4 Reacties

één jaar geleden

Met deze temperaturen blijf ik ook het liefste thuis. Ik ben astmatisch, hooikoorts en heb een hele lichte huid dus verbrand snel. Uitjes vind ik met dit weer echt gedoe 😅 insmeren, zweet, plakkerig, benauwd. Bleh! Wij spelen sochtens in de tuin in de schaduw. In de middag onder de luifel met water of lekker binnen. Als het weer wat afkoelt vind ik het wel leuk om naar de speeltuin ofzo te gaam

één jaar geleden

Nou wij hier ook niet. Zowel ik als mijn kindje doe je hier geen plezier mee. Wij spelen sochtends buiten in de tuin in de schaduw. Smiddags even een korte wandeling. Maar soms blijven we ook gewoon thuis. Binnen is het veel aangenamer dan buiten.

één jaar geleden

Lekker zwembadje in de tuin, iedereen kan slapen, eten drinken naar de wc of verschoond worden zonder dat je in zo'n warme auto hoeft te zitten. Natuurlijk maken we af en toe wel uitjes, maar wij vieren voornamelijk vakantie in eigen tuin.

één jaar geleden

Hier vooral thuis, maar dat komt ook doordat er ook veel samen 'gespeeld' wordt (ons kind is nog een soort levende pop voor ze) met kindjes uit de buurt. Dus wel heel veel buiten! Uitjes komen later wel. Veel speeltuinen zijn nog niet geschikt, we zitten nog met een middagdutje etc etc.