15 Reacties

één jaar geleden

Het is hier ongeveer 17 graden in de kamer en wij gebruiken nog de winterslaapzak met mouwen. Zodra het warmer wordt haal ik de mouwen eraf en daarna pas over op de zomerslaapzak.

één jaar geleden

Hier ook nog winterslaapzak ....met mouwen

één jaar geleden

15/16 graden in de slaapkamer, romper met lange mouwen, tweedelige pyjama van de Seaman (tip!!!) En slaapzak van 1.5 tog zonder mouwen. Vaak leg ik dan als ik ga slapen nog een laken dekentje over hem heen, maar hij beweegt zoveel in z'n slaap dat t nooit blijft liggen.

één jaar geleden

In de nacht nog de winterslaapzak met mouwen. Ook draagt ze een dikke pyjama van de Hema. In de nacht koelt het erg af op de slaapkamer van mijn dochter. Overdag staat de zon op haar kamer. Bij de slaapjes overdag rits ik de mouwen eraf en laat ik haar broek uit.

één jaar geleden

Hier is het meestal ongeveer 16.5 graden op haar kamer. Ze slaapt dan in een romper, pyjama (alleen het shirt) en een winterslaapzak.

één jaar geleden

Tussen slaapzak zonder mouwen ( zeeman) 1.5 tog volgens mij en onder de deken van Jolien. Rompertje en pyama 18 graden in haar slaapkamer

één jaar geleden

16 graden en een romper korte mouw, lange pyjama en winterslaapzak zonder mouwen. Hij heeft het snel warm

één jaar geleden

Pfft moeilijk... Echt zon tussenperiode he? Nu nog winterslaapzak Hema plus pyamaatje dun met lange mouwen Hema voor de nacht,overdag in romper. Een oppas is eens zijn pyama vergeten en meneer was nog steeds lekker warm... Midden in de winter... Het net zo snel warm als papa.

één jaar geleden

Ligt er ook denk ik aan hoe warm/ koud de kamer is… Hier is het altijd 20+ graden zonder verwarming en met raam open..

één jaar geleden

Ligt er ook denk ik aan hoe warm/ koud de kamer is… Hier is het altijd 20+ ...
Bij ons ook. Wat trekken jullie je kindje s nachts aan?

één jaar geleden

Reactie op Manon19966

Bij ons ook. Wat trekken jullie je kindje s nachts aan?
Lange mouw romper met een boxpakje en dan onder een lakentje met deken.. maar dat ligt halvewege nacht al bijna van hem af. Maar hij voelt altijd gewoon normaal aan

één jaar geleden

Wat is tog?

één jaar geleden

Reactie op Pinkielady

Wat is tog?
Hoe dik de slaapzak is. 0,5 zomerdun, 3 dik winterding

één jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Hoe dik de slaapzak is. 0,5 zomerdun, 3 dik winterding
Dankje, Weer wat geleerd 🧐

één jaar geleden

Rond de 18-20 graden in slaapkamer. Zoontje slaapt met romper lange mouwen, pyjama met lange mouwen en winterslaapzak van de Hema. Meneer vind het heerlijk. Nekje voelt snachts goed aan.