15 Reacties
één jaar geleden
Hi mijn oudste dochter stopte ook met 14 maanden met melk. Ze wilde er echt niks meer van weten. Verder at ze goed en dronk ze voldoende water. Bij het cb gaven ze toen aan dat je kan proberen om een klein beetje melk in een gewone beker te geven en anders proberen wat calcium uit andere zuivelproducten aan te bieden zoals yoghurt of kaas.
één jaar geleden
Hier 13,5 maand en er gaat voor het slapengaan nog 150 ml melk in. Hij is echt dol op dat flesje, dus deze zal er nog wel even in blijven denk ik.
Wil hij überhaupt geen melk meer drinken of geen flesje meer voor bijv het slapengaan?
één jaar geleden
Uhm, mijn dochter is 13 maanden en drinkt alleen nog melk bij de boterham of in de Brinta.
Verder alleen in de avond/ nacht als ze heel onrustig is geweest vanwege een nachtmerrie of geen idee waarom.
Maar dat ze dan lekker loom wordt van de warme melk (en mama het tuttelen heel fijn vindt dat ze weer even tegen me aan ligt)
één jaar geleden
Reactie op jes1988
Oké oeps die van ons drinkt echt nog heel veel. S avonds 180 s nachts 180 s ...
Die van mij zit nog op 2x 150 flesvoeding en 1x 120 gewone melk en is 13 maanden
één jaar geleden
Mijn dochter krijgt ‘s ochtends 210ml en ‘s avonds. Nu ze naar 1 dutje is overgegaan ook ‘s middags voor dat dutje. Verder eet ze 1 broodmaaltijd, 1 warme maaltijd en 1 fruitmaal. Ze heeft geen tutter, dus we genieten beiden wel van het ‘tuttermoment’
één jaar geleden
Reactie op Helene2022
Mijn dochter krijgt ‘s ochtends 210ml en ‘s avonds. Nu ze naar 1 dutje is o ...
Wat is een tutter?
één jaar geleden
Mijn dochter krijgt nog borstvoeding. Overdag 1x voor het slaapje (vaak ook niet meer). En savonds snachts krijgt ze hoeveel ze wil. Hangt er een beetje vanaf hoevaak ze wakker word. Max3/4 keer
één jaar geleden
Ons kindje van 14 maanden drinkt nog heel veel melk. Ik leng het aan met water. Anders wordt het wel heel erg veel. Ze drinkt ook water of water met sap maar niet zoveel.
Ze krijgt meestal flessen van 180 waarvan helft melk en helft water. Ze drinkt ze niet altijd helemaal op hoor.
In de ochtend
Voor haar middagslaapje
Na de avondmaaltijd als ze er om vraagt.
Als ze gaat slapen
In de nacht 2x 150
Echt heel veel dus. Had haar graag minder flessen willen geven maar ze vraagt echt nog om die flessen.