mee ❤️
één jaar geleden
Heeel herkenbaar helaas… ik denk er hetzelfde over als jij. Wil haar niet altijd haar zin geven en probeer consequent te blijven. Maar als ze blijft huilen pak ik haar wel op. Het zuigt energie. Gelukkig heeft die van ons moodswings van hier tot Tokio dus zijn er ook wel momenten op de dag dat ze goed in haar vel zit en even zelf speelt of in iedergeval blij is haha. Het zal wel een fase zijn. Denk dat als ze verbaal sterker worden ze makkelijker duidelijk kunnen maken wat ze willen en dat dat wel iets gaat helpen.
De 1e 3 jaar zijn denk ook gwn het zwaarst en ik denk soms maar zo, als ze een sterk karakter heeft laat ze later in ieder geval niet over zich heen lopen. En heeft ze genoeg pit om wat van haar leven te maken🙈
Sterkte mama! Je doet het super super goed. Hou vol💪🏻
één jaar geleden
Hoe vermoeiend het ook is. Probeer ik haar niet haar zin te geven als ze echt aan het doordrammen is. Want dan leert ze dat dat zin heeft en gaat ze het vaker doen
één jaar geleden
Reactie op Manon19966
Heeel herkenbaar helaas… ik denk er hetzelfde over als jij. Wil haar niet a ...
Ja het wordt hier gelukkig ook wel afgewisseld met vrolijke buien. Maar toch! Ik ga mijn best doen
één jaar geleden
Hier ook!! Echt de moeilijkste fase tot nu toe voor mij.
Vorige week 5 dagen mamadag gehad, dat was écht zwaar. Als ik nee zeg of ze krijgt iets niet of haar zin niet, nou dan hoort zowat de hele straat het. Gillen dat ze dan kan.
Als ze geen dikke tranen heeft dan negeer ik het. Ik weet het anders ook niet. Het is soms zo frustrerend. Het is mn eerste kindje dus ik heb deze ervaring voor het eerst. Ik ga op m'n gevoel af, maar poeh!! Wat moeilijk!
één jaar geleden
Reactie op Mm1508
Hier ook!! Echt de moeilijkste fase tot nu toe voor mij.
Vorige week 5 dag ...
Ja dat heb ik hier ook. Zeker nu het zomer is en de achterdeur de hele dag open staat, soms doe ik hem dicht omdat ik bang ben dat de buren er gek van worden. Die denken dat ze half mishandeld wordt, maar ze mocht alleen niet aan mijn administratie komen... 🙄 vanmorgen toevallig gewoon "streng" geweest nee, niet aankomen, 3 x dat handje gepakt en weggeduwd. Huilen, maar ik ging gewoon door waar ik mee bezig was, en na 30 seconden was het over hing ze even op mijn been en ging ze verder spelen. Misschien toch maar eens vaker zo reageren.