15 Reacties
één jaar geleden
Het is hier ongeveer 17 graden in de kamer en wij gebruiken nog de winterslaapzak met mouwen. Zodra het warmer wordt haal ik de mouwen eraf en daarna pas over op de zomerslaapzak.
één jaar geleden
15/16 graden in de slaapkamer, romper met lange mouwen, tweedelige pyjama van de Seaman (tip!!!) En slaapzak van 1.5 tog zonder mouwen. Vaak leg ik dan als ik ga slapen nog een laken dekentje over hem heen, maar hij beweegt zoveel in z'n slaap dat t nooit blijft liggen.
één jaar geleden
Tussen slaapzak zonder mouwen ( zeeman) 1.5 tog volgens mij en onder de deken van Jolien. Rompertje en pyama 18 graden in haar slaapkamer
één jaar geleden
16 graden en een romper korte mouw, lange pyjama en winterslaapzak zonder mouwen. Hij heeft het snel warm
één jaar geleden
Pfft moeilijk... Echt zon tussenperiode he? Nu nog winterslaapzak Hema plus pyamaatje dun met lange mouwen Hema voor de nacht,overdag in romper. Een oppas is eens zijn pyama vergeten en meneer was nog steeds lekker warm... Midden in de winter...
Het net zo snel warm als papa.
één jaar geleden
Ligt er ook denk ik aan hoe warm/ koud de kamer is…
Hier is het altijd 20+ graden zonder verwarming en met raam open..
één jaar geleden
Ligt er ook denk ik aan hoe warm/ koud de kamer is…
Hier is het altijd 20+ ...
Bij ons ook. Wat trekken jullie je kindje s nachts aan?
één jaar geleden
Reactie op Manon19966
Bij ons ook. Wat trekken jullie je kindje s nachts aan?
Lange mouw romper met een boxpakje en dan onder een lakentje met deken.. maar dat ligt halvewege nacht al bijna van hem af. Maar hij voelt altijd gewoon normaal aan
één jaar geleden
Reactie op Pinkielady
Wat is tog?
Hoe dik de slaapzak is. 0,5 zomerdun, 3 dik winterding
één jaar geleden
Reactie op Knuffeltjeee
Hoe dik de slaapzak is. 0,5 zomerdun, 3 dik winterding
Dankje,
Weer wat geleerd 🧐