51 Reacties

één jaar geleden

Consequence is key! Zet door! Het wordt even zwaar, maar daarna wordt het echt beter! :)

één jaar geleden

Reactie op xsaaabine

Consequence is key! Zet door! Het wordt even zwaar, maar daarna wordt het e ...
Hoe lang duurt het voordat het beter wordt?

één jaar geleden

Dit hebben wij ook gedaan, duurde bij ons 3 dagen en toen merkte we al verbetering.

één jaar geleden

Hier ook mee begonnen… Ben de eerste nacht 10x naar haar toe gegaan ze terug neergelegd getroost tot ze niet meer huilde , en dan terug weg ge gaan en dat om de 5 min , Heb ze er niet uit gehaald en het heeft ongeveer een 40 min geduurd Hopelijk morgen beter :)

één jaar geleden

Wij merken nu slecht slapen etc. Waarschijnlijk een sprong. Gebroken nachten. Is het handig om dan ook toe te Passen? Wij hadden rond 6 maanden de slaap training gedaan. Ging na 3 dagen super goed en hij leerde zelf in slaap vallen

één jaar geleden

Hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Hoe is het gegaan?
Eerste avond duurde het maar 25 minuten en rest van de nacht wel soms huilen en sliep toen toch snel weer in.. Vannacht was het van 7 tot 12 gewoon doorslapen en toen wel een uur lang de techniek toegepast. Wel even pittig. Daarna sliep hij weer tot 7.30

één jaar geleden

Reactie op Noor1

Wij merken nu slecht slapen etc. Waarschijnlijk een sprong. Gebroken nachte ...
Ze zeggen dat het wel kan. Juist omdat je in deze tijd vaak extra gaat helpen en dan nieuwe associaties toevoegt

één jaar geleden

Mijn zusje heeft dit met mijn neefje gedaan na 2 weken niet slapen sliep hij na 2 weken training weer als een roos

één jaar geleden

Ik lees mee

één jaar geleden

Wij zijn dinsdag begonnen. En hij pakte het wonderlijk meteen op. Eerste keer 3x terug geweest (1,3 en 5 minuten) en de keren erna nog maar 1 of zelfs niet meer. ‘S nachts weet hij zelf weer in slaap te komen en zijn wij er niet meer uit geweest. Had dit echt niet gedacht. Voor dinsdag kwam hij nog 2-3 keer ‘s nachts en viel hij alleen maar op ons in slaap. Succes en probeer vol te houden!

één jaar geleden

Goed om te horen dat het lijkt te werken bij veel. Nog meer ervaringen? Denk dat wij ook maar weer gaan starten

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Hoe lang duurt het voordat het beter wordt?
Elke dag is er wel iets van verbetering, maar na 3 dagen werd het makkelijker ongeveer!

één jaar geleden

Gisteravond half uur training toegepast toen hij wakker werd. Daarna doorgeslapen tot 7.30!!!

één jaar geleden

Goedemorgen, ik kan niet goed vinden hoe deze techniek precies werkt. Kan iemand dat uitleggen? Wij zitten momenteel ook in een wat moeilijkere fase en we hanteren wel zoiets maar niet perse op tijd. Wat zou het heerlijk zijn om weer een nacht door te slapen 🤪

één jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Goedemorgen, ik kan niet goed vinden hoe deze techniek precies werkt. Kan i ...
https://www.mamaenzo.nl/slaaptraining-gecontroleerd-huilen/

één jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Dit schema kan je aanhouden

één jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Dit houden wij aan. De originele (ferber method) houdt langere tijden aan maar dat vind ik te snel oplopen.

één jaar geleden

En wij gaan dus wel weg ook al huilt hij nog. Ga echt maar 1 a 2 minuten naar binnen geruststellen..

één jaar geleden

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat?